Od toho dne ubehli už dva týdny a já s Petrem od toho dne nemluvila. Nevím proč. Prostě on nevyhledaval me a já jeho. Dneska jdu s Domcou do klubu. Jdem si užívat. Momentálně jsme u nás a jako vždy se připravujeme pro jednou se Domča oblékla už doma. Já si vzala černé šaty s tenkými ramínky poměrně velkým výstřihem a jsou tak nějak pod prdel. Jo trošku odvazne ale dneska si to tam chci užít.
Ja a Domca vcházíme do klubu a jdeme k baru. Objednali jsme si nějaké drinky a šli si je vypít. Ovšem pak jsme už byli unudene a trochu v náladě a tak jsme šli tancovat mezi lidi. Tancila jsem asi s pěti chlapy. Většina v mém věku. Pak jsem sla za dalším a.... moment. To je Petr?! A nevypadá na to ze si to tu užívá. ,,co tu děláš?" Zeptala jsem se ,,ahoj taky tě rád vidím" zasmál se. Jen jsem nadzvedla obočí a dal na něj koukala. Když nic neříkal otočila jsem se a šla tančit k dalšímu. Ten byl velmi pohledný. Hnědé vlasy, modré oči. Velké rty. Doslova kluk podle představ. Chvíli jsme spolu tančili když jsme se polibili. Otevřela jsem oči a viděla jak na nás Petr čumí. Vzala jsem neznámého za ruku a vedla ho pryč aby na nás Petr neviděl. ,,jak se vlastně jmenuješ?" Zeptal se mě ,,já? jsem Tess" řekla jsem s úsměvem ,,já jsem Jakub těší mě" taky se usmál. ,,fakt se mi líbíš máš instagram?" Podal mi mobil a čekal až napíšu instagram do jeho mobilu. Chvíli jsem váhala a nakonec se rozhodla že... ,,Petře nech toho!" Petr se vrhnul na Jakuba a začal ho mlátit. Odstrcila jsem Petra a sedla si k Jakubovi. ,,jsi v pohodě?" Zeptala jsem se a on kyvnul hlavou ,,jo, kdyby jsi mi řekla že máš kluka tak bych se s tebou nebavil" řekl a začal se zvedat ,,počkej on není můj kluk je to jen kamarád" řekla jsem a otočila se na Petra který na nás koukal a měl slzy v očích. V ten moment se ve mě něco zlomilo. ,,ale I tak bych ti ten instagram nedala, promiň" otočila jsem se na Jakuba a zvedla se. Pak jsem šla za Peťou. ,,co se děje?" Pohladila jsem ho po tváři ,,já nevím jen jsem prostě nechtěl aby tě tady ten osahaval, asi k tobě začínám cítit něco víc než jsem myslel ani jsem nevěděl že to u mě je možný a.." nestihl to dorict a já ho políbila. ,,taky začínám něco cítit" obejmul mě a já jeho. Poté jsme se rozhodli že klub opustíme a Domca tam zůstala s nějakým klukem. Šli jsme k nám.
Přišli jsme do meho pokoje a lehli si do postele. Obejmuli jsme se a pustili jsme si film.
Vzbudila jsem se asi okolo třetí hodiny v noci. Chtěla jsem obejmout Petra ale nebyl vedle mě. Zvedla jsem se z postele ,,Péťo?" Řekla jsem ale nikdo se neozval. Rozsvítil jsem světlo a zjistila že pokoj je prázdný. Sla jsem se podívat do koupelny ale než jsem stihla otevřít dveře otevřeli se sami a v nich stal Petr bez trička. ,,juj tady jsi" usmála jsem se a on taky ,,Jo promiň potřeboval jsem na záchod. Vzbudil jsem tě?" Zasnul světlo v koupelně a šli jsme ke mě do pokoje. ,,nene jen jsem se vzbudila a hledala tě" chytl mě do náruče a nesl mě jako princeznu ,,ty jsi mě hledala ty princezno moje?" Řekl smutným hlasem a já ho obejmula kolem krku. Položil mě na postel a lehl si ke me. Obejmula jsem ho a znovu usla.
Ráno jsem se vzbudila s Peťou v objetí. Už byl vzhůru a sledoval mě. ,,dobre ráno" usmála jsem se na něj ,,dobre ráno" dal mi pusu na čelo. ,,co dnes budem delat?" Pokrcila jsem rameny ,,můžeme třeba zůstat tady". Petr se zasmál a kývl hlavou ,,tak joo" ještě víc mě obejmul a políbil mě. Usmála jsem se do polibku a on taky. ,,mám tě rád" řekl když se odtahl ,,já tebe"
Ahojky. Je to kratší kapča ale musela jsem už něco vydat že.🌻