XİUMİN:Müsait misin?.
İPEK:Evet buyurun.
XİUMİN:Ben sana bir şey almıştım dedi.Elindeki paketi bana uzattı.
İPEK:Teşekkür ederim dedim paketi açtım içinden küçük ayakkabılar çıktı.Görünce yine duygulandım.Ağlamaya başladım ben ağlayınca Xiumin korktu.
XİUMİN:Ben yanlış bir şey mi yaptım? ne oldu?.
İPEK:Senin suçun yok.Onun bunları giyip yürüdüğünü düşününce duygulandım işte dedim.Ağlamaya devam ettim o da bana sarılıp beni sakinleştirmeye çalıştı.Ben ağlamayı kesince o da gitti.Ben de yatağıma uzandım 5-10 dakika sonra biri daha geldi odaya tam gözümü açacakken onun sesini duydum.
CHEN:Ben neden böyle yapıyorum? bilmiyorum ama sanki sana yaklaşırsam eskisi gibi olur yine sana aşık olup hem sana hem kendime acı çektiririm diye korkuyorum.Biliyor musun? bunları yüzüne söylemek isterdim ama cesaretim yok.Sen çok güzel bir anne olacaksın.Böyle iyi huylu,yardım sever, kendinden başka herkesi düşünen bir annesi olacak.Sevdiklerinin canı acımasın diye gerektiği yerde dilsiz kesilen bir annesi olacak...Mesela şuan beni duyuyorsun uyumuyorsun ama sırf ben utanmayayım zor durumda kalmayayım diye bir şey söylemiyorsun.Teşekkür ederim anlayışın için dedi.Dayanamayıp kalktım ve ona sarıldım.Bu sefer karşı gelmedi ve o da bana sarıldı.Sonra beni gülümsetmek için
CHEN:Desene bir evde 3 Soo olacak.Allah bize güç versin ne diyeyim?.Sözlerimize eskisinden daha çok dikkat etmemiz gerekecek.Yeol ile Baek ne yapacaklar acaba?.Onlar çenelerini tutamazlar.Artık hem babadan hem çocuk dan dayak yeyip ölecekler galiba dedi.Güldüm hatta kahkaha attım.Ne kadar dengesizim değil mi? daha demin ağlıyordum şimdi ise gülüyorum.
3 ayın sonunda Soo ile birlikte bebeğimizin cinsiyetini öğrenmeye gittik.Erkekti ultrason fotoğrafını da alıp eve doğru yola çıktık.Arabada yol boyunca Soo fotoğrafa baktı hatta duygulandı.Onun o halini görünce yanına yaklaştım ve elimi yüzüne koyup onu bana doğru döndürdüm.
İPEK:Çok şanslıyım bu kadar iyi yürekli ve yakışıklı bir kocam var dedim.Güldüm yanağına bir öpücük kondurup başımı omzuna yasladım.Eve kadar böyle gittik.O ultrasona bakıyordu bende ona.Hayallerimin gerçek olduğuna inanamıyorum.Eve geldik fotoğraf herkesin elinde gezmeye başladı.Bir yandan da düğün hazırlıklarına başladık.3 ay sonra Ablam ile Suho evleniyordu annemde onay verdi.Bu akşam onların düğünü vardı benim karnım büyümeye başlamıştı.Akşam ablam ile Suho'nun düğününü yapıp otele gönderdik.Eve geldik ama Soo'da garip bir şeyler vardı.Gerçi sadece onda değil diğerleri de bir tuhaftı.Aşağıya odama gittim.1-2 saat sonra duş alıp üzerimi değiştirecekken kapı çaldı."GEL" dedim ve Baek anında içeriye daldı.Beni çekiştirerek yukarıya götürdü.Sorduğum hiç bir soruya da cevap vermedi.Yukarıya çıkınca da gözlerimi kapattı.
İPEK:Baek şu gözlerimi açtığın an ölümün benim elimden olacak.Bir gözlerim açılsın görürsün sen?.Baek bırak beni bak hiç şaka kaldıracak havada değilim. Baek dedikçe tabi ki bırakmıyordu.Arabaya bindik.Gözlerimi bir bez ile örtmüştü.Giderken de açtırmadı.Araba durdu ben yine gözüm bağlı bir şekilde yürüyordum.Sonra bir asansöre bindik.Hayır bunların derdi ne ya?.Bir kata geldik burası açık alandı.Rüzgar esiyordu sonra Baek omuzlarımdan elini çekti.Biraz bekledim ses gelmeyince dayanamayıp bandajı açtım ve
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO VE TÜRK TERAPİST
Fiksi PenggemarFizyoterapist bir Türk kızının hiç olmayacak birine yanlış bir tedavi uygulaması üzerine Güney Kore'ye sürülmesi neye sebep olur? Peki yaşlı birine bakacağım diye gidip hayranı olduğu grupta sevdiği kişiyi tedavi edeceğini öğrenirseniz ne yaparsınız...