Přišli jsme domů a dali si jídlo. Když jsem umyvala nádobí Kuba ke mě přišel ze zadu a obmotal si ruce kolem mého břicha. ,,nechceš si dát společnou sprchu?" Zašeptal mi svůdné do ucha. Usmála jsem se a kývla hlavou. Oba jsme se vydali do koupelny a svlekli se. Šli jsme do sprchy a pustili horkou vodu na naše nahá těla. Začali jsme se líbat a já vyskočila na Kubu. Dal asi víte co se dělo.
Po sprše jsme si šli vyčistit zuby a šli do postele. Jakub mě obejmul kolem pasu ,,miluju tě" Zašeptal so ticha ,,já tebe" usmála jsem se. ,,dobrou Tess" políbil mě na čelo a zavřel oči ,,dobrou" také jsem zavřela očí a šla spát.
Ráno jsem se vzbudila už sama v posteli. Kuba vstává dřív a odchází do práce. Pracuje restauraci jako číšník. Já fotím. Ještě nejsem tak známá ale mám svůj foto studio. Už ke mě chodí nějaký lidi průměrné tak 3-4 týdně. Což mi vyhovuje. Dnes mám focení na svatbě. Proto jsem vstávala v osm. Šla jsem se nasnidat a udělat ranní hygienu. Dnes jsem si dala jen řasenku a tužku do očí. Oblékla jsem si džíny a bílý crop svetr. Není úplně zima ale ani vedro. Takže mi to stačí. Jelikož mám řidičák vzala jsem si klíčky od auta a šla k autu. Vyrazila jsem nejdřív ke mě do foto studia pro foťák a pak jsem vyrazila na místo svatby.
Po celém dni jsem nasedla do auta a zkontrolovala si instagram. Přidala jsem nějakou fotku z dnešního focení co mám v mobilu a podivala jsem se co je nového. Najednou mi přišla zpráva od Petra
27wolfenstein: ahoj princezno nechtěla by jsi někam zajít?
Tessa_Terous: Petře máš vztah a já taky... pochop že je konec...
Odepsala jsem mu a mobil odložila. Zapla jsem pas a vyrazila domu.
Když jsem auto zaparkovala ještě jsem zůstala sedět a podívala se na mobil. Bylo tam oznámení že me začala sledovat nová holka. Koukla jsem na její profil a po krátkém zkoumání jsem zjistila že je to Maria. Petrova holka. Zacla jsem ji sledovat zpět a koukla se ještě na zprávu od Petra
27wolfenstein: já vím, myslel jsem jako přátelé. Muzem vzít i Mari a Kubu
Tessa_Terous: dekuju za nabídku ale i tak tě musím odmítnout promiň
Odepsala jsem a mobil schovala do kapsy. Vylezla jsem z auta a zamkla ho. Pak jsem si to mířila do bytu. Udělala jsem si večeři a pak sla do sprchy. Dnešek mě tak vyčerpal že jsem nečekala ani na Jakuba jen jsem mu nechala večeři na stole a šla spát.
Ráno jsem se vzbudila v Jakubovo objetí. Dneska ma volno. Já dnes nemám focení ale jsem domluvena s Emou od Willyho že s ní půjdu na kafe. Proto jsem se zvedla a šla si dát něco k jídlu. Pak jsem se šla prevlect a udělala ranní hygienu. Dnes si opět linky nedělám. Když jsem vysla z koupelny Jakub seděl v kuchyni a pil ranní kávu ,,dobre ráno zlato" sla jsem k němu a políbila ho na tvář. ,,ahoj" usmal se na mě. ,,jdu na kafe s Emou vrátím se odpoledne k obědu si kdyztak objednej pizzu nebo tak" usmála jsem se a šla si nandat boty ,,dobře lásko" usmál se a napil se své kávy. ,,tak papa" Zavřela jsem dveře a vyrazila k autu. Jedeme na kafe do kavárny vedle studia kluků. Nejspíš tam je s Willym. Jelikož studio kluků je blízko od domu mých rodičů je na druhé straně města. Proto jsem vyrazila na cestu tak brzy.
Po asi trictvrte hodině jsem dorazila ke kavárně. Auto jsem nechala na parkovišti kousek odtud. Vevnitř ještě Ema nebyla tak jsem se rozhodla počkat před kavárnou. Najednou mi někdo zatukal na rameno. Otočila jsem se na dotyčného a zjistila že je to potetovany blondak. Jeho oči se střetli s mými a já byla zas v háji jak před rokem. Zase jsem chtěla líbat jeho rty. ,,ahoj" usmal se na mě ,,čau" pousmala jsem se a rozhlédla se jestli už nejde Ema. ,,máš to taky tak?" Zeptal se neurčité a dal si ruce do kapes ,,jak?" Nechápavě jsem se podívala na jeho tělo a zpět do jeho oči. ,,taky máš pocit jakoby jsme se nerozesli když se naše oči setkají" řekl spíš jako hotovou věc než otázku. ,,ne úplně" vyhnula jsem se jeho pohledu a znovu zkontrolovala jestli Ema nejde ,,spíš mám pocit že by jsme se měli držet dal od sebe" ustoupila jsem od něj a podívala se na mobil kolik je ,,no nic měj se hezky" usmála jsem se a zalezla do kavárny. Petr odešel a po chvíli už do kavárny vešla I Ema. Objednali jsme si a sedli ke stolu.
,,ta Petrova holka je divná" začala zničehonic nic mluvit o Mari ,,ty jsi byla lepší ona se se mnou skoro vůbec nechce bavit" napila se kafe ,,jako bych ji vadila že pak nemá kluky pro sebe" prokroutila oči. ,,miluješ ho furt?" Zeptala se zničehonic. Já mlčela. Sama pořádně nevím ,,asi" septla jsem ,,ale Kubu miluju taky a momentálně asi víc" dodala jsem a ona kývla hlavou. ,,on tě furt miluje Tess" začala mi klást na srdce ,,Mari měla být jen záplata a asi pořád je". Dívala se mu do očí a já ji. Pořád mě chce? ,,já... už budu muset jít Emi. Ale bylo to super moc jsem si to užila" utekla jsem této konverzaci. Obejmuli jsme se a já zaplatila své kafe. Pak už jsem vysla z kavárny a zapálila si cigaretu. Vykrocila jsem směr moje auto.
Odemkla jsem byt a vešla dovnitř ,,Kubo jsem doma" zavolala jsem když jsem zavítala dveře. Hned ke mě přiběhl skoro dvoumetrovy Jakub a políbil mě ,,konečně jsi doma" usmál se na me a tahal mě do ložnice...
Zazvonil mi mobil ,,co kdo chce vždyť je deset večer" zamumlal Kuba v posteli vedle mě. Já se podívala na mobil a zjistila že mi volá Calin. Zvedla jsem se z postele s zvedla mu mobil. Odešla jsem do obýváku ,,ahoj Tess ty fotit že?" Zeptal se a já v pozadí slyšela Petra s Mariou ,,jo fotím proč?" Sedla jsem si na gauč. ,,no potřeboval bych nafotit nějaké fotky na album a taky jsem se chtěl zeptat jestli by jsi nenatocila klip k mojí písničce protože mě nema kdo natočit" odmlcel se ,,samozřejmě bych tu zaplatil" Chvíli jsem přemýšlela. ,,no dobře ale víc mi jde focení než nějaký natáčeni" upozornila jsem ho a on se zasmál ,,jojo neboj to zvládneš je to za týden tak se ti ještě ozvu" ukončil větu a tipl hovor. Já šla zpět za Kubou a spolecne jsme usli