18

13 1 0
                                    

SOO

Kaza yaptı inanamıyorum.Yerde cansız yatıyor.Hemen kucağıma aldığım gibi hastaneye götürdüm.Ameliyata aldılar saatlerdir orada. Suho'yu aradım Melek ile hastaneye geldi.Doktor nihayet çıktı.

DOKTOR:İpek KARAHAN'ın yakınları

D.O:Ben nişanlısıyım.

DOKTOR:İpek hanımın durumu iyi değil kaburgalarında incinme var.Ayağı da kırılmış uyanmasını bekliyoruz.Başını vurduğu için beyin kanamasından şüpheleniyoruz.Bunun için uyanması gerekiyor.Uyanmazsa işler kötü bir hal alabilir.Bitkisel hayata girebilir.Uyanınca her şey daha da netleşecek dedi ve gitti.Ardından İpeği dışarı çıkardılar normal odaya aldılar.Uyanması gerek yoksa bitkisel hayata girer.Uyanman gerek İpeğim uyan ne olur.Beni tek bırakma bu hayatta sensiz bırakma.Yanına girdim elini tuttum bekledim,bekledim uyanmasını istiyordum.Akşam oldu hala hareketsiz yatıyordu.Uyumuşum.Elimde bir hareketlilik hissettim.İpek uyanmış kalkmaya çalışıyordu.Onu engelledim omuzlarından bastırarak onu geri yatırdım. Nasıl olduğunu sordum ama bana çok tuhaf bakıyordu.

İPEK

Çok kötü mekanik bir ses ile uyandım yanımda Soo vardı.Onu uyandırmadan kalkmak istedim ama başaramadım uyandı.Bana bir şeyler söylüyordu ama duyamıyordum."Duyamıyorum ne söylüyorsun?" diye bağırdım.Sonra bir şeyler daha söyledi ama hiç bir şey söylemedim birden çıktı.1-2 dakika sonra yanında beyaz önlüklü biri ile geldi.Bu doktordu galiba.Bana bir şeyler söyledi baktı anlamıyorum eline bir not kağıdı alıp bir şeyler yazıp gösterdi."Duyamıyor musun?"evet anlamında başımı salladım sonra tekrar bir şey yazıp gösterdi "şimdi olanca gücümle bağıracağım bana beni duyup duymadığını söyle" dedi.Sonra ağzını bir metre açtı çok komik görünüyordu.Dayanamayıp kıkırdadım doktor sonra bana yeni bir şey yazıp gösterdi."Beni duyamadın değil mi?".Kafamı salladım sonra Soo'ya bir şeyler söyledi ablam orada çok üzüldü.Doktor gitti sonra Soo yanıma gelip oturdu ve kağıda bir şeyler yazıp bana gösterdi.

D.O:Doktor kazadan dolayı geçici bir süreliğine duyma kaybının olacağını söyledi.Endişelenecek bir şey yokmuş.Yazıyordu.

İPEK:Öyle mi? o zaman hadi çıkalım dedim.Kalkacaktım yine engellendim.Yine kağıda bir şeyler yazmaya başladı.Ben bu işten şimdiden sıkılmaya başladım.Kağıdı bana döndürdü.

D.O:Bekle ben bir doktora sorayım dedi ve gitti.O gittikten sonra diğer üyeler odama gelip bana bir şeyler söylediler ama ben konuşmadım.Suho onlara bir şey söyledikten sonra bana döndüler.Baek yanıma geldi kağıda bir şeyler yazıp bana döndürdü.

BAEK:İyi misin?.Ağrın var mı?.Bir şeyler ister misin?.

İPEK:İyi değilim, ağrım var.Tek isteğim buradan çıkmak dedim.Gülümsedi sonra içeriye Soo girdi.Bana tekrar bir şey yazdı.

D.O:Doktor birazdan gelip seni kontrol edecek sonra çıkabiliriz yazıyordu.Çok sevindim gülümsedim 1 saat sonra doktor geldi beni muayene etti ve çıktık.Şimdi evime gidiyorum:).Eve geldik ertesi gün hazırlıklara devam ettik ben bir şey yapamadım gerçi sadece yattım şimdi düğün saati.Soo'nun gelmesini bekliyoruz.Soo geldi beni görünce kalakaldı.Doğal beni gelinlik ile ilk görüşü sonuçta.Biraz öyle durduktan sonra kafasını sallayıp beni kucağına alıp arabaya bindirdi.Yoldan geçen herkes bize tuhaf bir şekilde bakıyordu bilmiyorlardı ki ayağımın kırık olduğunu.Fotoğraf çekimlerine gittik tam 3 saat sürdü.Salona girdik yine ben Soo'nun kucağında.Salona geldik bekleme odasına girdik.1-2 saat sonrada üyeler geldi.Chen beni gelinlikle görünce çok tuhaf oldu yine kalbini tuttu ve dışarı çıktı.Neden bana böyle davranıyor?.Beni gördüğü an yüzü acı ile kıvranıyor.Benden uzaklaşıyor acaba bana baktıkça acımı çekiyor?.Ama neden? neden acı çekiyor beni gördükçe? diye düşünürken.Annem bizim olduğumuz odaya geldi.Çıkma saatimizin geldiğini söylemiş Soo yazıp gösterdi bana.Soo beni kucağına alıp salona götürdü.Gelin damat dansını yapamadık benim ayağım yüzünden.Memur ona sordu o da EVET dedi.O bunu söyledikten sonra herkes alkışladı.Onlar alkışı kesti memur bana bir şeyler söyledi duyamıyordum ama o soruyu sorduğunu biliyordum EVET dedim.Nikahımız kıyıldı evlilik cüzdanım elime verildi.Ben de Soo'nun ayağına sağlam olan ayağımla bastım.Ne olduğunu anlayamadı bunu bilmiyordu.Bir inleme kaçtı boğazından herkes güldü onun bu haline.Düğün sırasında bizim akrabalarımız halay çekiyordu. Baek,Kai ve Yeol'da onlara uymaya çalışıyordu.Çok komik bir manzara olmuştu.Dünyaca ünlü dans grubu halay çekemiyor.Ben orada katıla,katıla gülerken Soo'da onları uyarmaya gitti ama unuttuğu bir şey vardı eğer damat gelinin yanından giderse gelini kaçırırlar. Baek ile Yeol fırsattan istifade onu da halaya çektiler ve bırakmadılar.Sonra ablama baktım Kris ile konuşuyordu. Kris yanıma gelip beni kucağına aldı.Salondan kaçırdı. Soo masaya baktı beni göremeyince çıkışa baktı.Beni Kris'in kucağında görünce ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.Sonra peşimizden koşmaya başladı.Geldi beni ve Kris'in kucağından aldı sonra ablam gelip durumu açıkladı.Beni bir yere götürecekti ama ablam durdu.Beni masaya götürdü.Elimi sıkıca tuttu ve düğün bitene kadar bırakmadı da yerinden de kalkmadı.Düğün bitti Kore'ye gitmemiz gerekiyordu bu yüzden düğün olduktan sonra hemen ilk uçakla Kore'ye uçtuk. Kore'ye bu kadar erken gelmemizin nedeni Yeol'un bana yazdığı şarkıyı tanıtmak için,ona klip çekmek için geldik.Yani evlenir evlenmez yine işi çıktı benim meşhur kocacığımın. Eve geldik ben tabi yine Soo'nun kucağında odaya girdik.Kendisi üstünü değiştirdi benimde değiştirmeme yardım etti.Sonra yataktan kalktı kendine yerde yatak serdi.

İPEK:Ne yapıyorsun?.

D.O:Sen iyileşene kadar yerde yatacağım dedi.Telefonuma mesaj atıyordu.

İPEK:Neden?.

D.O:Uyurken kaburgalarına yada ayağına zarar verebilirim diye yazdı telefonuna.

İPEK:Saçmalama evlendiğimizin ilk gecesi beni yalnız mı bırakacaksın?.Sen gelmezsen ben gelirim dedim.Ayağa kalktım yerinden kalkıp beni tekrar yatırdı.Sonra eşyalarını alıp yanıma geldi.Sırt üstü yattı bende gittim göğsüne yattım.Bir kaç saat sonra o uyumuştu bende susadım ama onu uyandırmak istemedim yavaşça kalkıp sekerek yukarıya çıktım.Üyelerin hepsi koltuklarda oturup uyukluyordu yanlarına gittim.

EXO VE TÜRK TERAPİSTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin