Na hotelu měli Kluci menší party ale jelikož byli unaveni brzy skončili. Já na ní nebyla. Potřebovala jsem si odpočinout. A tak když kolem půlnoci vešel Petr do pokoje jsem už byla v posteli ale nespala jsem. ,,čau"zkoumala jsem jestli je opili ,,ahoj" očividně ne. ,,jsi nepil?" Pokrcila jsem obočí ,,ne" zasmál se. Taky jsem se zasmála a on šel k posteli. Já byla na pravé straně a on sel na levou. Sundal si triko a kalhoty a vlezl do postele. Lehl si na bok obličejem ke mě a podezřelí si hlavu. Já seděla a koukala na něj. Je fakt hrozně hezkej. Naklonila jsem se k němu a aniž bych pořádně věděla co dělám jsem ho políbila. On spolupracoval. Odtahla jsem se a on si sedl. Znovu jsem ho políbila. Libali jsme se a já mu prelezla na klín. On se odtahnul ,,počkej" zamracila jsem se ,,co?" Povzdechl si ,,já nedokážu k někomu mít city, jako lásku chápeš?" Slezla jsem z něho ,,cože?" chytil se ze zadu za krk ,,prostě nedokážu milovat" znovu jsem se zamracila ,,takze.. to co jsi předtím říkal byla lež?" To se zamračil i on ,,neřekl jsem ti ze tě miluju řekl jsem že me přitahuješ, tohle ti říkám aby jsi mi pak neříkala že jsem tě využil" cože. To se posral ne. ,,děláš si prdel?" Zeptala jsem se s trošku zvýšeným hlasem ,,ne". Lehla jsem si a otocila se k němu zády. Neměla jsem teď sílu na to řešit to. Vlastně ani nevím jestli to řešit chci. Na tom není ani co řešit. Prostě mě celou dobu tahal za nos. Nejradši bych teď.. počkat to vlastně můžu. Zvedla jsem se z postele a vzala si věci ,,co děláš?" Zeptal se a sel ke mě. Neodpovídala jsem a šla ke dveřím on mě ale chytl za ruku. ,,pust me" on mi ruku ještě víc ztisknul ,,kam jdeš?" Snažila jsem se mu ruku vykroutit ale nešlo to ,,pryč, a teď me pust" pustil mě a já šla pryč z pokoje. Zaklepala jsem u Willyho a Calina. Po chvilce otevřel rozespany Calin. ,,Tess? Co se děje"
,,pohádali jsme se s Petrem můžu spát u vás?" Calin uhnul z dvě a pustil mě dovnitř. ,,jestli ti nevadí že budeš spát se mnou na posteli" zasmál se ,,upřímně? je mi to jedno" taky jsem se zasmála a odložila si věci. ,,nemelte hovna a běžte spát" řekl nám Willy a my se zasmáli. Pak jsme šli do postele a usli jsme.Ráno jsem se vzbudila jako poslední v pokoji. Šla jsem se prevlect do koupelny a pak už jsme pomalu vyjížděli směr další koncert. V autě jsem si sedla s Calinem. Ale povídali jsme si i s Willym. Má dobrou energii. Petr měl sluchátka a úplně nás ignoroval. To stejne jsme dělali my. Ignorovali ho.
Kluci už mají po koncertě. Probíhal podobne jako včera. Teď jdeme s klukama pařit na hotel. Jelikož máme pokoj všichni čtyři dohromady tak jsme šli na ten náš pokoj a šli prostě pít a kouřit.
Všichni čtyři už jsme docela opili. Petr sedí na gauči a pije vodku. Willy, Calin a já tančíme. Dobře spíš se tak různě motame na pisnicky. Z ničeho nic mě v tím opileckem stavu napadne že jdu ke Calinovi a začnu s ním tančit takový ten klubový sexy tanec. Willy píská a směje se. Calin se taky směje. Pak ho ale napadne mě políbit. A proč ne? Spolupracovala jsem. Po chvíli nas ale někdo odtahne od sebe. Byla jsem zmatená ale když jsem viděla kdo to udělal byla jsem naštvaná. ,,Petře co děláš?" Zeptala jsem se pořádně nastvane. Nic neřekl jen mi koukal do očí. Já mu dala facku a pak se mi udělalo špatně. Běžela jsem na záchod zvracet.
Ráno jsem se vzbudila s bolestí hlavy. A totálním oknem na předešlou noc. Když jsem se rozhlédla zjistila jsem že jediný kdo ještě spí je Willy. Jinak nikdo. Calin taky vypadá že neví co se dělo. Ovšem pak tady byl Petr. Ten Calina propaloval
pohledem a když jeho pohled zabloudil ke mě byl divnej. Celkově on byl divnej. Nevím co se děje.Uz se balíme a odcházíme z pokoje. Calin s Willym uz šli a já zůstala s Petrem v pokoji. ,,pamatuješ si něco ze včerejška?" Prolomil z ničeho nic ticho ,,Em ne. Měla bych?" Zeptala jsem se ,,libala jsi se s Calinem a pak jsi mi dala facku" řekl a já se na něj podívala ,,tak proto jsi Calina tak propaloval pohledem?" Podíval se mi do očí ,,jo". Tak dost se mnou si nikdo hrát nebude. ,,nemůže to mezi námi být zase jako dřív? Prostě kamarádi? Chybí mi to Tess. Chybíš mi ty". No tak teď mi v tom Teda děláš guláš. ,,nebavime se jeden den a já ti už chybím?" Zasmála jsem se ,,jo" rekl a podíval se na me smutně. Zakroutila jsem očima a šla k němu. Obejmula jsem ho a on mě. ,,těm tvým očím se nedá odolat" zasmála jsem se a on taky ,,no jo jsem neodolatelný" ze srandy jsem ho odstrcila a bouchla ho do ramene. ,,au to bolí" zasmál se a dělal ze ho to hrozně bolí.
Uz sedíme v autě ja sedím typicky s Petrem a kluci spolu. Jsem unavená a jelikož je Petr hned vedle mě položím si hlavu na jeho rameno a zavřu oči. On mě obejme rukou kolem boku a asi šel taky spát.
Vzbudili nás kluci když jsme stáli na benzince. ,,tak vstavejte hrdlicky" zasmál se Willy a Calin se smál. ,,Ježíš jo už jdu" řekl Petr a vyšel z auta. Já šla taky. Došla jsem si na záchod a pak si ještě koupila kafe. Vrátila jsem se k autu kde kluci kouřili. Přišla jsem k nim a povídala si s nimi. Když v tom z ničeho nic mi Petr vzal kafe a napil se. ,,Petře Adámku jestli chceš kafe bez si ho koupit a neber to moje" všichni se začali smát a já mu vzala kafe.
Když kluci dokouřili a já Dopita kafe nasedli jsme do auta a vyjeli. Petr mě v autě obejmul kolem ramen. ,,nechceš dnes přespat u mě?"
Ahojte. Další kapitola je tu. Jako vždy doufám že se vám líbí. A jako vždy se v ní určitě objevují překlepy nebo chyby. To omluvte. Tak u další kapitolkyy🌻