26

7 0 0
                                    

D.O:Siz sabahtan beri ne konuşuyorsunuz ya?.Orada dikkatimi çekti.

İPEK:Hiç canım bir Türk bulmuşum bırak ta konuşayım.Hem kızsal mevzular sen anlamazsın boş ver deyip kıza göz kırptım o da gülümsedi. Soo hala boş gözlerle bakıyordu.

D.O:Bu arada Yoo Ri nerede?.

İPEK:İşi varmış gitti.Şahsen sormadım.Nereye gittiği umurumda değil çünkü.Seninde umurunda olmasın dedim.Sinirli bir şekilde baktım.Durdu ve gülmeye başladı.

D.O:Benim kıskanç karım.Kocasını da kıskanırmış.

İPEK:Soo buranın evi de var canım değil mi?.Hem burada konuşmayalım istersen dedim.Soyunma odasına indim önce kapıyı çaldım.Sonra girdim hepsi üzerini değiştirmişti.Soo hala yukarıdaydı.Kesin Peri'ye o kızı soruyordur.Ben bu adamı öldürmeyeyim de ne yapayım? (ha kızlar).Geldi arabaya bindik ben hemen Peri'ye mesaj attım.Tahmin ettiğim gibi o kızı sormuş.Eve geldik akşam olmuştu birden onlardan sakladığım şeyleri söyleme vaktinin geldiğini düşündüm.Onlara

İPEK:Hadi bir oyun oynayalım var mısınız? dedim.Tabi ki Baek ve Yeol hemen atladı diğerleri burun kıvırsa da hepsi sonunda kabul etti.Yalan topu oynamaya karar verdik.Herkes birbirine soru sormaya başladı.Sıra Chen deydi.Yeol ona sordu.

YEOL:Sevdiğin biri var mı?.

CHEN:Evet dedi bana bakmamaya çalışarak.

YEOL:Biz tanıyor muyuz?.

CHEN:Evet dedi tekrar bunun sonu hiç iyiye gitmiyor durdurmam lazım.

İPEK:Tamam çok güzel hadi sıra bende dedim.Bugün her şeyi itiraf etmek istediğimi Yeol biliyordu.Bana soru soran kişi Yeol oldu.Bu yüzden beklediğim soru geliyordu.

YEOL:Bizden sakladığın bir şey var mı?.

İPEK:Evet aslında bir kaç şey saklıyorum.Birincisi zaten biliyorsunuz hepinizi tanıyorum.Gerçek isimlerinizi,ailelerinizi,okuduğunuz okulları,nasıl kızlardan hoşlandığınızı.İkinci olarak Soo bugün o kızı tehdit etmiş olabilirim.Birazcık

D.O:Ne? ama neden?.

İPEK:Şey sen gider gitmez senin ve benim hakkımda konuştu bende dayanamayıp ağzının payını verdim.Hatta Peri'de yanımızda idi.

D.O:Ne dedi?.

İPEK:Benimle evlendiğin için başını yakmışsın hem onun hem de kendi başını yakmışsın.Bizim evliliğimizi sorguladı ve Türk kızlarına laf etti bende dayanamadım ama tehdit etmedim olacakları söyledim dedim ses kaydını dinlettim.Bütün üyeler bana ağızları açık bir şekilde bakıyorlardı.

İPEK:Yani canım kısacası o kızın bir daha senin yanına gelebileceğini sanmıyorum.Hatta adını bile söylemeyeceğinden eminim.Hatta hiç birinizin yanına yaklaşacağını sanmıyorum.Üçüncüsü ben duymaya akşam yemeğinden sonra başlamadım.Sabah bir anda duymaya başladım dedim.Bunları Chen'e bakmadan söylüyordum.Sonra ona baktım yüzü kızarmıştı mahcuptu ve şaşkındı."Dördüncü ve sonu ben sizin dilinizi biliyorum" dedim bunu Korece söyledim.Hepsi bana şaşkınca bakıyordu.Gülümsedim

TAO:Şey hangi dilleri biliyorsun?.

İPEK:Şey Korece,Çince ve Japoncayı öğrenmeye başladım dedim hala herkes şaşkın bir şekilde bana bakıyordu.

SEHUN:Senin hakkında söylediğimiz her şeyi duydun mu?.

İPEK:Evet ayrıca 2 gün önceki konuşmanızı da duydum dedim.Herkes kafasını eğdi bana bakamıyorlardı.Özellikle Sehun ve Suho o gün akıllarına gelince utanıyorlardı galiba.Ben ise sadece onların bu hallerine gülüyordum.

YEOL:Peki neden söylemedin?.

İPEK:Yanımda rahat davranmanızı istedim.Bu yüzden ne sizi tanıdığımı nede dillerinizi bildiğimi söylemedim.Bu sayede bu kadar yakın olduk.Başka türlü olsa kasılacaktınız yanımda o yüzden söylemek istemedim.Bir kişi hariç hiç biriniz bilmiyordunuz benim sizi tanıdığımı.Gerçi o da dil meselesini bilmiyordu.

D.O:O kişi kim? dedi D.O sinirli bir şekilde haklı kocam benim onun dilini bildiğimi ve onu tanıdığımı bilmiyor.Onun dışındaki başka biri biliyor.

İPEK:Chenben ilk geldiğim gün dışarı çıkmıştık o zaman söyledi.Benim yalanlarımın farkına varmış hemen seni sevdiğimi de anlamış.Senden neden saklanmaya çalıştığımı da o söyledi.Çoğu zaman eve gözüm yaşlı geliyordum çünkü size göstermeden dışarı da ağlıyordum dedim.Herkes sustu bende odama gittim duşumu alıp yatacaktım ki aklıma gelen şeyle hemen Soo'ya mesaj attım.Artık zamanının geldiğini düşündüm.Hem bugün o kızda sinirimi bozmuştu.O odaya geldiğinde onu duvara yaslayıp kapıyı kilitledim.Ne yaptığımı anlamanın verdiği anlamla suratıma bakıyordu.Sonra onu yatağa ittim.Sabah kalktığımda bana sımsıkı sarılmış bir şekilde uyuduğunu gördüm.Gülümseyip banyoya gidip duş aldım. Akşama kadar prova yaptılar akşam geldiklerinde Soo hemen yanıma gelip beni kendine çekip uyumaya başladı.Çok yorulmuştu galiba.

EXO VE TÜRK TERAPİSTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin