K večeru jsme se šli projít. Drželi jsme se za ruku a povídali si. ,,co vlastně plánuješ po střední?" Podíval se na me Petr ,,vis ze sama pořádně nevím" zamyslela jsem se ,,nejspíš budu hledat pracovní místo" usmala jsem se na Petu. ,,chceš mít tetování?" Zeptal se opět Petr ,,jo vlastně k devatenáctinám si chci dát tetování" Podívala jsem se zasnene na oblohu kde už zapadlo slunce. Petr se zastavil a tím pádem jsem se zastavila i já. Podívala jsem se mu do očí a on se díval do těch mých. Usmál se. ,,Miluju to jak se zasnene díváš" políbila jsem ho. A taky se na něj usmála.
,,Tesso k tabuli" vyvolal mě učitel na angličtině po tom co jsem hodila papírek po mém spoluzakovi. Doprdele. Šla jsem k tabuli a učitel mě začal zkoušet. Nakonec prohlásil ,,výborně' což znamenalo že mám A. To učení se vyplácí. Sedla jsem si zpět do lavice a po celou hodinu už jsem jen sledovala co se děje u tabule. O přestávce jsem šla za Domčou. Povídali jsme si o mém vztahu s Peťou. I když vlastně jsme si neřekli že spolu chodíme. Každopádně Dominika mě donutila věřit že ano.
Vysla jsem před školu kde jsem uviděla Calinovo auto. Calin vylezl hned co mě uviděl ,,ahoj Tess" usmál se a obejmul mě. ,,ahojky" pozdravila jsem ho nazpět. ,,co tu děláš?" Zeptala jsem se ho. ,,Petr mě poprosil ať pro tebe zajedu do školy a ať přijedeme do studia" zvedl ramena na pokyn že vlastně pořádně neví proč tu je. Kývla jsem hlavou a nasedli do auta. Poté jsme vyjeli.
,,ahoj Petanku" pozdravila jsem ho provokativně hned po vstupu do studia. ,,ahoj Tessinko" vrátil mi to. ,,proč jsem tu?" Zeptala jsem se ho ,,chyběla jsi mi" Udělal psí oči a já se zasmála. ,,ale prosimtebe" řekla jsem s úsměvem a on mě políbil. ,,no dobry vy hrdlicky" odtrhl nás Willy ,,ahoj Tess" usmál se na me a ja na něj. Byla jsem tam jediná holka. ,,Péťo ja budu muset zs chvíli domu slíbila jsem mamce že ji pomůžu s úklidem" Pohladila jsem ho po tváři. ,,tak ja jdu s tebou" zasmála jsem se ,,tak dobře"
Přišli jsme před můj dům. ,,už aby byl víkend" prohlásil Petr ,,když jsi ve skole zažívám muka bez tebe" Udělal psí oči. Zasmála jsem se ,,jo víkend už potrebuju" Pohladila jsem ho po tváři a políbila ,,ale teď už vážně potrebuju jít za mamkou". Kyvnul hlavou ,,dobře tak se měj princezno"
Ta přezdívka je pěkná. Usmála jsem se a šla do domu.Konečně zazvonilo na přestávku a já už věděla že ne čeká jen jedna hodina a muzu jít domů. Povídala jsem si s Domčou když mu cinkla zpráva na mobilu. Byla od Petra ,,princezno dneska si tě vyzvednu:D" rychle jsem natukala do telefonu odpověď a mobil schovala. Je pátek třeba mě někam chce vzít.
Petr jak slíbil tak udělal. Už stal před školou a hned co mě uviděl nekoukal se jinam ,,ahojky krasko" usmál se na me a vtahl si mě do objetí ,,ahoj" opetovala jsem jeho objetí. ,,lásko nechceš dnes přespat u mě?" Odtahli jsme se z objetí ,,ráda" usmála jsem se a políbila ho.