6. kapitola

763 14 0
                                    

Ráno mě vzbudil otravný zvuk budíku v 6:30. Udělala jsem potřebnou hygienu oblékla se šla na snídani a pomalu vyrazila do školy.

S Domčou jsme měli domluvený sraz před školou. Byla jsem tam první a tak jsem vyndala telefon a kontrolovala instagram. Někdo mě označil na fotce. Rozklikla jsem oznámení a zjistila že je to Petr. Vyfotil mě chvíli před tím než jsem hodila hubu. Příspěvek jsem lajkla a telefon schovala protože jsem viděla jak se ke me řídí Dominika. ,,čaukyy" ozvalo se dřív než ke mě došla. Obejmula jsem ji ,,ahoj" usmála jsem se na ni a spolecne jsme šli do budovy školy.

Po poslední hodině jsme šli na oběd. Dnes to docela uteklo. Po obědě jsem vysla před školu. Dívala jsem se do mobilu. Šla jsem sama protože Dominika ještě jedla a já chtěla rychle jit. Po chvili co jsem šla jsem slyšela moji spolužačka zařvat ,,STEIN!!!" rychle jsem se podívala před sebe a viděla ho. Stal tam Petr. Čeká na mě? Nebo jen zabloudil? Nebo tu má nějakou akci? Koukal se na mě s úsměvem. Ale taky se musel usmívat na moji spolužačka která k němu proběhla a chtěla fotku. Vyfotil fotku a pak šel ke mě. ,,ahoj" usmal se znovu na mě ,,ahoj" usmála jsem se ,,co tu děláš?" Nervózně si sáhl za krk ,,no přišel jsem za tebou, napadlo mě že by jsi možná chtěla se mnou za klukama do studia" usmál se ještě víc ,,muzem vzít i tvou kamarádku" dodal a já kývla hlavou ,,to by jsme mohli ale ona ještě obědvá a jak ji znám bude to ještě n dlouho" zasmál se ,,dobře tak ji vezmeme třeba příště?" Podíval se mi hluboko do očí ,,jo" kývl hlavou a otočil se směrem k zastávce ,,no nejsem úplně vlastník auta takže...." hned jsem to pochopila ,,jo jasně jedem busem" kývl hlavou a spolecne jsme vykročili k zastávce.

Autobus zastavil na naší zastávce a my vystoupili. ,,no možná jdeme trochu pozdě" zasmál se a já po něm hodila vážný pohled ,,Petrunooo to je tím že jsme čekali tak dloho na ten bus. Kdyby jsi měl auto už tu jsme" zasmála jsem se ,,už jsem si myslel že to myslíš vážně" zasmál se ale pak zvážněl ,,no moment vážně jsi mi řekla Petruno?" Znervoznila jsem ,,Em jo?" On se zastavil a mlčel. Taky jsem se zastavila ale už trochu dál od nej. ,,tak to ti nedaruju" rozběhl se ke mě a já začala utíkat a křičet. A do toho jsme se oba smáli. I když běhám docela rychle Petr mě doběhl. Chytl mě zezadu kolem pasu a zatocil se se mnou. Pořád jsem se smála když mě postavil. Podíval se mi do očí ,,jsme tady" prolomil nakonec ticho. Podívala jsem se na budovu na kterou ukázal. Vypadala jako bytovka. Takže mají studio v nějakém bytě? Dobře nebudu soudit knihu podle obalu. Kývla jsem hlavou a on otevřel dveře a pustil mě dovnitř. Prošla jsem q počkala vevnitř. Petr kolem mě prošel a sel k výtahu. Šla jsem za ním. Není to bytovka. Zmačkl tlačítko ve výtahu a výtah vyrazil nahoru. Vylezli jsme z výtahu a šli ke dveřím kde Petr zaklepal. Otevřel nám Willy s úsměvem ,,ahoj Tess" šel mě hned obejmout ,,tak dík" řekl Petr otráveně a sel dovnitř. Já a Willy jsme šli taky.

S klukama ve studiu byla sranda a Petr většinu času nahrával. Byla jsem otocena zády k ty jejich nahrávací místnosti když Petr přišel. Proto jsem nevěděla že je bez trika takže jsem se otočila a vykulila očí. Neříkám nic ale každá holka chce vidět kluka bez trika nemusí se ji hned líbit. On si toho asi všiml ,,vím že jsem krasnej ale nemusíš to dávat tak najevo tvým pohledem" protocila jsem očima ,,blbecku"

Uz bylo kolem sedmé a já musela domu. ,,hele kluci ráda bych tu ještě byla ale zítra je škola a dnes po skole jsem rovnou jela za vámi takže potrebuju ještě dodělat nějaké věci do školy" Petr se na me podival a už chtěl něco říct ale Calin byl první ,,odvezu tě domu mam tady auto" sel si pro bundu a obout se. Obejmula jsem Willyho ,,tak ahoj a někdy se tu zase ukaž" usmál se na me ,,jasně". Petr se mnou sel ke dveřím takže jsem jen Davidovu zamávala a šla se obout. Když jsem se obula narovnala jsem se a obejmula Petra ,,bylo to super, ale vem si příklad z Calina kdyby jsi měl auto tak me můžeš odvést ty" on se podíval na svoje nohy ,,jo ale myslím že víš moc dobře proč auto nemám" kývla jsem hlavou ,,vím" usmála jsem se na něj ale on se pořád koukal do země. Rukou jsem mu zvedla bradu aby koukal do mých očí. Taky se usmál. ,,tak.... ja jdu" řekla jsem po chvíli nervózně ,,jo jasne ahoj Tesso" když moje jméno vysloví on je to jiné. ,,ahoj Péťo"

Calin mě bezpečné dopravil domu. Obejmula jsem ho a rozloučili jsme se. Šla jsem domu. Večeři s rodiči jsem nestihla tak jsem si dala jídlo sama a pak sla k sobě do pokoje. Učila jsem se na nějaké předměty a udělala si potřebné ukoly. Poté jsem se šla vysprchovat, vyčistit si zuby a udělat skincare. Pak jsem šla do postele a pustila si netflix.

Nejspíš jsem u toho seriálu usla protože mě vzbudil ráno až můj budík. Ráno jsem udělala ty klasicky potřebný věci. Jako snídaně, skincare atd.. a vydala se do školy.

,,ahoj Domi" pozdravila jsem svoji kamarádku po příchodu do třídy ,,cauky" usmála se na mě a já na ní. Zrovna jsme rozebrali důležité věci když mi zabzucel mobil

27wolfenstein: V pátek jedeme na koncert. Nechces se přidat? Máme volné místo v autě.

Tessa_Terous: rada pojedu

Ahojky další část je tu. Jsou tu chyby a překlepy omlouvám se.🌻

osud / stein27Kde žijí příběhy. Začni objevovat