D.O:Olmaz öyle.Kaç saat oturacağız burada boş,boş.Hadi gidelim gezelim dedi ve arabayı sürmeye başladı.Benim hiç bir soruma da cevap vermedi.Yaklaşık yarım saat sonra bir yerde durdu.Arabadan indiğimde buranın bir sinema salonu olduğunu gördüm.Bana baktı ben sadece gülümsedim.Soo ile sinemaya gittik tek rahatça eğlenebileceğimiz yerdi.Şansa da çok az kişi vardı çok eğlendik.O aslında Türkçe filmler yok diye getirmek istemedi ama başka yapacak bir şey olmadığı için gittik.Filmin ortalarına doğru elimde bir sıcaklık hissettim.Ah doğru ya ben bu tuzağa nasıl düştüm?.Sinema-romantik komedi-el ele tutuşma= klasik erkek taktiği ben bunu nasıl unuttum? ama elimi çekmedim ne yalan söyleyeyim hoşuma gitti.O da anlamış olacak ki parmaklarını parmaklarım arasından geçirdi ve elimi sıkıca tuttu.Bende yaptım aynısını film bitene kadar öylece oturduk.Ben onun omzuna kafamı koydum.O da benim saçlarımı kokladı.Film biteli saatler oldu ama biz hala el eleyiz :-).Telefonum çaldı ve hayır Ablam!!! onu tamamen unuttuk.Yapacak bir şeyimiz kalmadığı için telefonu açtım ve onlarla buluşup biraz gezdikten sonra eve gittik ama ben küçük bir şeyi unutuyordum benim gitmem gerekiyordu.O iyileşmişti ve benim daha fazla burada kalmam ikimize de zarar verecekti çünkü ikimizde birbirimize karşı bir şeyler hissetmeye başladık.Ben gitmezsem her şey daha kötüye gidecekti.Bugünkü yaptığım şeyleri yapmamam gerekiyordu ama kalbime söz geçiremedim.Kısa bir süre bile olsa her şeyi unutup anın tadını çıkarmak istedim.Çok yanlış yaptım yapmamalıydım.Bu işleri daha zora soktu şimdi ne deyip gideceğim?.Yarın programları vardı.Onlar gidince ablamla ben eşyalarımızı toparladık.Ben onlara bir mektup bıraktım ve o eve bir daha girmemek üzere veda ettim.Taksi ile benim orada tuttuğum ama hiç kalamadığım evime gidiyoruz.Onlar adresi bilmiyorlar bu da beni için avantaj.Şuan yatağımın üzerinde ağlıyorum ondan ayrıldığım için.Meğer ne çok alışmışım hepsine ve ona.
SOO
Eve geldik İpek'i aradık ama yoktu.Odasına gittim salona,banyoya ama yok odasındaki eşyaları da yok ama bunu bana yapamaz değil mi?.Gitmemiştir değil mi?.Hele ki dün o sinemada yaşananlardan sonra ama neden telefonlarıma cevap vermiyor?.En sonunda odama gittim.Yatağımın üzerinde bir mektup.
İPEK:"Biliyorum bu mektubu okurken beni azarlayacaksın ama bunu yapmak zorundaydım DO KYUNGSOO.Evet şaşırdığını biliyorum.Daha fazla şaşıracaksın bundan emin ol.Ben hepinizi tanıyorum D.O. Türkiye'de iken sizin fanınızdım sizi çok seviyordum.Hatta içinizden birini daha çok seviyordum o kişiye aşıktım.Şimdi diyeceksin ki neden söylemedin?.Onunla aynı evde yaşamak istiyordum rahat bir şekilde.O yüzden sizi tanımadığımı söyledim.Yanımda kendinizmiş gibi davranın diye.Onu yakından tanıdım ve daha çok aşık oldum.Aşık oldukça ondan uzaklaşamayacağımı biliyordum.Hani bana diyordun ya "neden bana bakmıyorsun? benden gözlerini kaçırıyorsun? "diye.Çünkü ben onu seviyordum.Baktığım her yerde herkes de onu görüyordum o yüzden sana bakmıyordum.O kişinin kim olduğunu söylemeyeceğim.Gerek yok.Yani diyeceğim şu ki ben gidiyorum.Sizinle geçirdiğim her saniye her gün için teşekkür ederim.Onu daha yakından tanıdım ve bu daha çok canımın acımasına neden oldu.Şimdi ondan ayrılmak daha zor.Kendinize çok iyi bakın.Hiç unutamayacağım hatıralara sahip oldum sayenizde hepinizi çok seviyorum.Herkese çok iyi bak olur mu? özellikle Chen'ime çok iyi bak.Onu sana emanet ediyorum.Evet sevdiğim kişi Chen.Onu çok seviyorum.Söylemeyeceğim dedim ama yine dayanamadım.Dostum ben senden bir şey saklayamam.Gitme nedenim de zaten bu hem ona verdiğim sözü tutmak için hem de eğer daha fazla onun yanında kalırsam ikimizde acı çekecektik orada kalmamın ikimizi de zorlayacağını biliyorum.Orada kalmak onu daha fazla istememi sağlayacak.Bu mektubu sana yazmamın sebebi de bu.Sen benim en iyi dostumsun ama bu sadece böyle kalsın.İlerisi bize zarar verir.Sinemaya gittiğimiz o gün sana öyle neden davrandım bilemiyorum.Çok büyük bir hataydı.Öyle davranmamın nedeni Chen'i düşünüyordum.Yanımda o varmış gibi düşünüp yaklaştım sana özür dilerim.Senin sayende onunla çok iyi olduk.Hatta ondan 2 gün önce eve geç gelmemizin nedeni otelde çok iyi vakit geçirmemiz di beraber uyuduk.Diyeceğim o ki ben senin sayende onunla daha iyi vakit geçirdim teşekkür ederim arkadaşım.Şimdi söz verdiğim gibi gidiyorum her ne kadar ondan ve sizden ayrılmak istemesem de.Gidiyorum dostum kendinize çok iyi bakın.Umarım çok başarılı ve mutlu olursunuz.Sizi bir daha görebilecek miyim? bilmiyorum o yüzden kendinize dikkat edin.Ha bu arada bu konuştuklarımız aramızda kalacak.Chen'in bundan haberi yok.Sana güveniyorum DOSTUM " yazıyordu.Bu olamaz beni kullandı mı şimdi?.Ben de ne kadar safmışım gece geç saatlerde eve geliyorlardı.Ben de sadece konuştuklarını sanıyordum ne kadar salakmışım.Beni sevebilme ihtimalini bile aklıma getirmiştim çok yazık bana.O gün sevdiğini söylediği kişinin ben olduğuma ne kadar inanmıştım ama bu böyle olmaz bana hesap verecek.Aradım ama açmadı.Chen ha onu seviyormuş ha.Ne kadar salakmışım bir an beni sevebileceğini düşündüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO VE TÜRK TERAPİST
FanfictionFizyoterapist bir Türk kızının hiç olmayacak birine yanlış bir tedavi uygulaması üzerine Güney Kore'ye sürülmesi neye sebep olur? Peki yaşlı birine bakacağım diye gidip hayranı olduğu grupta sevdiği kişiyi tedavi edeceğini öğrenirseniz ne yaparsınız...