O dva roky později
S Petrem spolu slavíme už dvouleté výročí. Jsme spolu fakt šťastní a už plánujeme že založíte rodinu. Už je mi 23 let a už bych chtěla mít miminko. S Petrem už jsme to začali zkoušet. Ale furt nic. Ale když už jsme u toho pořád nepřišla ani žádná žádost o ruku. Ale ted mi pár dní není moc dobře a vše zatím vychází na to ze bych mohla být těhotná. Proto jsem se vydala do lékárny pro těhotenský test. Petr je na koncertu. Nebo spíš byl včera a dneska se má vrátit.
Test jsem si udělala už jen čekám na vysledek. Už jsem si představovala jakou reakci asi bude Petr mít. Když zjistí že to vyšlo. Pak jsem si představila reakci že to nevyšlo a podívala se na test. A... a... o muj bože. Vyšlo. Jsem těhotná.
Petrův pohled
Hrozne moc jsem se těšil na Tess. Těšil jsem se až ji obejmu. Těšil jsem se až ji políbim jak ji pomiluju. Těšil jsem se až ji dokážu mou lásku tím že si před ní kleknu na kolena s prstenem v ruce. Jenže tohle se mi zkazilo. Zkazila to Bára. Bára je moje fanynka už hodně dlouho a má na mě dost spiny z minulosti. Z minulosti ještě před Tessou. Řekla mi že jestli s ní nedávno chodit půjde to ven. Proto teď musím zlomit srdce holce kterou miluju. Dívce na které mi záleží. Dívce která miluje me. Dívce která to se mnou nevzdala. Už tolikrát jsem ji ublížil a ona mě vždy pustila zpět. Zpět tam kam už jsem se vracet neměl abych ji znovu neublížil. Jsem prostě mistr mučení. Fakt nevím proč ale kdykoliv si do života mám pustit někoho koho miluju jen mu ubližuju. Celou cestu domů jsem s klukama nemluvil. Jen jsem poslouchal pisnicky. Spíš jsem dělal ze poslouchám. V mě hlavě se odehrával takový zmatek že nebylo možné něco poslouchat.
Tessy pohled
Auto už přijelo před dum a Petr vystoupil. Je smutný. Přímo zničeny. Šel ke dveřím a já čekala než je otevře. On tam ale asi ještě pět minut stal a pak odemkl. Pribehla jsem k němu s úsměvem ,,ahoj lásko, nevím proč jsi tak smutný ale mám dobrou zprávu" on se neusmál. Nevěnoval mi ani jeden pohled. Stále koukal na zem. ,,Tess.." řekl s bolestí v hlase. Jakoby se mu hlas zastavil někde v krku a dal nepokracoval ,,tohle nejde musíme to ukončit" stále se mi nedíval do očí. Nechtěl to dělat ale z nějakého důvodu musel. ,,co to říkáš? Tohle ty nechceš Petře co se děje?" Šla jsem k němu blíž a zvedla mu bradu tak aby jsem mu viděla do očí. On ji ale uhnul ,,tak se mi podívej do očí a řekni že me nemiluješ" znovu jsem mu chytla bradu a zvedla ji. Měl slzy v očích. ,,já... ja te" nedokázal to říct ,,kurva" Zařval až jsem se ho lekla a šla od něj dal. ,,nevíš jak kurva těžký je te opouštět" říkal se slzami v očích a sel za mnou ,,takze miluju te ale musíme se rozejít" řekl a koukal mi do očí. V tenhle moment už tekli slzy i mě ,,vypadni" zaseptala jsem. Zastavil se v kroku ke mě. Otočila se a odešel. Ne nejdřív si vzal ty svoje zkurveny věci a sel. Zabouchnul dveře a já spadla na zem. Brečela jsem. Dlouho.
Ráno jsem se objednala k doktorovi aby potvrdil jestli jsem nebo nejsem těhotná. Dal mi hodinu ve kterou se mám zastavit a já dorazila přesně na čas. Zkontroloval mě a potvrdil. ,,ano opravdu jste těhotná" prohlásil a já se jen usmala.
Když jsem přišla domů znova jsem se rozbrecela. Proč ja kurva. Proc já musím pouštět pořád do svého života člověka který mě opakovaně zklamava. A proč s ním teď musím čekat dítě...
O měsíc později
Dneska mám jít s Domcou na koncik kluků. Je tohle vůbec něco nového? Vždy když se s Petrem rozejdu najednou jdem na jejich koncert. To je zákon schválnosti. A nebo karma. V těhotenství jsem už v prvním měsíci. Bříško ještě není moc vidět takže se nemusím bát že by ti prasklo ale vi to Domča.... řekla mi že přijde kolem čtvrtý takže jsem zvědavá jestli to stihne. Protože jsou tři a ona teď vstala.
Kupodivu stihla to na minutu přesně. Začali jsme se klasický připravovat. ,,Jo aaa" začala Domča ,,možná jsem ti tak trochu neřekla že teď chodím s Calinem..." zatvarila se nevinné. No super. ,,fakt? Tak to ti přeji" usmála jsem se. Nelhala jsem jen mi to neudělalo úplně radost. Bylo mi jasné že pujdem do backu. Od toho dne s Petrem jsem s nikým z nich nemluvila. Na Petra o pár dní později začal na internet nějaký anonym posílat fotky kde bere drogy, líbá se s nejakyma holkama nebo jak kupuje drogy. Na těch fotkách bylo znát že jsou staré takže jsem věděla že me nepodvedl a taky že drogy v našem vztahu už nebral. Minimálně ne teď naposledy. Doufám. A také byli přidány nějaké příběhy o tom co měl Petr údajně udělat. Nevím jestli se tomu dá věřit.. každopádně pořád jsem na něj naštvaná že me opustil. A pořád to nedokážu přejít. Prostě ne.
Přišli jsme do klubu ale vlastně jsme šli hned do backu. Calin nás tam zatáhl. S Domcou někam šli a já zůstala s Willym, Emou a Petrem v jedné místnosti. ,,ahoj" zamavala jsem jim na pozdrav. Ema ke mě přiběhla a obejmula mě ,,ahooj" usmívala se na mě. Pak ke mě přišel Willy a taky mě obejmul okolo ramen ,,ahoj" taky se usmíval. Pak ke mě sel Petr ,,čauko" pozdravil a chtěl mě obejmout. Já ale uhnula. Zůstal udiveně stát ale nejspíš si to pak uvědomil. Domca s Calinem přišli dřív než stihlo být trapný ticho. ,,taaak Tessinko gratuluju" ozval se Calin a já strelila pohled po Dominice. Jestli mluví o tom o čem myslím tak mě jebne. Petr neví že jsem těhotná. Calin mě sel obejmout ,,no gratuluji a že mě bude strejda Calin" zubil se na celou místnost. Když si všiml pohledu ostatních úsměv mu zmizel. ,,vy to neví... no kurva" koukla jsem se na Dominiku která se tvářila omluvne. Pak jsem se hned podívala na Petra. Koukal mi do oci a čekal co že me vypadne. ,,tak dekuju" sykla jsem po Calinovy. ,,jo lidi je to tak" zamavala jsem rukama jako jasani. Ema se ke mě rozběhla a zase mě obejmula ,,boozeee gratuluji!! A kdo je tatínek?" Zeptala se trochu zmateně. Všimla jsem si že Petr spozornil snad jeste vic. ,,No..." Podívala jsem se na něj a kývla hlavou. Petr si chytl rukama hlavu a zmizel v zadních dveřích z klubu. Calin se radši taky vyparil i s Domcou. ,,no půjdu si s ním promluvit" Prolomit jsem ticho a šla za Petrem.
,,Péťo?" Promluvila jsem na něj. Opíral se o zeď a hlavu měl svesenou dolů. Podíval se na me ,,jak jsi to přede mnou chtěla tajit?" Mnel slzy v očích ale nebrecel. Prostě byl v šoku. ,,protože jsi mě tak trochu poslal k vodě?!" Zvýšila jsem na něj hlas protože to udělal i on. ,,bože Tesso..." chytl se za hlavu ,,jsem tata toho co nosis v břiše myslíš že je to nepodstatna informace nebo?" Zase zvýšil hlas. Tak a dost. "Toho co mas v břiše" ja ti dám ty debile. ,,jako vážně?" Zasmála jsem se ,,toho co mám v břiše jo? Čekám dítě Petře" šla jsem k němu blíž ,,kdyby jsi se cítil tak jak já věděl by jsi proč jsem ti to neřekla" řekla jsem už klidněji a chtěla se otočit na odchod. Chytil mě za ruku a zády prirazil na zeď. ,,promiň Tess je to sok" Díval se mi hluboko do očí a mluvil klidně. Podlamovali se mi kolena z toho jak na mě mluví. Jak na mě kouka. Jak tady stojíme. ,,Péťo" hrabla jsem mu do vlasů. Co to dělám? Mám být naštvaná. Bože ty těhotenské hormony. Nebo? ,,miluju te Tess miluju i to dítě co máš v břiše i když se ještě nenarodilo i když jsem se o něm dozvěděl teď" septal abych to slyšela. Už jsem to nevydržela a přitáhla si ho do polibku. Má tak hebké rty. Ježíši Tesso co to kurva děláš. Vzpamatuj se. Odtahl se. ,,aaah proč je tak těžký te vypustit z hlavy Adamku?" Zasmál se a poseptal mi do ucha ,,mohlas mě nenávidět mohlas mě i milovat" taky jsem se zasmála a ještě ho políbila. ,,spis radsi nenavidet lasky muzes litovat" Potom jsme společně šli dovnitř aby Petr stihl show.
Koncík jsme si všichni moc užili. Petr a já jsme jeli k němu na byt aby si vzal věci které u mě měl a jeli jsme ke mě. K nam. No a uvidíme jestli tato nová kapitola našeho života konečně klapne.