7. kapitola

690 16 1
                                    

Týden utekl rychle. Jdu že školy rovnou domu. Musím si ještě zabalit než pro mě přijedou kluci.

Došla jsem domů a šla k sobě do pokoje. Vzala jsem si batoh a dala si do něj potřebné věci. Už mi zvonil mobil. ,,ano Péťo?" Zvedla jsem hovor ,,ahoj Tess za chvilku jsme před domem" slyšela jsem tam hlasy ostatních ,,dobře" tipla jsem hovor a šla se obout. Rozloučila jsem se s mamkou která byla v kuchyni. A šla jsem ven. Akorát když jsem vylezla z domu přijeli kluci. ,,ahojte Tessoo" rozběhl se ke mě Calin který výjimečně nařídil. ,,ahooj" obejmula jsem ho. Přišel i Willy který se jen usmál a pozdravil mě ,,ahoj" taky jsem se usmála a taky jsem ho pozdravila. Nakonec vylezl Péťa. ,,ahooj" šel ke mě obejmul mě kolem krku a políbil mě na čelo ,,ahoj" řekla jsem trochu překvapeně. Petr mi vzal batoh a dal ho do auta. Pak už jsme si všichni posedali a vyrazili. Z Brna se dnes jelo do Prahy a zítra Pardubice a v neděli zpět domů. V autě si kluci povídali ale nakonec usnuli. Teda až na Davida samozřejmě, ten řídil. Já a Petr jsme si povídali I když ostatní spali. Ale nakonec jsem usnula taky.

Vzbudila jsem se Petrovi v obětí. Ale byli jsme tam jen my dva ,,kde jsou kluci?" Usmal se na mě ,,šli na záchod a koupit si jídlo. Já už jsem byl takže jestli chceš tak si můžeš dojít taky. Ale jídlo jsem ti koupil u pití" usmála jsem se na něj ,,dobře" vylezla jsem z auta a zamířila na benzínu na záchod.

Uz jsme v Praze. Jdeme se ubytovat na hotel. Pokoje jsou rozdelene následně. Willy s Calinem, David s Dominikem (jejich DJ) a já s Petrem. To je mi Teda náhoda. Doufám že máme... ,,manželská postel" řekl s usklebkem Petr. Doufala jsem v dvě postele. Protocila jsem oči ,,blbečku" zasmála jsem se a hodila si batoh k posteli. ,,no chvíli budem na pokojích pak jdeme na zvukovku ale ty tu můžeš počkat nebo se jít projít po Praze. Pak jdeme na večeři a v 23:00 začínáme" oznámil mi Petr program. ,,dobře asi půjdu s vámi" usmála jsem se na něj a sedla si na postel. Taky si sedl. A povídali jsme si.

Když přišel čas jít na zvukovku šla jsem s klukama. Hotel od Roxy nebyl moc daleko a tak jsme šli pěšky. Už jsme viděli že tam stojí nějaký holky. Všimli si kluků a rozbehli se k nim. Všechny obejmuli a chtěli se s nimi fotit. Kluci byli milí a všem holkám poskytli fotky ale pak už jsme museli jít dovnitř a tak se s nimi kluci rozloučili. Ty holky na mě nechápavě koukali že kdo jsem a proč jsem tu s klukama. Ovšem já si toho nevsimala. Kluci šli na zvukovku a já byla celou dobu v backstagy a povídala si vždy s těma kdo jsou v ní se mnou. Většinu času tedy s Petrem a když odešel začala jsem se bavit s Calinem a Willym.

Zvukovku měli Kluci za sebou a šli jsme do mekáče. Za nějaké čtyři hodiny Kluci vystupují a tak před klubem stojí už fakt hodně lidí. A pomalu už se začínají pouštět dovnitř. Willy a Calin jdou ve předu očividně už znají cestu. Já jdu za nimi a Petr jde kousek za mnou. Zpomalim krok a vidím jak si zapaluje cigaretu. ,,jak se těšíš na show?" Podívala jsem se na něj ,,těším" usmál se a potáhl si z cigarety. Nabídl mi taky. Vzala jsem si od něj cigaretu a potahla si. Na Petrovi bylo vidět že je překvapený. Vrátila jsem mu cigaretu a vyfoukla jsem kouř. ,,ty kouris jo?" Podíval se podivene ,,ne ale dřív jsem to zkusila" kývl hlavou.

Kluci už mají pár minut do show. Jsou nervózní ale zvládají to skrývat. Mezitím co já uklidňuje Calina a Petu Willy si povídá se svou přítelkyní Emou.

Willy uz šel na stage a Ema šla za mnou. Chvili jsme si povídali a zjistili jsme že si fakt dobře rozumíme. Mezitím už Willy koncil svou show a na stage šel Petr běžela jsem ho obejmout a popřát štěstí. Koukala jsem jak jde na stage když za mnou proběhla Ema a táhla mě na stage. Nechápala jsem co se děje když mě vzala za DJ pult. Zpívali jsme spolu a tancovali. Hrozně jsme si to užívali.

Po Petrovi šel calin. Ema zůstala na stagy a já šla za Petrem. ,,show se ti mega povedla Péťo" šla jsem za ním s úsměvem a chtěla ho obejmout. On však uhnul ,,teď mě neobimej jsem úplně spoceny" zasmal se a já ho i tak obejmula ,,mě to nevadí" usmála jsem se na něj a podívala se mu do očí. Taky se mi pkdival do očí. Stali jsme tak už asi minutu když v tom se Petr začal sehybat k mým rtům. Když už byl tak blízko zastavil se. ,,nedělej to" řekla jsem mu potichu. On však sel ještě blíž a políbil mě. Já nespolupracovala. A nakonec jsem ho odstrcila. ,,promiň" omluvila jsem se a běžela na záchody.

Zamkla jsem se a začala brečet. Nechtěla jsem Petrovi ublížit. Nechtěla jsem s ním flirtovat. Nechtěla jsem nic z toho co se teď stalo. Chtěla jsem být jen kamarádka steina. ,,to není dobrý" začalo se mi špatně dýchat. ,,je to... zpátky" nemohla jsem skoro mluvit. Najednou někdo zaklepal na dveře a promluvil ,,Tess prosím otevři" byl to Petr. Šla jsem odemknout. ,,prosím neřeš... to teď jen neco... něco... rikej" když viděl v jakým jsem stavu zavřel dveře a začal mluvit. ,,vis povím ti třeba příběh jo? Byl malí kluk který se jmenoval Petr. Petr vyrůstal s mámou a tátou. Jeho život nebyl lehký. Ovšem Petr se rozhodl že si ho ještě zhorší drogami, alkoholem a cigaretami. Jednoduše s tím zahanel depky. Petr dělal hudbu která ho baví. V 19 letech ho jeho otec vyhodil z domu. A on šel bydlet k babičce. Stal se z něho ten slavnej a jelikož byl tak zraněný a měl hodně fanynek. Bral si je po shows na hotel. Vždy nějakou a prostě se s nimi vyspal. Když s nimi měl sex pomáhalo mu to. Nebyl tak sám a neměl depky. Zkrátka kde nepomohli drogy a alkohol pomohli holky. Ale nikdy s žádnou nebyl na dlouhou dobu. Pak ale jednoho dne potkal holku která se mu hrozně moc líbila. Začal se s ní bavit a chtěl ji stáhnout do postele. Ale když to zkusil ta holka ho odmítla. Začal se s ní bavit na přátelské fázi a zjistil něco o její minulosti a věděl proč zrovna ji do postele zatáhnout nemůže. Jenže postupem času to pro něj bylo těžší a těžší a tak ji prostě jednoho dne políbil" můj dech už se zlepšil. Panická ataka je pryč. Ovšem ten příběh... ,,promiň" omluvila jsem se a on zakroutil hlavou ,,ne to ja se omlouvám neměl jsem to dělat" obejmula jsem ho a on mě pevné chytl.

Petr šel ještě zpívat s Calinem růží a já šla na stage podívat se na to. A co si budem zazpívat si s nimi.

Když dospivali show skončila a všichni jsme se vydali do backstage. Vzali jsme si věci a šli na hotel.


Ahoj tak dneska trošku delsi kapitola. 🌻

osud / stein27Kde žijí příběhy. Začni objevovat