Merhaba!!!!Sınavlarım bitti ve hemen bölüm ekledim...Bu bölümü Betül'e vermek istiyorum.Bi kaç bölümdür söylüyordum Can'la dolu bi bölüm var diye.İşte o bölüm bu bölüm:DDHikayemi başından beri takip eden ve yorumarıyla beni mutlu eden kişilerin arasında Betül:DDSağol yanımda olduğun için cnm:D
Nihayet okul başlıyordu.Bir haftalık tatil benim türlü sakarlıklarımla geçmişti.Oysaki ben neler planlamıştım.Bol bol Ogün'le vakit geçirecektm mesela.Can'la dertleşecektm.Kendime vakit ayıracaktım kısaca.Her yönden faydalı geçecekt ama beklenenin tam tersi olmuştu.Yine de başıma gelen her şey yanında güzel şeyleri getirmşti.Babamla aramızdaki probemleri halletmemzi bu iyi sonuçlardan biriydi.Ogün ve babamın iyi anlaşması bir diğeri.Net kazançlarım bunlardı ve bu saatten sonra da bunlarla yetınmek zorundaydım.
Çalan korna sesiyle düşüncelerimi ir kenara atıp pencereye çıktım.Gelen Ogün'dü.Çantamı sırtıma takıp dışarıya çıktım.Sonunda arabaya bindiğimde Ogün'e sarılıp
'Günaydın birtane'dedim .O da burnumu sıkıp
'Günyadın'dedi.Kazadan beridir bana çocukmuşu gibi davranıyordu.Burnumu sıkmalar sürekli elimi tutmlar falan.Aslında bundan gayet memnundum.
Okula gidene kadar radyo dinledik.Çok şanslıyız ki müzik zevklerimiz aynıydı.O yüzden abimlerle olduğu gibi sorun çıkmıyodu aramazıda.Her zaman ki gibi kısa bir süre zarfı içinde okula varmıştık.Sınıfa çıktığımızda herkes ordaydı.Ben girince bir gürültü koptu.Bizimkiler hastaneye ziyatrete gelmeişlerdi çünkü ben istememiştim.Böylesi daha iyiydi.Alkışların ardından gerzek Can ayağa kalkıp
'Beceriksiz şoförümüz sonunda okula uğrayabilmiş 'dedi.Ben hiç cevap veredim.Onunla polemiğe girersem ne yapar ne eder kendini haklı çıkartırdı.
ArdındanNesil ve diğer kızlar gelip teker teker bana sarıldılar.İşte o an ne kadar şanslı olduğumu bir kez daha fakrettim.Herkes beni merak etmişti.Bu da bana değer verdiklerini gösteriyordu.Onlarla aynı sınıfa ait olduğum için çok şanslıydım.Bir kez daha...
...
Arabada oturmuş Can ve Ogünü bekliyordum.Canların evinegidecektik.Can ve Ogün her zamaki gibi erkek muhabbeti yapacaklardı ve ben de yeemek.Daha doğrusu bu yemek onlara karşı kaybettiğim bi iddianın karşılığıydı.Can evde her şeyin olduğunu söylemişti ve bana bir şey aldırmamıştı.Şimdi ise ben o iki süslünün okuldan çıkkıp gelmesini bekliyorsdum.En sonunda arabanın kapısı açıldı ve gelmişlerdi sonunda.Arabaya bindiklerinde basket takımıyla ilgili konuşuyorlardı ve eve gidene kadar da böyle devam etti.Yakın zamanda bir maçları vardı da.Ben de bu yüzden karışmamıştım.
Eve girdiğimzde ben direk mutfağa daldım.İşim uzundu.Bu oburları doyurmak öyle kolay değildi.Buzdolabını açıp sebzeleri çıkardım.Klasik bir sebzeli makrna yaacaktım.Üstüne de muzazzam bi sos.Dolabı sos için iyice karışltırdım ama baharatları bulamadım.
'Cannnnn' diye cırladım.O söylemişti tüm malzemelr var diye.Can anında kşarak yanıma geldi.
'buyrun Ceren hanım?'dedi.Salak.
'Hemen markete gidiyorsun ve eksikleri alıp geliyorsun' dedim sinirli görünmeye çalışarak.Aslında sinirliydim ama karşımdaki şapşalımsı varlık tüm ciddiyeti alıp götürüyordu.Ogün de damlamıştı mutfağa.Can başını öne eğerken
'ama benim arabam serviste.Yürüyerek mi gideyim.Söyle sevgilin gitsin.'dedi mızmız çocuklar gibi.
Ogün bana göz kırptı ve bu iş ben de dermişcesine bi el haeeti yaptı.Ogün gelene kadar ben de sebzeerin yıkanmasını halletmeliydim.Patlıcanları yıkayıp kabakları almak için dolaba döndüüde sırtımdaki islaklıkla beraber titremeye başladım.Can pisliği soğuk suyu sırtıma boca etmişti.
Ben de hemen dolaptn soğuk suyu alıp ona döndüm.Ama o çoktan bahçeye koşmaya başlamıt.Elimde su şişesi arkasından koşturuyordum.O ise yakalayamazsın ki deyipp kahkaha atıyordu.En sonunda onu yakaldım ve suyu tepesinden aşağı boşalttım.Can olayın şokunu henüz atlatamadan ben çoktan depar atmıştm.Koşarken Can arkadan üstüme atladı.Beraber yere düşmüştük ve o beni gıdıklıyordu.Gıdıklamak benim zayıf noktamdı!!Ama Can bey intikamınıı çok feci alıyordu.Nihayet ben kahkaha atmaktan o da gıdıklamaktan yorulunca üstümden kalktı ve kendini çimenlere attı.
Üstümüzdekilern kuruması için güneşlenirken burnuma yanık kokuları gelmeye başlamıştı.Can benden önce davrandı ve
'Beceriksiz yaktın yemeği!'dedi ve koşamya başladı.Ben de arkasından...Can 'a bunu söylediğinde kızıyprdum ama sanırım ben sakarın ve beceriksizin önde gideniydim.