21. kapitola

389 9 0
                                    

O rok později

,,lásko za chvili jdem na ten koncert?" Prisel ke mě Jakub do koupelny a dal mi pusu na tvář. Nechci na ten koncert ale má narozeniny a tak jsem mu koupila lístky. Myslela jsem že vezme třeba Alexe nebo Lukáše. Ale prej že musím jít já. Že určitě mě kluci chtějí vidět a tak. Proto jsem psala Calinovi jestli by mu nevadilo kdybychom se nakonec stavili u nich v backu. Odepsal že budou rádi. Co vím tak Petr má teď také přítelkyni a je šťastný. Asi. Jsem ráda že je šťastný. Jen se bojím že když ho uvidím vše se vrátí. Ale ne není se čeho bát. Teď miluju Jakuba a Petr je má minulost kterou musím zvládnout. ,,jo" usmála jsem se na něj a políbila ho. Zrovna jsem se malovala. Jinak změny na mém vzhledu nejsou nijak velké jen jsem si vlasy obarvila jednu půlku na černou a druhou na červenou. Nebo spíš tu červenou jsem dobarvila. Piercingy mám pořád stejné a tetování jsem si dlouho nedělala.

Vyrážíme do klubu aby jsme měli první místa. Chytli jsme místa hned u pódia. Jako první z těch co nás zajímali byl Kojo. Pak Petr. Když přiběhl na stage byla jsem dost překvapená. Nebyl nervózní, ba naopak si to velmi užíval. Byla jsem ráda. Když se naše pohledy střetli byl překvapený. Nevím jestli vedel že přijdu nebo ne každopádně byl v šoku. Možná i kvůli mým vlasům. Nebo kvůli Jakubovi? Nah má holku myslíš že tě ještě řeší? Těžko. Ale co když. Ne ne to ne. Po Petrovi šel Calin. A pak už se klub začal vylidnovat. ,,lásko mám pro tebe překvapení" zaseptala jsem Kubovi do ucha a vzala hi za ruku. Táhla jsem ho k backstagy a zatukala na dveře. Po chvilince otevřel Kojo který když mě viděl tak mě hned obejmul ,,Tess ahooj" usmival se od ucha k uchu. Pak si placl s Kubou a vešli jsme dovnitř. Obejmula jsem Calina který se k nám řítil ,,ahoj" usmívala jsem se. Šli jsme si sednout na gauč a ze záchodu vyšel Petr. Páni. Má celý krk potetovany a na obličeji mu taky přibylo pár tetování. Naše pohledy se střetli. Oba jsme se na sebe mlčky dívali. V jeho očích zajiskřilo. Šel ke mě a letmo mě obejmul ,,ahoj" Zašeptal ,,ahoj" usmála jsem se a sedla si ke Kubovi na gauc. Petr to asi pochopil. Že spolu chodíme. ,,Péťo už jsi tu?" Přišla nějaká blondýna s modrými oči. Petr se zvedl a políbil ji. Odtrhla jsem od nich pohled. ,,Mari tohle je Tessa známá z dřívějška" ozval se po chvíli Petr a já se podívala na ně. Blondýna se na mě usmívala a já tedy vstala aby jsme si podali ruce. Po krátkém seznámení jsme všichni seděli a povídali si. Potřebovala jsem jít na vzduch a taky jsem si chtěla zakouřit proto jsem se omluvila a odešla. Venku jsem si sedla na zem a zapálila si cigaretu. Vdechla jsem nikotin a vydechla dým. Potahnu smoke vyletí dým. Ozval se v mě hlavě text Petrovi pisnicky a já se musela zasmát. Po chvíli jsme uslyšela jak se otevírají dveře a někdo si sedá kousek ode mě ale zároveň vedle mě. ,,znovu ahoj" ozval se dotyčný a já hned věděla o koho jde ,,no čau ty blonďáku potetovanej" zasmála jsem se a on taky. ,,potetovanej blondak" zamyslel se ,,jo takhle mi nikdo nikdy neřekl" začal se smát a já taky. Zapálil si cigaretu. ,,kde jste se seznámili?" Zeptala jsem se na Mariu. A podívala se před sebe. ,,na jedné show začali jsme se bavit jako kamarádi a pak to nějak dopadlo takhle no" zasmál se ,,tak to je hezký" usmála jsem se. ,,a jak dlouho jste spolu?" Potahla jsem z cigarety ,,asi tři měsíce" usmál se. Podívala jsem se na něj a usmívala jsem se ,,jsem ráda že jsi šťastný Petře" pořád jsem se usmívala. Koukali jsme si do očí ,,s tebou bych byl víc" šeptl potichu ale ke mě se ty slova privalila a narazila do mých uši. Pohladil mě po tváři ,,chybíš mi" šeptl. Co to dělá? Vždyť má vztah a já taky. Ale je pravda že me nesmírně přitahuje. Snad jeste vic než před rokem. ,,co to děláš?" Šeptla jsem zpátky a on si položil čelo na to moje ,,nic" šeptl. Zavřela jsem oci abych se nemusela dívat do těch jeho. Najednou se otevřeli dveře ,,lásko pujdem už" Petr se okamžitě odtahl. Zvedla jsem se a šla ke dveřím. ,,ráda jsem tě viděla Petře" rozloučila jsem se s ním a šla s Jakubem domu.

osud / stein27Kde žijí příběhy. Začni objevovat