Gözlerimi, biraz hareket ettiğimi hissettiğim için açtım. Koray beni kucağına almış taşıyordu. Gözlerimi açınca "Şşş... Geri uyu." dedi. Sözünü dinleyip uyumaya koyuldum. Beni yatak odasına götürüp yatağa nazikçe yatırdıktan sonra üstümü örttü. Odadan çıkınca uyumaya devam ettim.
Klasik müzik de neymiş bebek için? Sanki duyacak... Ben Evanescence aşığıyım. Günde en az bir kere o Bring Me To Life'ı dinlerim. O şarkıya bir bağımlılığım var küçüklüğümden beri. Ne zaman o şarkı çıktı, hayatımın favorisi oldu. Şimdi bebek doğana kadar dinleyemeyecek miyim?
Karnım guruldayınca kalkmak zorunda kaldım. Saate baktım. Saat 13 olmuş! Oysaki ben saat 8'de falan evden çıkacaktım.
Bu kadar uyku yeter dedim ve kalkıp mutfağa gittim. Koray da kalktığımı görünce koşarak yanıma geldi. "Neden kalktın sen?"
Elimle guruldamaya devam eden karnımı tuttum. "Acıktım ben. " dedim ve yüzümü buruşturdum.
Koray sırıtarak "Ben hazırlarım. " dedim.
Gözlerimi kocaman açtım. "Daha bu sabah çocuğumuzun sağlığından bahsetmemiş miydin sen?" dedim.
Mesajı anlamış olacakki kaşlarını çattı ve "Ben çok güzel Menemen yaparım bir kere. " dedi.
"Hayır! Sakın onu yapma! Midem bulanıyor. " dedim.
"Peki ne yapalım?"
En şirin gülümsememle "Burger King. " dedim.
Ofladı ve "Tamam tamam. " dedi. Sonra "Geçen gün yediğin kadar sipariş vereceğim. " dedi.
Ona gözlerimi kısarak baktım. "Lokmalarımı mı sayıyorsun Koray?"
"Valla ben artık lokma saymayı bıraktım porsiyon sayıyorum Melisciğim. " dedi alaycı bir sesle.
Sandalyeye oturup kollarımı karnımda çarprazladım. Bir çocuk gibi mızmızlanarak "Yemeyeceğim yemek. " dedim ve alt dudağımı sarkıttım.
Yanımdaki sandalyeye oturup kolunu omzuma attı. "Hadi yaa, alınma hemen. "
Ona kafamı yavaşça çevirerek baktım. "Bir git!" diyerek onu ittirdim. Sonra karnım guruldadı.
Ah be çocuğum! Babana trip atmaya çalışıyorum şu an, azıcık daha açlığa dayanamaz mısın? Alt tarafı beş dakika falan. Ne olurdu sanki? Ne bu böyle gurul gurul. Tövbe estağfurullah!
Koray ayağa kalktı ve "Sipariş veriyorum ve yiyorsun, hem de her şeyi. Anladın mı?" dedi.
Burun kıvırarak "Hmm..." dedim. "Yani sen istersen siparişi ver ama yemeyeceğim. Bil istedim yani. "
Koray bana göz devirdikten sonra yanaklarını şişirdi. "Acıktın, önüne hamburger koyacağız ve yemeyeceksin?" Sonra kahkaha attı. "Güldürme beni Melis."
Güldün zaten. Mal!
Ağzımı eğerek "Hööö! Çok komik!" dedim.
Telefonunu alıp mutfaktan çıktı. Ben de oturduğum sandalyeye iyice yayıldım.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Yemekten sonra hava alalım düşüncesiyle evden çıktık. Çıkmamızla bir sürü paparaziyle karşılaşmamız bir oldu.Ellerinde mikrafonu gözüme sokarcasına ağzıma doğrultarak sorular soruyorlardı."Melis Hanım, hamile olduğunuz doğru mu?"
"Dün akşam arkadaşlarınız Ilayda Mutlu ve Mert Eren'in kız istemesi olduğu doğru mu?"
"Kız istemede olay mı çıkardınız?"
"Dün gece ne oldu?"
"Kaç aylık hamilesiniz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güçler Okulu 3
FantasíaGüçler Okulu eski öğrencilerinden Melis&Koray'ın kızı Derin Melay Güney. Ailesi ve arkadaşlarının gençken yazdığı günlüklerin kitap olmasından sonra Güçler Okulu'na gideceği günün hayalini kurmaya başladı. Çok güzel bir yaz tatilinin ardından o da G...