Od toho incidentu uběhli už tři týdny a my se s Petrem od té doby neviděli. Ani si nepsali. Nevolali. Nic. Abych byla upřímná.. nevadí mi to. Aspoň se mi v hlavě srovnali myšlenky. Byla jsem na pár nových tetování a hodně chodila ven s Domčou a naši novou partou. Dnes Petra uvidím na sto procent. Protože jdeme na jejich koncert s mojí partou. Proto se právě chystám. Muj ted uz klasický makeup vlasy jsem si dala do takových těch rozcuchanych copánků a na sebe jsem si vzala černé cargo pants. K tomu bílý crop top. Na nohy si beru Airforsy a přes top mikinu.
,,ahojky Tessinkoooo" obejmul mě můj kamarád Lukas. Lukas je vysoký brunet s hnědými oči. Je takovej roztomilej. ,,Terezko našeee" šel ke mě Jakub. Opět vysoký brunet s modrými očima. Hodně podobné těm Petrovým. Poslední kluk v naší partě je Alex to je už trochu nižší blondak se zelenýma očima. A nakonec Domca. Když jsme se všichni přivítali šli jsme do klubu. Napsala jsem Calinovi jestli by bylo možné jít za nimi do backu a on řekl že já tam být můžu a že na mé kamarády se přeptá. Každopádně když jsme vešli do klubu cinkla mi zpráva ze muzem. Proto jsme se všichni vydali do backstage. Všichni všechny pozdravili seznámili se Teda až na Petra který tam zatím nebyl a chillovali jsme.
Po nějaké čtvrt hodine co jsme byli v backstagy se dostavil Petr. Všichni ho šli pozdravit a nakonec jsem šla i já. ,,ahoj Péťo" usmála jsem se a obejmula ho. Tohle obejmuti mi připomenout naše první tady v té backstagy. ,,ahoj princezno" Zašeptal mi do vlasů a pořádně mě k sobě přimáčkl. ,,Miluju te" spitl když jsme se odtahli. A on si sel sednout ke klukum. Tím mi vzal dech. Chvíli jsme tam zaskočeně stala a pak jsem si šla sednout vedle Jakuba. Ten jako jediný z party věděl nejvíc co vše se s Petrem stalo protože mi hodně pomáhal. Ochranitelsky me obejmul kolem ramen a poseptal ,,v pohodě?" Jen jsem kývla hlavou a usmála se. Taky se usmál a dal mě držel kolem ramen. Všimla jsem si Petrova pohledu na mě pak na Jakuba a na jeho ruku na mém rameni. Pak zas na mě s otazníky v očích. Byl dost naštvaný/smutný. Jednoduše zarlil. Jen jsem zakroutila hlavou abych mu naznačila že s Jakubem nechodím ale moc ho to neuklidnilo.
Kojo už je na stagy a za chvíli má jít Petr. Šla jsem si dát cigo a bylo mi jasné že on přijde. Zapálila jsem si cigaretu potahla si a už se otevřeli dveře. Stoupl si naproti mě vzal mi cigaretu a podržel ji daleko ode mě. Měl slzy v očích. ,,chodíš s ním?" Pohladil mě druhou rukou po tváři ,,ne Péťo" zakroutila jsem hlavou stále měl svou ruku na mě tváři. Položil čelo na to me. ,,dobře" usmál se a políbil mě na tvar. Potahl si z cigarety a pak mi ji podal ,,pujdu na stage tak mě tak napadlo... nechceš jít se mnou? Zase za dj stůl?" Zeptal se a já potahla z cigarety ,,byl bych klidnější" dodal. Obejmula jsem ho a tipla cigaretu ,,jasně pojď" vzala jsem ho za ruku a vedla dovnitř. Akorát včas protože už si musel vzít mike do ruky a jít na stage. Vběhl na stage a já hned po něm. Šla jsem za dj stůl a prostě tancila a zpívala.
Zazpíval s Calinem růži a když Calin odešel že stage Petr stále stal před lidmi a začal něco říkat ,,poprosím ještě chvíli ticho chtěl bych něco říct" všichni zmlkly ,,hrozně vám dekuju že stále chodíte na shows že posloucháte jak mě tak i kluky a prostě fakt dekuju" všichni začali pistet a on si jen volné spustil tuku s mikrofonem k tělu a druhou rukou ukazoval ať jsou ještě ticho. Když zmlkly mluvil dal ,,ale abych k vám byl upřímný před pár měsíci se mi život obrátil vzhůru nohama... poznal jsem úžasnou holku s kterou jsem po nějaké době začal chodit. Jak bych řekl mým textem pisnicky 'jsem v ní ztracený a to to byla dívka pouze na jedinou noc' " všichni začali pistet a mě bylo jasné že mluví o mě. Když se zase dav uklidnil Petr mluvil dal ,,jenže ten krasnej vztah jsem posral a tu holku jsem pěkně dlouho neviděl" odmlčel se a podivsl se na své boty ,,ta holka se kvůli mě hrozně změnila.. obarvila si vlasy, nechala si píchnout piercingy a udělat si tetování. Začala se výrazněji líčit i když ví že to nepotřebuje. Prostě jsem to s ní posral" Podíval se zpět na lidi ,,ale když jsem jí teď po dlouhé době spatřil řekl jsem si že už to nechci posrat. Že už ji nechci ztratit. Ale ta holka mi už nevěří" otočil se na mě ,,pokud mi stále nevěří tak jsem právě před několika mými fanoušky přiznal svou chybu kde jsem to dost dojebal" všichni začali pistet a on se na mě usmál a rukou naznačil ať jdu k němu ,,miluju te Tess" rekl do mikrofonu a já ho políbila. Všichni začali pistet a tleskat. Když jsme se odtahli oba jsme se usmivali. Petr se s nimi rozloučil a pak si se mnou propletl prsty a šli jsme do backu. ,,taaakze mám druhou šanci?" Zeptal se když kolem nás proběhl Calin na stage ,,ano" usmála jsem se a políbila ho.
Po koncertě měli Kluci afterku a Jakub, Alex, Domča a Lukáš šli. Já a Petr jsme šli k němu.
Došli jsme k němu a pozdravil nás jeho kocour Purpur. Okamžitě jsem si ho vzala do ruky a hladila ho. Šli jsme do obýváku a já si sedla s Purpurem na gauč. Petr nás s úsměvem pozoroval. A pak vykročil do kuchyně. Něco tam začal vařit. Purpur stihl usnout na gauči a tak jsem šla za Peťou do kuchyně. Vařil palačinky ,,chceš nějak pomoct?" Usmála jsem se když jsem viděla že je v nesnázích ,,jo prosím" zasmál se a políbil mě na tvar. Dodelala jsem palačinky a pak jsme se společně najedli.
Šla jsem do sprchy. Začala jsem si dávat šampon na vlasy když mě tělo obmotali potetovane ruce. A na mě rameno přistála hlava. Usmála jsem se ,,pane Adamku co tu děláte?" Zasmála jsem se. On se pousmál a políbil mě na krk ,,jdu s tebou do sprchy" odtahl se a já si domydlila hlavu. On si vzal sprchu do ruky a smyl mi šampon z vlasů.
Po společně sprše jsme se prevlekli. Vzala jsem si Petrova triko a kalhotky. On měl jen trenky. Bylo to těžké nekoukal se na jeho tělo a nechtěl být furt u nej ale zvládla jsem to. Spíš pár minut než jsme došli k němu do ložnice. Lehli jsme si na postel a já si položila hlavu na jeho hrudník. Pribehli k nám na postel Petovi kocouři a začali se mazlit. Petr pustil nějakou pohádku a takhle jsme všichni čtyři spokojeně usli.