FİNAL

2.2K 152 61
                                    

Bölüm şarkısı Tove Lo Cool Girl

AÇELYA
"Ege benim Açelya!"

Kapı açıldığında Yiğit çıktı karşıma. "Ege iyi mi?" diyip içeri girdim. Ayaz'da peşimden gelmeye kalkınca Yiğit onu durdurdu. "Ikizim. " diyip araya girdim. "Ege?"

"Buradayım. " diyip mutfaktan çıktı.

Şaşkınlıktan dilimi yutacaktım neredeyse. "Sen... Ayağa kalkmışsın!"

"Şimdi kalktım. "

"Sen Ege misin?" dedi Ayaz. Ege başını sallayıp onayladığında bir anda Ege'ye sımsıkı sarıldı. "Tesekkür ederim onu kurtardığın için. "

"Aslında o beni kurtardı. Ama... Sarılmasak?"

"Ayaz Ayaz," diye hemen öne atıldım. "Yarası iyileşmedi sarılma öyle. "

"Hee..."

Koltukta oturan sarışın kız öksürdüğünde onu fark ettim. "A... Şey rahatsız ettik. "

Yiğit koltukta kızın yanına oturup "Sevgilim. " dedi.

Kaşlarımı çattım. "Sevgilin mi? Gayim demek yerine sevgilim var diyebilirdin!"

"Ikna olmazdın. " diyip cıkladı.

Sarışın kız ise bir bana bir Yiğit'e bakıyordu. "Ne gayi yaa?"

"Sonra anlatırım. "

Onları boşverip Ege'ye döndüm. "Biz Özgür ve grubuyla biraz kavga ettik de... Ege'yi bu sefer öldüreceğim diye tehdit etti. Gelmedi değil mi? Biri falan ne biliyim?"

"Sakin ol önce... Hayır kimse gelmedi. Ama burada kalamam. "

Ayaz, "Bize gel. "

"Siz onunla yeni kavga etmediniz mi, direk gelir. "

"Evde annem varken gelemez. "

"Anlamadım?"

Ayaz'ın karnına dirseğimle vurup Ege'ye döndüm. "Aynen bize gel. "

Evin etrafından tıkırtılar gelmeye başladı. Ve yanık kokusu. "Ne oluyor?"

"Açelya gel yanıma. " dedi Ayaz ve elimi tutup beni kendine yaklaştırdı.

Salonun camları kırılınca o sarışın kız çığlıklar atarak ayağa kalktı. Kırık camın önüne geldi Özgür. Elinde bir çakmak vardı. Çakmağını ucundaki ateşe deodorant sıktığında hepimiz çığlıklara yere çöktük. Yanan kanepenin üstüne deodorant şişesini atıp kaçtı. Ege, siyah kanepenin üstündeki kırmızı alevlere dikti gözlerini. Ayağa kalkıp köşede duran yastığı alıp şişeye vurarak yere devirdi ve hemen kenara çekti.

Yiğit de aynı anda ayağa kalkıp sürahileri suyu boşalttı. Sarışın kız, biraz daha su doldurmaya gittiğinde Ayaz, "Lan o şişeyi çekmeseydin de patlasaydı ne olur!" diye bağırdı. Ateşi söndürdüklerinde elimi kalbime koydum. "Ödüm koptu..." Ayağa kalkıp deodorant şişesini elime aldım. "Ulan bu şişeyi onun gözüne sıkmazsam!" koşarak evden çıktım ve sokakta koştum. "Özgür!"

Evin diğer tarafındaki duvarın ardına saklanan Özgür, ortaya çıkıp kendini gösterdi. "Ne var?"

Arkama sakladığım deodorant şişesini daha bir sıkı tuttum. "Gelsene bi' şöyle!"

Alaycı bir gülümseme yerleşti dudaklarına. Yavaş adımlarla gelip önümde dikildi. "Ne var?"

Şişeyi havaya kaldırıp tam gözüne sıkmak için hedef almıştım. Fakat şişenin kapağına bastığımda fark ettinki şişe bomboştu. Ne yapacağımı bilememişken Özgür elinin tersiyle yanağıma tokadı yapıştırdı.

Güçler Okulu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin