9. kapitola

631 11 1
                                    

Podívala jsem se na Petra. On se na mě taky díval. ,,noo čisté kamarádsky můžu" usmála jsem se a on taky ,,jasně jak jinak?"

Kluci ke dovezli před barák a já si vzala věci. Rozloučila jsem se s klukama. ,,tak ja te vyzvednu ve čtyři" kývla jsem na Petr hlavou a šla domů.

,,no hurá vy holky se vypracujeme hrozně dlouho" zasmál se Petr. ,,hele můžeš být rád že jsem vůbec vysla" zasmála jsem se taky a zavřela dveře. ,,tak jdem?" Kývla jsem hlavou a šli jsme.

Došli jsme k Petrovi domu. Odemknout dveře a pustil mě dovnitř. Položila jsem si věci na zem a zula si boty. ,,no a co budem delat?" Zeptala jsem se ho a on pokrčil rameny ,,nevím" zasmála jsem se a on taky. ,,muzem třeba kouknout na nejakej film" navrhnul a já kývla hlavou. Sedli jsme si na gauč a Petr pustil v televizi netflix a pak nějaký film. Upřímně mě to vůbec nebavilo. Tak jsem se zabavila tím že jsem pozorovala Petra. Ovšem on si toho vsimnul a podíval se na me. ,,vím že jsem hezkej" zasmál se. Hodila jsem po něm nejakej polštářek a on se tlemil ještě víc. ,,zas taková sláva to není" protocila jsem očima a podívala se na televizi. Pořád nuda. Podívala jsem se znova na Petra který na mě teď koukal. Koukal se mi do očí a já jemu. ,,taky jsem hezká vím to" zasmála jsem se ale on se nesmál a dal se mi díval do očí. Petr je hrozně hezkej ale rozhodně ho nemiluju a myslím že on to má stejně. Mám ho ráda jako kamaráda a opět myslím že on to má stejné. Ale ta fyzická touha je na mě moc. Udělala jsem rychlý pohyb a posadila se mu obkrocmo na klín. Byl překvapený ale nevadilo mu to protože mě pak chytl za boky. Políbila jsem ho. A on spolupracoval. Rukama mi zajel pod tričko a pak mi ho sundal. Chvíli jsme se na sebe dívali ,,vis co jsem ti řekl?" Zeptal se ,,vím ale mám to stejně a myslím že ta fyzická touha už je k nevydrzeni" kývl hlavou a políbil mě. Pak se znovu odtahl ,,takze sex na jednu noc nebo kamarádi s výhodami?" Naklonil zvědavě hlavu ,,to se rozhodnu až pak" zasmála jsem se a pak ho políbila. No dal už asi víte co se dělo.

Ráno jsem se vzbudila vedle Petra v posteli. Měla jsem kalhotky a jeho tričko. On byl jen v trenkach. Už byl vzhůru. Sedla jsem si a podívala se na něj. ,,čauko" taky se posadil ,,čau" pozdravila jsem ho. ,,takze to byla jednorázovka?" Zeptal se ,,jednorázovka o které nikdo neví!" Strelila jsem ho pohledem. ,,moment co je za den a kolik je hodin?" Petr se zasmal ,,to jsem tě hodně rozhodli že?" Když viděl že se nesměju tak se taky nesmal ,,ne ty debile" řekla jsem a on odpověděl na mou otázku ,,je pondělí a je jedenáct" vykulila jsem na něj očí ,,KURVA" Zvedla jsem se a začala se oblékat ,,triko si nechám dík" řekla jsem ,,kam jdeš?" Zeptal se nechápavě ,,mám školu!"

Do školy jsem sice šla ale jen na poslední dvě hodiny. Omluvila jsem se že jsem byla u doktorky. A po skole jsem šla s Domčou k ní aby jsme udělali referat na angličtinu.

Od Domci jsem šla asi kolem páté a když jsem přišla domů navecerela jsem se a šla jsem spát.

Ahoj. Tak tentokrát taková kratší kapitola.🌻

osud / stein27Kde žijí příběhy. Začni objevovat