Yoksa Ne Yaparsın? Beni de Mi Öldürürsün?

2.5K 208 35
                                    

BÖLÜM ŞARKISI TATU-ALL THE THİNK SHE SAİD


Yekta'yla bir bankta oturmuştuk. Yekta düşünceli düşünceli önüne bakıyordu ve bir kaç dakikadır konuşmuyorduk.

"Ne diüşünüyorsun?" diye sordum sonunda.

Başını kaldırıp bana baktı. Gözleri ağlamaktan kızarmıştı ve konuşurken sesi çatlamıştı "Sana bunları anlattığım için başın belaya girecek. "

Burukça gülümsedim. "Zaten belada. "

"Hayır, artık dayanamayacağım!" diye bağıran Kayra'nın sesini duyduk. Tam yanımıza gelmeye yeltenmiştiki onu tuttular.

Ayağa kalktım. "Hadi yanlarına gidelim. "

Başını sallayıp ayağa kalktı. Bizim çocukların yanına gittiğimizde Yekta "Ben okula gidiyorum. " dedi ve direk uzaklaşmaya başladı.

Yekta gider gitmez Kayra koluma yapıştı. "Ne konuştunuz?"

Derin bir nefes alıp ofladım. "Gelin, sınıfta anlatırım. "

"Yok yaa!" dedi Kayra. "Sen dersin ortasında sınıftan çık, kavga et, Yekta bahçede ciyakladı ciyakladı çığlık atsın, hepsini öğretmenlere zar zor açıkladık; ne demek sınıfta anlatırım?! Hemen şimdi anlatacaksın!"

Ayaz Kayra'nın kafasına vurdu. "Saçmalama lan! Gel işte okula ne olacak?" deyip kolundan tuttu ve onu sürüklemeye başladı.

Sınıfa girdiğimizde Elif ve Savaş,la karşılaşmamız ve Yelit'in "Kamera şakası mı lan bu, her yerden fırlıyor!" demesi bir oldu. "Lan bir git kızım karşımıza çıkma her yerde. "

Elif kimseyi umursamadan yanıma geldi. "Derin biraz konuşabilir miyiz?"

Açelya hemen "Derin seninle hiç bir şey konuşmayacak. " dedi. Ben de ona katılarak "Evet, seninle konuşmak istemiyorum. " dediğimde Kayra ve Açelya çak yaptı.

"Derin lütfen..." diye üstelediğinde "Tamam ama burada hep beraber konuşacağız. " dedim.

Savaş endişeyle "Bence baş başa konuşsanız daha iyi olur. " dediğinde hemen "Hayır!" diye bağırarak itiraz ettim. Sonra Elif'e döndüm. "Evet, senin sırlarını biliyordum. Bir kaç hafta önce seni basketbol sahasında ağlarken gördüm. Ama ben sana ne yaptım Elif? Sırlarını öğrendim de birine mi söyledim? Seninle dalga mı geçtim?"

Savaş, Elif'in sinirleneceğini düşünmüş olacakki "Derin sakin ol. " diye beni uyardı.

"Sakin falan olmayacağım! Hadi bakalım, şu an tam karşında duruyorum. Artık oyun oynamak yok. Her şey bitti. Sırlar ortaya çıktı. Ne yapacaksın ha?! Nedir bu intikam isteği? Ben sana hiç bşr zarar vermedim!"

Elif üstüme yürüdüğünde birden herkes etrafımızı sardı. Ayaz ve Rüzgar tırnaklarını pençeye dönüştürdü. Yelit'in elinden elektrik kıvılcımları çıkıyordu ve Kayra'nın elinde şok cihazı vardı. Açelya ise hemen "Saçmalamayın! Çekilin!" diye bağırdı.

Elif dişlerini sıkarak "Şansını zorlama!" dediğinde "Yoksa ne yaparsın? Beni de mi öldürürsün?" dedim. Elif bana bir tokat attı. Ben ne olduğunu anlamadan Ayaz, Elif'i kolundan tutup sarsmaya başladı "Yeter artık sen çok olmaya başladın!" diyip onu sıraya oturttu. Elif tam kalkacakken "Otur!" diye öyle bir bağırdıki neredeyse olduğum yerde yere oturacaktım. Hemen Ayaz'ın koluna yapıştım. "Tamam sakin ol. Ben sinirli değilim, önemli değil. "

"Ama bence önemli. " dedi Kayra ve elindeki şok cihazını Elif'in karnına iki saniye tutup çekti. Daha sonra saçlarına yapıştı. "Uzak duracaksın lan bu kızdan!"

Güçler Okulu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin