13. kapitola

512 12 2
                                    

,,děkuji" poděkovala jsem moji taterce po mém asi pátém tetování. Od rozchodu uběhl měsíc a tady jsem castejs než doma. Celé dny strávím tady nebo venku. Kdekoliv jen ne doma. Doma kde na mě hází smutně pohledy každý člen moji rodiny. Můj životní styl se změnil. Vždy jsem se líčila jen jemně. Neměla jsem žádný piercing ani tetování. A mnela jsem prirozene hnědé vlasy. Teď se licim výrazněji černé linky tužka do očí řasenka. Piercingy mám čtyři septum, propichli pupík a obě usi dvakrát. Tetovani mam nekolik. A vlasy mám tmavě rudé. Líbí se mi můj nový styl. Ale zároveň je uvnitř mě ta stará nevinná Tessa. Petr se mě stále snaží kontaktovat ale ja už ho nechci nikdy vidět. Občas ho bohužel nekde potkám. Proto se hned co dostuduju chci přestěhovat. Ne úplně někam pryč. Ale jinam. Ať neví moji adresu. Vyšla jsem ven a zapálila si cigaretu. Možná jsem se stala trochu závislá na nikotinu. Zahlédla jsem Calina který se ke mě blížil. ,,Tess? Jsi to ty?" Došel ke mě ,,jo čau Caline" Nabídla jsem mu cigaretu ale odmítl. ,,páni to je změna" zasmál se trochu ,,líbí?" Kyvnul hlavou a dal se na mě zubil. ,,nechceš dnes na nás koncert? Vím že se nechceš s Petrem bavit.. ale nemusíš. Kluci tě chtějí vidět" zamyslela jsem se a chtěla ho odmítnout ,,no hele já nevím" Udělal psí oči ,,prosím" nedá se mu odolat. Nikomu z nich... ,,fajn přijdu" usmál se ,,super, vyzvednu tě autem a půjdeš se mnou at máš jistotu že nebudeš s Petrem sama" vděčné jsem se usmála ,,dobře dekuju" poté jsme se obejmuli a rozloučili. Musela jsem se jít domů obléct.

Takhle nějak vypadá ten můj makeup

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Takhle nějak vypadá ten můj makeup

A tohle jsem si vzala na sebe (nebudu sem dávat moc fotky jen jsem chtěla upřesnit Tessy vyzáž p

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A tohle jsem si vzala na sebe (nebudu sem dávat moc fotky jen jsem chtěla upřesnit Tessy vyzáž p. a.)

Jak Calin slíbil tak bylo. Přijel pro mě a po vstupu do backstage byl se mnou. ,,ahoj Tesso" rozběhl se ke mě Kojo a obejmul mě ,,ahoj" usmála jsem se na něj ,,ty ses nám Teda změnila" usmál se. Calin mě chytil kolem ramen ,,ahoj Davide" usmála jsem se když přišel ,,ahoj Tess" usmál se a pokračoval v cestě. Nevím kam měl namířeno. Nervózně jsem se rozhlédla a Calin si toho asi všiml ,,ma zkoušku" poseptal mi. Jen jsem se usmála a kývla hlavou. Sedli jsme si na gauč v backstagy a povídali si. Po asi deseti minutách přišel blondaty, potetovany, modrooky kluk s plnými rty. Hned co vešel se naše pohledy střetli. Nechtěla jsem to ale stalo se. Chtěla jsem uhnout pohledem ale nešlo to. Jeho krasne modré oči mě volali. Septali mi jak jsem jim chyběla. Septali mi jak dlouho se nestretli s mými. Táhli mě k sobě. ,,ahoj" pozdravil mě a sedl si naproti mě. ,,cau" oplatila jsem pozdrav a konečně odtrhla oči od jeho. Musela jsem se koukat na zem. Cítila jsem jeho pohledy na mě. Vím že na mě celou dobu zíral. Když šel Kojo na stage šla jsem za DJ stůl zpívat jako tenkrát s Emou. Nebyla jsem tam celou dobu. Po chvíli jsem se vrátila do backu a ulevilo se mi když jsem zahlédla Calina. Šla jsem za ním ,,už tě to tam nebaví" zasmál se a přátelský mě obejmul ,,ne" zasmála jsem se.

Uz je na stagy jen Calin. S Petrem už odehráli růží a Calin teď jede své pisnicky. Šla jsem zadními dveřmi ven z klubu. Potřebovala jsem si zakouřit. Zapálila jsem si cigaretu a vdechla nikotin do svých plic. Vydechla jsem dým. ,,potahnu smoke, vyletí dým" ozvalo se vedle mě. Otočila jsem se a viděla Petra. ,,můžu se přidat?" Kývla jsem hlavou. Nechtěla jsem jeho přítomnost ale zároveň jo. Chtěla jsem aby se mě jeho ruce opět dotýkali aby jeho rty opět libali ty mé.... Aby jeho srdce opět patřilo jen mě. Zapálil si cigaretu a vdechl kouř do plic. ,,promiň" ozval se po chvíli. ,,nechtěl jsem aby jsi kvůli mě spadla do sraček" Podíval se mi do očí. V jeho očích byla vidět upřímnost ,,nespadla jsem do sraček mě se líbí můj zivot" zamracila jsem se ,,a co si budem u kdybych s tebou byla jednou bych kouřit začala" Podíval se na zem. ,,ale sluší ti to" usmál se na me smutně ,,dík" típla jsem cigaretu ,,mohli bychom být opět kamarádi? Vídat se a prostě se zas bavit" vyletěl z něj ,,to nepůjde Petře" otevřela jsem dveře ,,nemůžu tě vídat... ale neboj už jen pár měsíců a nebudem se potkávat vůbec. Přestaň se snažit. My dva spolu být nemáme" pousmala jsem se a vešla do klubu. Calin už byl v backstagy ,,Caline půjdu už domu" oznámila jsem mu a on kyvnul hlavou. ,,rádi jsme tě viděli" obejmuli mě a já si vzala své věci přesně v moment kdy Petr vešel do backu. Jeho pohled se střetl s mým. Mnel smutně oči. Stejně jako já. Otočila jsem se a vydala se domu.



osud / stein27Kde žijí příběhy. Začni objevovat