Merhaba:DDDYeni bölüm geldi.Bu geçen bölümlere göre biraz daha tatlı bir bölüm oldu.Multimedia'da çok sevdiğim bir şarkı var.supernatural izleyenler iyi bilir:DDNeyse İyi okumalar!!
Ogün
Onunla konuşmaya gelmiştim ve o ise inat edip benimle konuşmamış yürümeye başlamıştı. Küçük bir kaza gecirmisti.Can'ın söylediği kadarıyla. Can beni bir bardan almaya gelmis sonrada Cereni görmeye hastaneye gitmiş. Tabi ben hic bir sey hatirlamiyordum bunlara dair. Zaten uyandığımda Can'ın arabasının arka tarafındaydim. Sonra Can gelmişti ve beraber onun evine gitmiştik. Sonra bana zorla kahveyi dayanmıştı , son olarak iste buradaydim.
Ceren benden uzaklasirken birden yere çoktu. Ne olmuştu ki simdi? Otrudugum yerden kalkıp ona doğru koşmaya başladım. Yanına ulaştığımda onu kucağıma aldım. Ne olduğunu cozememistim. Tek bir seyden emindim ki ona bir sey olmuştu. Bayılacak gibiydi. Gözleri yarı acik vaziyette bana bakıyordu. Sonra gözlerini kapattı.Uyan diye haykırdım. Ama gözlerini açmadı. Arabanın arka tarafına yatırınca kolunu görme şansım olmuştu. Kolundaki sargı bezi kipkirmizı olmuştu. Bayılmasının nedeni kan kaybı olmaliydi. Eger ona bir sey olursa sorumlusu bendim. Kendimi asla affetmezdim.
Bır kac sokak ötede hastane vardı zaten. Bir kaç dakikaya hastaneye varmıştık. Hızla arabadan inip onu kucağıma aldım. Acil kapısından içeri girdiğimde sedye diye bağırdım. Sedye geldiğinde cereni yavaşça sedyeye bıraktım. Ellerimde de biraz kan vardı. Titreyen ellerimle cebimden telefonun çıkartıp Can'ı aradım. Telefonu hemen açtı
'Can hastaneye gelmen lazım hemen. 'Dedjm ve telefonu o daha bir sey demeden kapattım. Cereni götürdükleri tarafa doğru kostüm. Basına Cerenin babası ve abisi olduğunu bildigim iki adam bir de kim olduğunu bilmediğim bizim yaslarımızda gözüken bir cocuk vardı. Ben de hemen yanlarına gittim. Abisi olduğunu bildigim cocuk bana doğru dondü. Kendimi tanıtma ihtiyacı hissetmiştim.
'Ben Ogün. Cerenin erkek arkadasiyim. Siz de abisi olmalısınız. 'Dedim. O da
'Ben Sarp evet abisiyim. 'Dedi.
Sonra ben
'Boyle tanışmak istemezdim sizinle. Bugüne kısmetmis. 'Dedim. Kendimi babam gibi konuşurken bulmustum.
Elimi uzattim. Ama sonra kanlı olduğunu farkettim e geri çektim ve Üzerime sildim. Doktor mudehalesini tamamlamıştı ve bize odaya alınacağını söylemişti. Ben hava almak icin dışarıya çıkmıştım. Neyseki cerene sonradan pişmanlık duyacağım seyler olamıştı.
…
Ceren
Gozlerimi zorlukla actım.En son Ogün'un kucagindaydim ve simdi ise hastanedeydim. Bas ucumda abim ve Olcay oturuyordu. O neredeydi acaba?ne yapıyordu?belki de korkmustu abimlerden. Tüm bunların bir nevi sorulusu olduğu için.Yüzümde bir gülümseme belirdi.
Aslında onu abimlerle bu sekilde tanistirmayi hayal etmemiştim. Hastanede gergin bir ortamda özellikle de etrafta mide bulandırıci bi koku varken.Belki tanışmışlardi bile.Abim ne demişti acaba? Ya Ogün ,o cok istiyordu tanismayi bekledikleriyle mi karsilasmisti?O an içeri Ogün girdi.İti an comagi hazırla.
Abimler hic beklemediğim bir sekilde ayağa kalkıp odadan ciktilar. Bugünleri de mı görecektim?abim ve Olcay erkek arkadaşımla beni yalnız bırakmak icin odadan çıkıyor. Kesinlikle rüyada falandim. Ogün yanıma yaklaşip alnıma bir opucuk kondurdu. Hic tepki vermedim. Ne diyeceğini merak ediyordum. Daha dogrusu özür bekliyordum. Yanıma sandalye çekip oturdu.
'Ceren anlatacaklarım bitene kadar benim sözümü kesmeden beni dinlemeni istiyorum. Öncelikle yüzükle ilgili büyük tepki verdim. Bu konuda özür dilerim. Ama sen de beni anla sana aldığım bir hediyeye daha fazla deger vermeni beklerdim. Bunu hep böyle bil ki sana ne kadar kızarsam kızayım seni hep cok seveceğim. 'Dedi.
İddiasina varım bu konuşmayı düşünmüş ve planlamıştı. O böyle ciddi konuların adamı degildi cunku. Onu Çekip bana sarılmasının sağladım. Saçlarımı oksarken kafamı yikari doğru çevirip
'Bu konuşmayı planladın da geldin degil mı?'dedim.dudagini ısırdı ve bana baktı.
'Cevabim bir seyleri değiştirecek mı ona gore yanıt versem 'dedi.
Bilmez miydim ben malimi.
Aynı bicimde ona bakarak
'Sapsalim benim ya. 'Dedim ve onu kisa öpücükle ödüllendirdim.
Sonra ortamın sessiz kalmasına dayanamayıp çenemi actım.
'Abimleri nasıl buldun ?
'Onemli olan benim onları nasıl bulduğum degil ,onların beni nasıl bulduğu sanırım. Aslında bunun pek önemi yok. Onlar razı olmazsa gelir seni kaçırırım memlekete kız. 'Dedi. Ses tonunu değiştirerek. Ben de aynı esprinin üzerinden gidip
'Baslik parası olmadan kimseye varmam ben 'dedim.
O da
'Sen fazla şımardın bu sıralar 'deyip burnumu sıktı.
Yine eski halimize donmuştuk ya bu bana yeterdi.