,,myslíš to vážně?" Tekli mi slzy proudem ,,říkal jsi že me miluješ" dala jsem si ruku před pusu abych zadržela pláč. ,,jo myslím prostě to pochop" řekl chladně otočil se a odešel. Navždy? Jakub ke mě hned přiběhl a pevné mě obejmul. Na nic se neptal. Nic neříkal. Věděl že je to tak lepší. A taky že bylo.
Když jsem se nějak uklidnila s Jakubem jsme z plesu odešli. Před budovou jsem si zapálila cigaretu a s Jakubem jsme vyrazili ke mě domů. Ikdyz jsem netrvala na tom aby Jakub šel dovnitř. Šel aby věděl že budu v pohodě. Prevlekla jsem se do pyžama a on si sundal sako. Košili a kalhoty si nechal a lehl si vedle mě do postele. Obejmul mě a spolu jsme nějak usli.
Ráno jsem se vzbudila a Jakub seděl vedle mě a koukal do mobilu. ,,ahoj" usmal se když si všiml že už nespím. Obejmula jsem ho ,,ahoj" řekla jsem smutně a on mě pohladil po vlasech. ,,nemůžeš ho nechat aby tě ničil víš jak to dopadlo poprvé" kývla jsem hlavou ,,chvíli smutná budeš ale ja ti pomůžu aby to bylo lepší dobře?" Optal se a políbil mě do vlasů. ,,umhm" pousmala jsem se. Zvedla jsem se a šla do koupelny kde jsem odlíčila zbytek makeupu a převlekla se. Kdyz jsem se vrátila do pokoje Jakub už se chystal na odchod ,,už budu muset jít jenom přeci už jen dva dny do maturity" šel mě obejmout a já kývla hlavou ,,jo taky bych se měla učit" souhlasila jsem a vyprovodila ho ke dveřím.
Celé dva dny jsem strávila 4 věcmi
1. Brecenim
2. Učením
3. Spánek
4. KouřeníDnes je maturita takže se chystám. Beru si na sebe nějaké šaty a baleriny. (Omlouvám se za nějaký postup maturity ale fakt zatím nemám páru jak funguje p. a.)
Přišla jsem do školy a šla na češtinu. Vylosovala jsem si super téma a zandala jsem to na jedničku. Pak jsem šla na angličtinu kterou jsem taky zandala. Takže jsem odmaturovala! Šla jsem to oslavit se svou partou a pak jsem se naprosto opilá doplatila domu někdy ve tri ráno.
Když jsem se vzbudila byli asi dvě hodiny odpoledne. Měla jsem hroznou kocovinu a tak jsem si vzala prášek a šla opět spát.
Vzbudila jsem se až další den někdy kolem šesté hodiny ráno. Nevadilo mi to. Šla jsem se nasnidat a pak si šla balit věci. Během těch dvou dnů jsem si totiž stihla koupit i byt na druhé straně Brna. Abych už nemusela potkávat tak často Petra. Objednala jsem si už i nábytek který by měl během týdne dorazit. Proto musím začít balit abych se mohla odstěhovat co nejdřív někam kde nebude Petr vědět mou adresu. Také se mě snažil kontaktovat. Každý den třeba tricetkrat ale ja mu to neberu. Nakonec jsem si ho blokla. Kolem zhruba desáté dopoledne někdo zazvonil a mamka běžela ke dveřím. Chvíli s někým mluvila a pak ,,Tesso to je pro tebe" zavolala na mě. Asi Jakub. Odložila jsem obrázek který jsem zrovna držela v ruce a šla se podívat kdo je u dveří. Nebyl to Jakub. Byl to Petr. Vypadal hrozně. Jakoby celé ty dny nespal. Je to čtyři dny od té doby co jsme se neviděli a on jakoby zestarnul. A to dost. ,,čau" Došla jsem ke dveřím a podívala se mu do očí. Chyba. ,,ahoj" on dokonce mluví i smutně. V jeho očích jsem zahlédla slzy. Podívala jsem se pryč ,,co chceš Petře?" Vydechla jsem beznadějně. ,,tebe" šeptl. Začala jsem se smát. On na me pořád jen koukal se slzami v očích. ,,počkej takže ty mi teď říkáš že me chceš ale až si příště něco zobnes tak mě zas budeš nesnášel budeš chtít abych šla do pici a budeš říkat že jsem hra že tě nezajímám a tak?" Zvýšila jsem hlas ,,prosím muzem si jít promluvit někam jinam" řekl potichu a klidně. Vzala jsem si mikinu a vysla z baráku. Šla jsem beze slova na pole plné slunecnic on mě tiše následoval. ,,jsme jinde tak mi to teď kurva vysvětli" zarvala jsem a jemu stekla jedna slza ,,nevím proč to říkám" začal brecet. Nemůžu ho vidět jak brečí. To jsou pro mě muka Petře nech toho. ,,je to prostě obranný systém mého těla bojím se že tě ztratím moji vinou když jsem čistej když si něco dám muj mozek si myslí ze jsi me podvedla a ja te posilam do pici" šel ke mě blíž a vzal si můj obličej do rukou ,,přestanu to brát nebudu si nic dávat slibuju jen mi dej ještě šanci" vzala jsem jeho ruce a dala je pryč z mého obličeje. ,,je pozdě Petře.." šeptla jsem ,,my dva už se neuvidíme" začal kroutit hlavou ,,prosím nedělej to" už měl úplně rudé oči ,,sbohem Petře" chtěla jsem se otočit a jít ale řekla jsem si že když je to naposled co ho vidím. Políbila jsem ho. Chvíli nechápal ale pak začal spolupracovat. Odtahla jsem se a odešla.