Zítra je maturitní ples takže momentálně jsem na cestě pro šaty. Vybrala jsem si svetle růžové šaty s ramínky a ohromnou sukni. Jedu pro ně do centra Brna a jelikož bydlím na kraji tak to chvíli trvá. Proto jsem si nasadila sluchátka a poslouchala pisnicky.
,,dobře dekuju" odešla jsem z půjčovny šatů společně s šatama. Šla jsem na zastávku a čekala na autobus. Zkontrolovala jsem instagram a měla jsem tam zprávu od Péťi
27wolfenstein: princezno zitra je ten tvůj maturak?
Tessa_Terous: ano zlato
27wolfenstein: dobře a muzu u vás dnes spát?
Tessa_Terous: jo!
To mi jen lajknul a mě už jel autobus.
Petr přišel k večeru. Měl s sebou i oblečení na maturak. ,,ahoj lásko" běžela jsem k němu a políbila ho ,,ahojky princezno" usmál se a pohladil mě po vlasech. Šli jsme ke mě do pokoje a užívali jsme si společně strávený čas.
Ráno jsme se vzbudili asi v deset. Na maturaku máme být nějak ve čtyři takže jsme lenošili v posteli ,,Péťo.." ozvala jsem se do ticha ,,ano?" Podíval se mi do očí ,,po maturitě se budu stěhovat abych měla blíž foto studio" oznámila jsem mu ,,pujdes se mnou?" Zeptala jsem se a on mlčel. Pak se zvedl a odešel do koupelny. Aha. Šla jsem si pro snídani. Samozřejmě jsem vzala i Petrovi. Když jsem se vrátila zpět do pokoje byl tam i on. ,,nesu snídani" oznámila jsem a podala mu jídlo. ,,dekuju" usmál se a spolecne jsme se nasnidali.
Na maturitní ples jsem vyrazila už ve tri protože tam mám být dřív než rodiče a pozvání. Znáte to.
Vše probíhalo skvělé a když přišla chvíle kdy už jsme mohli jen trávit čas s rodinami hledala jsem tu moji. Našla jsem mámu s tátou ale Petr s nimi nebyl. Proto jsem ho šla hledat ale nakonec jsem našla jen Lukáše s Alexem a Jakubem. Začala jsem si s nimi povídat.
Uz jsou to dvě hodiny a Petr nikde. Šla jsem ho opět hledat. Tentokrát jsem ho našla. Stal v místnosti mezi sálem a východem. Otevřela jsem dveře a sla k němu ,,tak tady jsi" usmála se a šla ho políbit. Když jsem se odtahla podívala jsem se mu do očí. Měl rozšířené vzornicky. ,,hele..." začal dost arogantně ,,tohle nefunguje" řekl a já na nej nechápavě koukala ,,nebudu se s tebou stěhovat... nechci s tebou žít nechci tě" sykl ,,nic pro me neznamenáš je konec.." do místnosti přišel Jakub a já se rozbrecela.