Bölüm şarkısı Skillet-Rise
Bölüm sonundaki duyuruyu mutlaka oku!!!!!"Melay..." diyerek omzumdan dürttü beni annem. Gece zaten yine o rüyaları görmüştüm. Sabah erken saatlerde nefes nefese uyanmıştım. Şimdi ise tekrar uyumaya çalışıyordum. Ne olursa olsun, yorgundum ve uyumam gerekiyordu.
"Melay..." diye tekrar dürttü. Söylenerek yatağımda öbür tarafa döndüm.
"Kalksana. " diyip popomla vurdu. "Saat 10."
"Cumartesiler uyumak icin vardır. "
"Kalk. "
"Uyku uyku uyku uyku uy..." derken sesim git gide kısıldı ve tekrar uyumaya başladım.
Babam geldi. "Eğer kalkmazsan su dökerim. " Cevap olarak horladım.
"Ciddiyim su dökerim. " Tekrar horladım. Babam elindeki bardağı ters çevirip suyu yüzüme dökünce, ellerimi yüzüme sürüp "Yarabbi şükür. " dedim.
Babam tekrar yüzüme su döktü. Tekrar elimi yüzüme sürerken "Üç kere ağza, üç kere burna, Eşhedüenlailaheillallah. " diye saçma sapan konuşmaya devam ettim. Annemle babam bana gülerken horlamaya devam ettim.
Annem sonunda kendini toparladı. "Kalk. Cezanıza karar verdik. "
Kafamı yastığa gömüp boğuk sesle "Neymiş?" Dedim.
"Biliyorsun Metehan abinin karısı 9 aylık hamile ve evleri Merkez'den çok uzak. Dolayısıyla onların evini temizleyeceksiniz. "
Kafamı yastıktan kaldırmamla kızıl saçlarımın ağzıma dolması bir oldu. "Ne?!" diye bağırdıktan sonra "Pu! Pu!" gibi sesler çıkararak saçları ağzımdan çıkarmaya çalıştım. "Anne yalvarırım böyle bir ceza vermeyin. Ya temizlikten nefret ediyorum. "
"Bu sadece ceza değilki. Kadın hem hamile hem de evi Merkez'den çok uzak olduğu için temizlikçi çağıramıyor. "
Tekrar yatağa yattığımda babam "Kızım sevap işte. " diyerek beni avutmaya çalıştı.
Ellerimi birleştirip Perihan Teyze'yi çağırır gibi yaptım ve "Çünkü Iman Power!" dedim.
"Aynen öyle. " dedi babam. "Şimdi iyilik meleği Melay Güney, iş başına geçecek. "
"Yoo." dedim ve tekrar yüzümü yastığa gömdüm. Sonra kafamı tekrar kaldırdım ve "Ayrıca bana Melay demeyi kesin. " diyip tekrar kafamı yastığa gömdüm. Melay nedir yaa? Derin nedir? Iki ismimi de sevmiyorum ama Derin, Melay'dan daha iyidir.
Annem bir ayağımdan, babam diğer ayağımdan tutup beni yataktan çektiler. Çığlıklar eşliğinde yataktan düştüm. Düştükten sonra "Hadi kahvaltıya. " diye bağırdı annem. Ellerimle kulaklarımı tıkayıp "Bağırma!" diye cırladım.
Annemler odamdan çıkınca oflayıp aynadaki yansımama baktım. Bakmamda ağzımın kocaman açılması bir oldu. Bu görüntüm karşısında neredeyse çığlık atacaktım. Saçlarım dağılıp kabarmıştı. Rimelim yanaklarıma akmıştı. Sürdüğüm pembe rujdan sadece küçük kalıntılar kalmıştı. Ne ara bu kadar ağlamıştım. Tamam, dün akşam ağlamıştım ama ağladıktan sonra hiç aynaya bakmamıştım. Açıkçası bakmak istememiştim. O zayıf kızı görmek istemiyordum. Ağlarken gözlerimi hep beyaz hırkamın kollarına silmiştim. Sandalyemde duran hırkayı alıp kirli sepetine fırlattım. Masamda duran bordo lastik tokamı alıp saçlarımı tepeden at kuyruğu yaptım. Yüzümü iyice yıkayıp makyajımı tamamen çıkardım.
Aynaya baktım. İşte karşımda tamamen makyajsız, saçları öylesine toplanmış, eşofmanlı, saf bir kız duruyordu. Benim gerçek halim buydu. Ama bu görüntü, beni zayıf göstermeye yetiyordu. O okuldaki herkes güçlüydü ve güçlerine göre tarzları vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güçler Okulu 3
FantasyGüçler Okulu eski öğrencilerinden Melis&Koray'ın kızı Derin Melay Güney. Ailesi ve arkadaşlarının gençken yazdığı günlüklerin kitap olmasından sonra Güçler Okulu'na gideceği günün hayalini kurmaya başladı. Çok güzel bir yaz tatilinin ardından o da G...