29. kapitola

620 24 6
                                    

,,lásko vezmeš si mě?" Klecel přede mnou s prstýnkem v ruce. Právě jsme na procházce se Sunny a rozhodli jsme se jít na pole se slunecnicemi. A Petr si přede mne klekl a dal už víte. ,,ano" usmála jsem se a on mi nasadil prstýnek. Pak mě obejmul a políbil. ,,ale kdy bude svatba ja nechci být nevěsta s velkým bříškem" zasmála jsem se a Petr se mi podivsl hluboko do očí ,,klidně si tě vezmu teď hned na úřadě" zasmála jsem se ale on ne. ,,tak jo" usmivali jsme se oba dva a vydali se zařídit to aby jsme byli svoji. Rodiče mě asi zabíjí až zjistí že jsem se vdala a oni nemůžou být na svatbě ale to budu těšit až pak.

,,takze paní Adámková, budete se mnou žít už navěky?" Šli jsme domů s propletenymi prsty ,,no to se ještě uvidí" zazertovala jsem. Když jsem se do smála zůstal mi úsměv na tváři ,,ano Péťo už navždy" zaculil se a políbil mě.

O pár měsíců později

Uz mam pořádně bříško jsem v osmém měsíci. S Peťou jsme si nedávno nechali říct pohlaví a bude to holčička. Ještě jsme se pořádně nedohodli na jméně ale hrozně se mi líbí jméno Ellie. Ne Eliška ale Ellie. Petr říkal spíš něco jako Sarah. Jo nechceme čisté české jméno. Spíš nechceme úplnou tu klasiku.

,,miluju te" políbila jsem Petra s úsměvem ,,taky tě miluju hrozně, hrozně, hrozně moc i naši Ellie" poprvé řekl Ellie. Znamená to že? Ano znamená. Miluje me a proto se mu líbí to jméno. Usmála jsem se na něj ještě víc.

O dva měsíce později

,,Ellie ahojky princezno" šel Peťa k postýlce když přijel domů. Vyndal si našeho drobečka a pochován si ji. Petr je hrozně roztomilý s Ellie. ,,ahoj princezno" věnoval pozdrav u mě a sel mě políbit. Ale přes Ellie jsem ho nemohla obejmkut. To počká tohle je hezčí. Peťa položil Ellie zpět do postýlky a malá hned usnula. ,,tak joo pane Adamku jak jste zařídil aby naše miminko tak rychle usnulo?" Zažertovala jsem a on jen nevinné zvedl ruce. Teď jsem hi mohla obejmout. Proto jsem k němu šla a obejmula ho. Pevne si mě pritiskl k tělu ,,tomu čemu nevěříš, to se ti nestane" poseptal mi do ucha a já se na něj usmála ,,doufám že už do konce našeho společného života se budeš recitovat" zasmál se a hleděl mi do očí ,,miluju to" dodala jsem a on mě políbil.

Tak snad šťastné až do smrti..

                         Konec



Ahoj. Hrozně moc dekuju za to že jste to dočetli sem. Dekuju za hvězdičky a dekuju za komenty. Doufám že se vám to líbilo do konce. A snad zas někdy🫶🏼

osud / stein27Kde žijí příběhy. Začni objevovat