Tatlı Yalan, İğrenç Gerçek

2.7K 194 42
                                    

Medyada Derin ve Yekta
Bölüm şarkısı Jess Gylnne Take Me Home

Nihayet okula başlıyorduk. Hayat biraz sıradanlaşmaya başlayacaktı sonunda. Ne kadar sıradan olursa o kadar normal olabilirdi. Ne kadar normal olursa birbirimize karşı kırgınlıklarımızı bitirebilirdik.

Ayaz şimdilik okula gelmiyordu. Rapor yazdırız Elif'in yanında kalıyordu. Her ne kadar duygularına saygı duysam da tamamen anlayışla karşıladığımı söyleyemezdim.

Ama annem nasıl Şeyma ablayı affettiyse ben de affedici olabilirdim. Sadece biraz zaman gerekiyordu.

Normal, olaysız, basit zamanlar...

Bunu tüm kalbimde dilesemde okula döndüğümüzde her şey daha da mahvolmuştu. Son bir haftadır derslerde tuhaf şeyler yapıyordum.

Ölüm Meleği dersinde Ruh Elementi'ni kullandım.
Toprak Elementi dersinde ağaç devirdim.
Su Elementi dersinde suyu yaktım.

Anlayamıyordum. Her şeye bir cevap bulmuştum aslında. Ama kafanızda bir sürü soru işareti olduğunda, onlara bir cevap bulduğunuz halde hiç bir şey yapamaman daha kötüydü. Hiç bir şey başaramıyordum. Sanki o soru işaretleri daha hiç bir şeydi, sorular şimdi yeni başlıyordu.

Annem, bunların Bilinmeyen Kehanet'le ilgili olduğunu söyledi. Ama bunu da anlamıyordum. Suyu yakmak mı Bilinmeyen Kehanet'ti? Hangi yaptığım kehanete uygundu?

Bunlara bir cevap bulmak için annemin eski bir dostu Hande teyzeyi aradık. Hande teyze geleceği görüyordu ancak bazı şeyleri söylememesi gerektiğini biliyordu. Bu yüzden gördüklerini anlatmadı. Ama tek söylediği, biz kazanacağız, oldu. Biz kim? Annem ve babam mı? Arkadaşlarım mı? Biz dediğinde yanımda olacağını bildiği kişiler kim? İşte yime soru işaretleri...

Dahası Yekta benimle konuşmuyordu. Her gün minimum 2 ders yan yana oturuyorduk ama yine de benimle konuşmuyordu. Sadece zorunlu olduğunda bir kaç kelime...

Kayralara kızgın değilmiş ama onlarla da ben konuşmuyorum, buyur bir de buradan yak!

Olurumuz ne olacak çok merak ediyorum.

Her şey bir yana annemden duyduğuma göre ortalık baya karışmış.

Mesela Ilayda teyze Rüzgar'a kısmet bakıyormuş ve peşini bırakmayan bir kız varmış. Ilayda teyze, Facebook'ta kızın Rüzgar'a mesaj attığını görünce kızı sosyal medyanın her yerinden stalklamaya başlamış. Bu yaşta stalk yapabilen bir kadın... Ve kızı gayet eli yüzü düzgün, tatlı,hanım biri olarak bulmuş. Uygun gelin adayı yani.

Nisa teyze, Ayaz'ın Elif için yaptığı kekin içine Nescafe katmış çünkü Elif'in bazı kahve markalarına alerjisi varmış. Nescafe de bunlardan biri. Aslında Elif Türk kahvesi ve sütlü kahve dışında kahve içmiyormuş. Doktor, ne zaman alerjisi tutarsa kusana kadar ağrının geçmeyeceğini söylemiş. Açelya'dan Elif'i kusturmak için boğazına tahta çubuk sokmuş.

Kayra desen klasik... Okulda 11. sınıf bir çocuk Kayra'ya çıkma teklifi edecekmiş. Kızlar tuvaletinin önünde Kayra'yı bekliyormuş. Kayra, içerideki kızları "Katliam var, çıkın. " diyerek çıkartmış ve çocuğu tuvalete sokup orada dövmüş. Tabii çocuk, bunu arkadaşlarına bambaşka anlatmış. İçeri girince bir an bana tecavüz edecek sandım, falan demiş. Bizim çocuklar, Kayra'yı şikayette bulunması için ikna etmişler. Müdürün odasında çocuğu beklerken gayet sakinmiş ama çocuk içeri girince bir anda sinirlenip onu dövmeye başlamış. Ikisinin de güçleri bir hafta elinden alınmış.

Son olarak Yelit... Onu anlatmaya gerek yok aslında. Yelit ne yaparsa şaşırmıyoruz. Normaldir yani... Ezgi dersek araları çok iyi. Birbirlerine çok bağlanmışlar. Yelit, Ezgi'nin onu affettiğinden emin olmak için arkadaşlarının önünde koca bir kütüğü yuvarlanarak gelmiş ve 'Ben Senin Kütüğünüm' başlıklı bir şiir okumuş.

Güçler Okulu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin