Mutlu Sonları Sildik

2.4K 170 27
                                    

Bu bölümde yeni bir konu giriyor devreye. Bölümün reklamı. Güçler Okulu facebook sayfasında ve grubunda var. 

Bölüm şarkısı Clairity Exorcism

Yelit, "Tekrar yapmamızın vakti gelmedi mi?" dşye bir soru attı ortaya.

Yekta başını kaldırıp bşr bana bir Yelit'e baktı. "Neyi?"

Yelit, "Babam her sene dizilerden aldığı maaşın bir kısmını hayır kurumlarına veriyor, bize de bşraz para çıkıyor. Pahalı restaurantlara gidip parasıyla değil mi lan dşye saçma sapan şeyler yapıyoruz. Para var dşye de atamıyorlar bizi. Her sene yaparız. "

Açelya, "Yekta yanlış anlama ama başbaşa olmak istiyoruz. Bu bizim aramızdaki özel bir şey ve bunun böyle kalmasını istiyorum. Manevi olarak değer veriyorum. Sonuçta 12 yaşından beri yaptığımız bir şey. "

"Sorun değil. " diyip başını salladı.

"İşte benim de sürprizim buydu! Babam diziden para aldı, kalkın gidiyoruz!"

"E, Yekta?" diyip durdurdum onu.

"Yekta bacım biraz kovar gibi oluyor ama ben senin geleceğini tahmin etmedim, ona göre sürpriz ayarlamıştım. "

"Yok yok. Akşam oldu zaten. " diyip ayağa kalktı. Ben de ayağa kalktım ve bana sarıldıktan sonra veda edip kapıdan çıktı.

"Yuh yani Yelit, ayıp oldu çocuğa." dedi Kayra.

"Yok yaa! Sürprizi hazırlayan benşm ama yine yaranamadık şu kadın milletine!" diye söylendi.

"Tamam söylenmeyin. Ee kuzicim söyle planın ne?" diyip durumu düzelttim.

"Bakın şimdi kankilerim, her zamanki planı uyguluyoruz; Açelya sen aşırı süslü, zengin karı olacaksın. Rüzgar sen normal ol yeter. Zaten sana ne desek yaptıramayız. Ben çocuk gibi giyiniyorum. Derin sen ergen ol. Kayra sen gotik ol. Ayaz sen de Türk tırrek ol. "

"Hemen hazırlanıyorum. " diyip ayağa kalktım. Allah'tan Açelyaların evindeydik ve hem kız hem de erkek kıyafeti bulabilirdik.

Kıyafetlerimi değiştirmeden saçlarımı yandan at kuyruğu yaptım. Pembe bir ruj sürüp yamuk yumuk eyeliner çektim.

Kayra'yı simsiyah kıyafetler, Taylor Momson göz makyajı ve kreplenmiş saçla görğnce bir an korktum doğrusu.

Yelit, üstünde Sylvester olan bir bluzle geldi ve kafasına ters bir şekilde kep taktı. "Bakın şimdi, tam bir kekoluk olarak Şahin arabayla gideceğiz. "

"Şahini nereden buldun ya?" diye sordu Ayaz.

"Tanıdığım bir arkadaşım var. Bizi o bırakıp gidecek. "

Rüzgar omuz silkip "Bana fark etmez. " diyince "Biliyoruz. " diyip elimi beline dolayıp sarıldım.

"Sarılmayın, sevmem. " diyip huysuzlaşınca hemen geri çekilip dudak büzdüm. Bana yan gözle bakıp güldü ve "Hadş sen sarıl tamam. " dedi.

Ben ona sarılırken Ayaz ve Yelit birbirine gözlerini kısarak baktı ve "Madem ısrar ediyorsun biz de sarılalım. " dedi Ayaz.

"Hayır! Sadece Derin!" Ama çok geçti. Hem Rüzgar'ı hem de beni sıkıştıracak sımsıkı sarılmışlardı.

"Eziliyorum... Nefes alamıyorum..."

Açelya, "Tamam uzatmayın. Gidelim. " dediğinde sarılmayı kestiler.

Rüzgar, "Bu kıyafetleri makineye atacağım ve bedenimi sterilize edeceğim. " dedi.

"Gel yakışıklım, sen bakma bunlara. Gidelim de bi' kızların aklını başından al. " dedim.

Güçler Okulu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin