37

17 0 0
                                    

HEPSİ:Süprizzzzzzz diye bağırdılar.Sonra arkalarını görmem için çekildiler Soo elinde Pasta ile duruyordu.Bana doğru yaklaştı.Önüme gelip durdu.

D.O:Çocuğumun annesi.Güzeller güzeli eşim hayatıma girdiğin için ne kadar şanslıyım ben.İyi ki doğdun.Beraber nice mutlu yıllara dedi.Ben hala şok olmuş bir halde ona bakıyordum.

İPEK:Be ben şey dedim.

D.O:Hadi dilek dileyip mumları üfle dedi.Ben hala olayın şokunu atlatamamışken dilek dileyip mumları üfledim.Herkes hediye verdi.Chen'de dahildi buna.Onunla o gece barıştık artık aramız eskisi gibi.O bana sevgilisinden bahsediyor ben sadece dinliyorum bazen de tavsiyeler veriyorum.Ben aslında şimdiye kadar hiç bir doğum günümü kutlamadım.Babam benim doğumuma yetişmek isterken hayatını kaybetti.Bu günü nasıl kutlarım? ama diğerleri bunu bilmiyordu.Bende onların keyfini kaçırmamak için hiç bir şey söylemedim.Canım ne kadar yansa da gülümsemeye çalıştım.Sırf onlar üzülmesin diye.9 ayım doldu doğum yaklaştı ama benim içimde hep acı vardı.Hep bir korku.Bir gece gördüğüm kabustan sonra gecenin bir vakti oğlum için bir video çektim.Ben gitsem de onunla kalacak benden bir parça bıraktım.Annem bu 9 ay süresince bizde kaldı.O gün konserleri vardı.Annem ile evde yalnızdık birden sancılarım başladı ne olduğunu anlamadım ama inanılmaz derce acı çekiyordum.Annem ambulansı aradı hastaneye geldik.Artık dayanamıyordum bu ağrıya ameliyata alındım çok geçmeden Soo'da geldi.Onu ameliyata aldılar benim yanıma ben istediğim için.Bana destek olmaya çalışıyordu benimle beraber nefes alıp veriyordu.Sonra birden bir ses duyduk bu oğlumun sesiydi.Kucağıma verdiler çok güzeldi.Minicik elleri ve ayakları vardı.Mis gibi kokuyordu.Sonra ben onu Soo'ya verdim.O da kucağına alıp kokusunu içine çekti.Neden bilmiyorum ama birden vücuduma bir titreme geldi.Birden gözlerim karardı sonrası ise boşluk.

SOO

Sonunda bebeğimiz doğdu minnacık.İpek bebeğimizi sevip bana verdi ben onunla ilgilenirken birden o fenalaşmaya başladı.Doktorlar telaşla koşuşturmaya başladı.Oğlumu elimden aldılar beni de ameliyathaneden çıkardılar.Neler oluyor? kaç saattir içerideler.Kimse bir şey söylemiyor delireceğim.Doktor çıktı odadan

DOKTOR:Acil kana ihtiyacımız var içinizden B rh + kanı olan var mı?.

CHEN:Ben benim kanım dedi Chen.Hemşire hemen onu kan odasına götürdü kan aldı.Ameliyata götürdüler 2 saat sonra doktor ameliyattan çıktı.

DOKTOR:Bebeğiniz çok sağlıklı bir şekilde doğdu.Bir oğlunuz oldu tebrik ederim ama....maalesef eşinizi kurtaramadık.Çok fazla kan kaybetti....Takviye ettik ama maalesef kurtaramadık.Başınız sağ olsun dedi ve gitti.Nasıl yani? şimdi İpeğim beni yalnız mı bıraktı?.Gitti mi?.Hayır o beni bırakmaz bırakamaz olmaz.Doktor gittikten sonra onu sedye ile dışarı çıkardılar.Sedyeyi durdurdum yüzünü açtım.Nasılda yüzü bembeyazdı.Benim ona ihtiyacım var nasıl beni bırakıp gider?.Bizim ona ihtiyacımız var şimdi oğlumuzla ben nasıl ilgileneceğim?.Beni nasıl yalnız bırakırsın?.Hayır bunu yapamazsın?.Yüzünü sevdim onu sarstım kendine gelip ayağa kalkmalı ben onsuz ne yapacağım?.Chen ile Suho beni sedyeden uzaklaştırdı.Onun yüzünü örtüp yanımdan götürdüler.Sadece yanımdan değil hayatımdan da götürdüler.Ben şimdi oğlumuzla ne yapacağım?.Neden bizi bırakıp gittin? neden?..Ben şimdi ona büyüyünce ne diyeceğim."annem nerede? niye yok?" dediğinde ne yapacağım?.

2 saat sonra Oğlumun yanına gittim.Bebeğimize baktım çok tatlıydı.Aynı onun gibi.Şimdi onu ne zaman görsem İpeğim gelecek aklıma.Nasıl dayanacağım?.Onu nasıl tek başıma büyüteceğim?.

Annesi ve ablası çok perişan oldular bir yandan acılarını yaşarken bir yandan da beni teselli etmeye çalışıyorlardı.İpeğin ölümünü duyan bütün hayranlar yasa boğuldu.Herkes bana teselli mesajları atmaya başladı.Ben teselli istemiyorum seni istiyorum İpeğim....Oğlumuz büyüdü.Onu hem annen ile ablan hem de hepimiz büyüttük.Çok tatlı bir oğlumuz var adını da DO JONG SUK koydum sen Lee Jong Suk'u çok seviyordun ya onun için.Şimdi 20 yaşında ve çok yakışıklı aynı sana benziyor.Dünya starı oldu benim gibi.Benim emeğim olmadan kendi çabasıyla yaptı her şeyini.Aynı sana benziyor biliyor musun?.  

EXO VE TÜRK TERAPİSTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin