O 4 měsíce později
Ja a Petr máme opravdu úžasný vztah. Občas se hádáme ale většinou vše rychle vyřešíme a tak nám to bezvadně klape. Jezdím s ním na různé koncerty. Když nemají zrovna koncert jezdíme na výlety ja, Petr, Ema, Willy a Calin. Calin se začal bavit s nějakou Pájou takže to vypadá že by brzy mohl mít vztah. A vše je super. Už začíná i léto. Za pár dní mám maturak a pak maturitu. A pak už půjdu pracovat. Hrozně se těším. Chci pracovat jako fotografka protože to studuju. Už jsem si koupila foto studio které už pomalu začínám vybavovat. Za nějaké 3 měsíce bych chtěla závit fotit tak uvidíme jak to půjde. Foto salon mám ovšem na druhé straně Brna takže bych si chtěla někde poblíž najít i byt. Planuju se zeptat Petra jestli půjde se mnou ale jsem nervózní. Zatím jsem se mu moc nezminovala.
Právě teď jsem s Emou v kině. Začali jsme se fakt hodně bavit takže se vídáme opravdu často. Klukům to nevadí protože oni jdou většinou do studia a já s Emou vyrážíme na nákupy nebo do kina a tudíž nemusí chodit oni s námi.
,,promiň musím se učit na maturitu" omlouvala jsem se Petrovi že s ním nemůžu jít ven ,,úplně v pohodě broučku" tipl telefon a já se dal učila.
Moje dny teď nejsou moc zajímavé. Často se učím a nebo jsem s Petrem nebo Emou. Což je zajímavé ale ne tak ze bych vám to potřebovala říkat. S Domcou a klukama se teď moc nevídám protože se učí stejně jako já.
O 2 dny později
Dneska jedu do půjčovny šatů aby jsem si nějaké vybrala na maturak který je už příští týden. Jede se mnou Petr a mama. Takže jedeme autem.
Vybírali jsme faaakt dlouho ale nakonec jsme nějaké vybrali. Všichni jsme pak jeli k nám.
Petr u nás dnes spí takže momentálně jsme u mě v pokoji. Povídali jsme si tak ruzne když v tom jsme se prostě začali líbat a pokračovalo to k svlékání a tak dále. Opravdu vám nebudu popisovat co přesně se dělo..🫣
Potom jsem si šla dát sprchu a šli jsme na večeři. Mneli jsme špagety které jsem zjistila že Petr neumí normálně jist. Musela jsem se pořád smát tomu jak je jí. Když už mě měl plně zuby Zašeptal mi do ucha ,,počkej až budem sami" jen jsem se zasmála a pokračovala ve svém jídle.
Po večeři jsme se vrátili ke mě do pokoje kde mě Petr chytil za boky a začal líbat.
Omlouvám se za kratší a nezajímavou kapču ale nebojte ty další už stojí za to!!!