Ne Lan Sizin Derdiniz

2.7K 210 38
                                    

Aytekin bu bölümde senden çok saçma yorumlar bekliyorum kxslkldsmdkskmds

Sabah kalkıp hazırlandıktan sonra Itır abla bizi almaya gelmişti. Okuldan önce bizim eve uğramıştım. Itır ablayı bilerek aramıştım çünkü kavga hala devam ediyorsa o kavgayı durdurabilecek tek kişi Itır ablaydı. Yejta'nın bu manzarayı görmesini istemediğimiz için o otobüsle gitmişti. 

Eve vardığımızda kavga hala devam ediyordu. Itır abla derin bir nefes alıp "Durun!" diye haykırdı. Herkes durup Itır ablaya baktı. "Şu halinize bakın. Kendinize gelin ya siz ebeveynsiziniz. Küçük çocuklar gibi davranıyorsunuz!"

İlayda teyze eliyle Aytekin eniştemi işaret etti "Önce o başlattı!"

"Kimin başlattığı önemli değil. " dedi Itır abla. "Ayrıca ben kimin başlattığını sordum mu?" Kimse cevap vermeyince Itır abla üsteledi. Hala cevap vermediklerinde "Sordum mu?" diye bağırdı. 

Herkes yerinde zıpladıktan sonra hayır diye mırıldandı. 

"Ben çocukları alıp çıkıyorum. Bu çocuklar, bu gece geziye gidecekler. Ya geceye kadar toparlanırsınız ve çocuklarınızı öyle uğurlarsınız ya da ne bok yerseniz yiyin umrumda olmaz." dedikten sonra hızla evi terk etti Itır abla. Biz de peşinden gittik. Hemen arabaya doluştuk ve okul yolunu tuttuk. 

Itır abla tekrar konuştu. "Okulu aksatmak yok, özellikle de sen Derin. "

"Biliyorum. " diye mırıldandım. "Zaten yarın doğum günüm. "

"Çocuklar gözünüzü Derin'den ayırmayın. Aslında ben hala ailenize söyleme taraftarıyım. "

"Olmaz!" dedi hemen Kayra. "Söyleyemeyiz. Onlar da tehlikeye girer. "

"Tehlike mi? Sizin aileniz, Güçler Okulu'nun gelmiş geçmiş en iyi öğrencileri. 15 yaşındaki ergen bir kız ailenize zarar veremez. " 

"Ama söyleyemeyiz işte. "

Kader söze atıldı. "İnşallah annem anlatmadım diye bana da kızmaz. Sonuçta ben sonradan dahil oldum haksızlık olur. "

Yelit kaşlarını çattı "Lan sen bir kaç gün sonra Amerika'ya döneceksin zaten. "

"Doğru. " diyerek el çırptı Kader. 

Açelya bana döndü "Artık Savaş'la konuşmayacaksın değil mi?"

Bu benim için zordu çünkü Savaş'tan gerçekten de hoşlanmıştım. Ama Elif'in tarafını tutması... Aramızda bir kavga olduğunda bizi korumayacağını bilmem Açelya'yı haklı çıkarıyordu. "Konuşmayacağım. "

Okula kadar daha fazla konuşmadık. Okula vardığımızda Kayra, Açelya ve benim koluma girdi. "Neşelenin biraz!"

Kader de diğer koluma girdi. "Aynen Kayra. Neşelenmeniz gerek. "

Kaşlarımı çattım. "Nasıl bu kadar neşeli olabiliyorsunuz? Hadi Kayra fazla cesur, Kader sen nasıl neşelisin?"

"Çünkü Yelit'in de dediği gibi ben zaten bir kaç gün sonra taa Amerika'ya gideceğim. O manyaklardan da kurtulacağım. "

Açelya göz devirdi. "Kadercim sen hayırdır?"

Kaderin yüzü asıldı. "Ne demek hayırdır?"

"Yarın geziye gidecek olan biziz sana ne oluyor bir sevindin falan?"

"Nasıl yaa? Ben gelmiyor muyum? Müdürle konuşsanız olmaz mı?"

"İşte ben de onu diyorum Jenna malı! Daha müdürle konuşmadık siz hala eğlence diyorsunuz. Yürü gidelim. " diyerek Kader'i kolundan tutup okula doğru hızla sürüklemeye başladı. 

Güçler Okulu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin