AGLAMA GARANTILI(Kth)
Neden böyle oldu?
Neden böyle gittin sevgilim?
Şimdi yanıbaşındayım ama bedenin kalmış bensiz,bedenim kalmış sensiz.
Ellerim hissedemiyor tenini,her salise yanarak kavrulurken.Temas edemiyorum sana,sensizlikle mücadele ederken.
Ani oldu.
Çok ani oldu.
Oysaki uyarmıştın beni sevmeyeyim diye seni.Binbir gün,binbir gece yalvardın sensiz kalayım diye.
Dinlemedim.
Her gün gelmeye devam ettim şuana dek,her gün bembeyaz güller koydum yanıbaşına.Kokusuzdu herbiri.Kokmuyorlardı güzel.
Oysa senin teninin kokusunu arıyordu duyularım.Ciğerlerim yanıp tutuşuyordu senin kokunla dolma umuduyla,hasretiyle.
Izin vermedin.
Kırdın beni,izin vermedin.
Sensiz geçirdiğim her saniyeydi bana zehir.Panzehiri sendin ama bulamıyordum seni.
Söz vermiştin bana.Benimle,bizim için verecektin savaşını.
Sana güvenmemem gerektiğini geç de olsa ögrendim.
Yalancısın sen sevgilim.
Hayatım demiştim sana.Sen yoksun şimdi.Öyleyse benim de yaşamaya olmamalı hakkım.
Sensiz yaşamama hani izin vermeyecektin?
Yalancısın.
Demiştim sana ilk gördüğümde seni,bilmek istediğin şeyler belki de seni en yıkacak şeylerdir diye,haklı çıktım.
Çok yıktın beni birtanem.
Söz vermiştim sana babanda yaralar açacağım diye,gerçekleştirdim senin aksine.Unutamayacağı yaralar açtım ve şuan her yerde delicesine beni arıyorlar.Yine de değersin buna.Beni bulamayacaklar sevgilim.
Şuana kadar sana hiç dememiştim meleğim diye.Dudaklarımdan dökülmesine el vermemişti yüreğim o kelimeyi.
Artık diyebiliyorum.
Meleğim.
Yalancı meleğim.
Biliyor musun,her gün her saniye seni arıyor her bir uzvum.
Ama sen bencilsin.
Hiç mi düşünmedin sevgilini?
Beni sensiz bıraktın,yapamayacağımı bile bile.
Yine de umudu kesmedim ya çıkıp gelirsen diye.Her gün onca yollardan geldim beyaz gülünü getireyim diye.Etrafında bir tane kırmızı gül olmasın diye kopardım hepsini,yaktım teker teker.
Biri el uzatamasın diye çevreledim güllerin etrafını.Sana dokunamasınlar diye.
Nafileymiş.
Bizi çekmiştim,bilmem hatırlar mısın?Her gün o videolarla güne başladım sevgilim,her ne kadar 'başlangıç' olmasa da.Her gün açtım gözümü seni yanıbaşımda görebilmenin umuduyla.
Ne güzel gülüyordun o videoda sevgilim,ama yüzünde vardı bir huzursuzluk.O zaman bile anlamıştım ama ihtimal vermezdim bu gidişine.
Hani beni sensiz bırakmayacaktın?Yoksa söylediklerim mi çıktı aklından?
Beni sensiz bırakırsan ben de bu dünyayı bensiz bırakırım demiştim sevgilim.
123 ay oldu sensizlikte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bloody Rose///Taekook
FanfictionGüller,meğer ne çok anlam taşıyormuş. Taehyung'un minik bebeği beyaz olmak için savaşırken üstüne sıçrayan kanlar,olmayan bedeninde kırmızının hüküm sürmesini sağladı. Kth:Sen tutmadın sözünü meleğim,çok bencilsin.Ama ben tutacağım.