Geçen bölümde vote veren herkese teşekkür ederim.Hikaye 1000 okumayı geçmiş.Şu an için bu iyi bir şey:)Vote veren zaman ayırıp okuyan herkese teşekkrüler!!!Bu bölümde de yorumlarınızı v votearınızı esirgemeyin benden:)
İyi okumalar!
Ben Nesil'i tamamen unutmuştum.Cuma günü Ogün'le onu eve ıraktıktan sonra aramamıştım bile.Nasıl olur da aklımdan çıkar?Şu an keyfim yeindeydi ve Nesil'e moral verebilecek biri varsa o da bendim.Rehberimden ismini buldum ve açmasını beklemeye başladım.Bir an açmayacak sandım ama beni şaşırtarak açtı telefonu.
'efendim Ceren.'
'Nasılsın??'
'cevabını bildiğin sorularla vakit kaybetmeyelim sadede gel.'
'Nesil ne oldu tatlım?Egemen konusu dışında olanları kastediyorum.'
'ya özür dilerim Ceren.Birden tersledim seni de.Ben de durumlar aynı işte.Aynı şeyleri düşünüp aynı şekilde efkarlanıyorum.
'ya sen o konuda emin misin?'
'Bilmiyorum.Emin değilim yani sezgisel bir şey.'
'O zaman benden sana tavsiye bunun için kendini üzme.Bak sana söz veriyorum.Ben bu konuya el atacağım ve istihbaratlarım sayesinde bu olayı aydınlatacağım.Dedektif Cerenholms emrinizde...'
' O nasıl olacakmış hanımefendi?Hadi bakalım iyi haberlerini bekliyorum.'
'Ama önce senden bir şey istemem lazım.'
'Söyle bakalım ne istiyorsun?'
'Ogün'ün telefon numarası lazım bana.Ama düşündüğün gibi bir şey değil.Senin için.Yoksa ne işim olur onunla.'
'Tamam tamam anladım.Ama hoş çocuk şimdi değil mi?'
'Yani.Aman ne konuşuyoruz biz ya!Hadi sen bana su numaraı mesaj at da işe koyulayım.hadi bby.'
'Görüşürüz.'
Telefonu kapattıktan hemen sonra Nesil mesaj atmıştı bile.Planım şuydu.Ogün'le konuşacacaktım şu konu hakkında.Bugün mesaj atabilirim diye düşünmüştüm.Ama şu an mesaj atmaya çekiniyordum.Yarın okulda konuşsam daha mantıklı olacaktı.Hemen pat diye sorulmaz ki Egemn'in sevgilisi var mı diye.Aslında aklıma bir şeyler geldi ama daha ilk günden yeni arkadaşlarımın gözünde olmadığım biri gibi görünmek istemiyorum.Offf.En iyisi bu işi yarın okulda halledelim.
...
Alarmımın gıcık edici sesiyle uyandımAkşam geç yatmıyordum ama her seferinde sabah erken kalkmak ölüm gibi geliyordu.Gözlerimden uyku akıyor lafı var ya; benim şu anki halimi anlatan en uygun laf.Yataktan jet hızıyla kalktım. Yüzüme soğuk su vurduktan sonra aceleyle üstümü giyindim.Biraz erken gitmeliydim ki okula Ogün'le Egemen konusunda konuşabileyim.Yine koşarak aşağıya indim.Masanın üzerindekilerden kendime sandviç hazırladım,elime alıp dışarı çıktım.Yürüye yürüye okula gidiyor bir yandan da elimdekini yiyordum.Okulun bahçesin girince Nesil'i görmemle koşarak yanına gitmem bir oldu.
'Günaydın!'
'günaydın Cerenholms.Vallaha çok büyük konuştun işlerin gerçek yüzünü öğrenebildin mi peki?'
'Imm pek sayıla ama bugün öğreneceğim.Ya kızım sonuçta gidip Egemen'in sevgilisi var mı?? diye soramam ki !Öğrenebilme yollarını düşünüyorum.'
'Tamam be!Düşün düşün sen.Hadi kalk da sınıfa gidelim,ders başlayacak birazdan.'
Hızlı adımlarla sınıfa ilerliyorduk.Sınıfa girdiğimizde henüz kimse gelmemişti.Nesil'i orada bırakıp ilk görevime koyuldum.Egemn'in sevgilisinin bizim okuldan olma ihtimali çok yüksekti.Belki okula beraber geliyorlardır.İlk görevim:bahçeden gelenleri gözetlemek.Okul kapısının kenarına gizlenip gözetlemeye başladım.Hiç mi tanıdık birisi gelmezdi ya!Yoksa bunlar okulu falan mı kıracaklardı.