SUHO
Soo'yu zor sakinleştirdik.Odama geldim de yatağımın üzerinde bir zarf vardı.Zarfın içinde fotoğraflar ve bir telefon numarası var.Bu ipeğin ablasının telefon numarası bir de not çıktı içinden."Ablama karşı olan hislerini biliyorum belki telefon numarasını almamışsındır diye vereyim dedim.Bu fotoğraflarda benden sana hediye.İyi şanslar".Yazıyordu bu fotoğraflar dışarı çıktığımız gün çekilmişti.Demek ki gizlice bizi çekmiş o gün gitmesinin sebebi de bizi yalnız bırakmak istemesiydi o zaman.Ah ipek ah.Hemen ablasını aradım 1-2 dakika sonra açtı konuşmaya başladık.Bana İpek'ten bahsetti.Bunu neden yaptığından.Ah Soo ah her şeyi yanlış anlamışsın.
CHANYEOL
Odama yeni girdim biraz uyumaktı niyetim.Başım çatlayacak gibi ağrıyor.Bugün yaşadığımız bu olaylarda ne?.İpeği çok seviyorduk neden gitti ki?.O gidince evde bir boşluk oldu.Ne güzel eğleniyorduk.Gruba katıldığımdan beri tek kız arkadaşımdı.Onun yanında kendimiz gibi davranabiliyorduk. Neden gitti?.Bu düşünceler beni deli ediyordu.Baktım uyuyamayacağım beste yapayım dedim.Masamın yanında büyük bir kılıf vardı.İçinden gitar çıktı bir de not."Bestelerine devam et senden çok iyi bir söz yazarı olur.Senin için küçük bir hediye ama umarım beste yapımında işine yarar".Bu tabi ki İpek.Biraz çalmaya çalıştım her teline dokunuşumda İpek geliyordu aklıma ben de kağıda aktarmaya çalıştım.İşe yarıyordu onu düşünürken aklıma gelen şeyleri yazdım güzel bir şarkı olacak.Bu şarkı sırf onu anlatıyordu.
BAEKHYUN
Programdan yeni geldik ama bu ne gürültü?.İpek gitmiş niye gitmişse? ne güzel evimizde bir kız vardı.Hem tam benim kafa dengimdi. Beraber hyunglara şaka yapardık.Sonra çok güzel yemek yapıyordu.Türk yemeklerini çok seviyordum ben.Şimdi nasıl yiyeceğim o yemekleri?.Odama geldim yatağıma yattım.Komodinin üzerinde bir paket duruyordu.Paketi açtım içinden çok güzel bir çift spor ayakkabı çıktı bir de not."Dans etmeyi sevdiğini biliyorum gece geç saatlere kadar egzersiz yapıyorsun.Çılgın danslarını özleyeceğim o çılgın danslarına devam et enerjini hiç kaybetme.Üyeleri çileden çıkarmaya devam FİGHTİNG" yazıyordu.Bu İpek of şimdiden özledim onu.Ayakkabıları giydim çok rahatlardı.
LAY
Provadan yeni geldim.Ne olaylar olmuş İpek diye biri gitmiş.İpek kimdi ya?....Haa şu hemşire yatağıma yattım ama bir şey unutmuşum gibime geldi.Kalktım giysi dolabına yaklaştım kapağında bir not vardı."Provadan gelir gelmez duşa girmeyi unutma".Banyoya gittim aynanın üzerinde başka notlar vardı."Yemek yemeyi unutma çok yoruluyorsun yorgun düşme/sabah kalktığında dişlerini fırçalamayı unutma/ilaç saatlerini atlama sana bir çalar saat aldım ilaç saatlerinde seni uyaracak ihmal etme".Bu İpek nasıl bir kızmış ya? dedim.Duş alıp yemek saatini beklemeye başladım.
XİUMİN
İpek gitmiş iyi kızdı.Üyelere ve bana çok iyi davranırdı ayrıca çok saygılıydı.Sanırım bizim evde rahat edemedi ve gitmesi gerekti.Ne diyeyim? yolu açık olsun ama çok güzel kızdı.Odamda bir şey fark ettim.Temizdi hem de çok.Ben dün temizlik yapmadım ki.Banyoya gittim burası da çok temizdi.Aynada bir not vardı."Size ne alacağımı bilemedim bu yüzden odanızı temizlemek istedim ve size teşekkür ederim bana bir ağabey gibi davrandığınız için.Üyeleri sizin gibi bir ağabeyleri olduğu için çok şanlılar.Kendinize iyi bakın" bu İpekti.Ellerimi yıkayıp yemeğin hazır olmasını bekledim.
KAİ
Odama girdim yatağımın üzerinde bir paket vardı.Paketi açtım içinden bir mp3 ve bir tişört çıktı.Tişörtün arasında bir not vardı."Bu Michael Jackson'un ölmeden önce bir hayranı için imzaladığı tişört hayranı benim yakınımdı ondan istedim beni kırmadı.Umarım beğenmişsindir.Mp3'tede onun şarkıları var.Onun hayranı olduğunu biliyorum umarım seversin.Dans ederken kendini ihmal etme.Çok hırpalıyorsun kendini.Kendin için olmasa bile hayranların ve ailen için kendine dikkat et" yazıyordu.Sevmez miyim? ya İpek var ya sen bir tanesin.
SEHUN
Odama yeni girdim.Bu kargaşadan kaçmak için odama girip duş aldım.Giysi dolabını açtığımda benim olmayan bir şey ile karşılaştım bir elbise kılıfı vardı.Üzerinde bir not."Grubun yakışıklı maknea si bu takımla kızların aklını daha çok başından alacaksın biraz çirkinleş diyeceğim ama imkansız biliyorum.Unutma kızların yaşamak için bir kalbe ihtiyacı var.Çalma onların kalbini.Kalpleri dayanamaz bu kadar yakışıklılığa dikkat et" İpek tabi ah İpek ah niye gittin?.
Akşam yemeği için hepimiz salondaydık ama kimse yemek istemiyordu.Yeol hyung İpeğin yaptığı yemekleri ısıtıp getirmişti.Hepimiz bu yemeği ne kadar sevsek de kimse yemek istemiyordu.Grubun en oburları bile yemiyordu.Kimseden çıt çıkmıyordu.Sonunda Baek hyung dayanamadı.
BAEK:Bakın İpek bana ne almış? deyip ayağındaki ayakkabıyı gösterdi.Sonra Kai
KAİ:Bana da Michael Jackson'un imzalı tişörtü ile mp3 almış içinde Michael Jackson'un şarkıları var dedi.Sonra Lay hyung
LAY:Benimde odamın her yerine not yazıp asmış birde ilaçlarımı unutmayayım diye çalar saat almış dedi.Sonra Xiumin hyung
XİUMİN:Benim de banyomu ve odamı temizlemiş dedi.Sonra Ben
SEHUN:Bana da takım elbise almış dedim.Sonra Yeol hyung
YEOL:Bana da gitar almış beste yapmam için dedi.Sonra Baek Suho hyung'a sordu
BAEK:Sana ne almış hyung?.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO VE TÜRK TERAPİST
FanficFizyoterapist bir Türk kızının hiç olmayacak birine yanlış bir tedavi uygulaması üzerine Güney Kore'ye sürülmesi neye sebep olur? Peki yaşlı birine bakacağım diye gidip hayranı olduğu grupta sevdiği kişiyi tedavi edeceğini öğrenirseniz ne yaparsınız...