13

19 1 1
                                    


İPEK

İnanamıyorum ya erinmemiş üşenmemiş o kadar yolu gelmiş.Şuan sevdiğim adam karşımda duruyor ama ben ona bakamıyorum.Hayır ona umut veremem.Olmaz benimle olursa hem o hem de ben çok acı çekeriz.Olmaz

MELEK:O sevdiklerinin gözlerine bakamaz dedi bir ses.İkimizde sesin geldiği yöne baktık ablam gelmişti.Soo kalkıp selam verdi.Ablamda ona.

D.O:Neden bakamıyor sevdiklerinin gözlerine?.

MELEK:Çünkü onlara karşı olan sevgisini belli etmek istemiyor.Bu yüzden sevdiği kişilerin gözlerine bakamaz.Bakınca da saçmalıyor zaten.

İPEK:Ablaa

MELEK:Ne var? o da biliyor zaten senin onu sevdiğini.Artık bıktım burada da orada da sen oraya gitmeden öncede Soo,Soo diye deli ediyordu beni dedi.Soo'nun gülümsemesi kahkahaya dönüştü.

İPEK:Abla sen beni rezil etmek için mi geldin?.

MELEK:Bak birazdan yanakları kızaracak...Aha kızardı dedi.O da güldü.Yok bu kız beni rezil etmek için gelmiş dünyaya.Halada devam ediyor beni rezil etmeye.

MELEK:Bir ara "ben şu adamla bir tanışsam bir görsem" deyip duruyordu."çok yakışıklı,aşığım ona ya.Bir evlensem onunla" deyip duruyordu deli oldum.

İPEK:Ablaa

MELEK:Ne var? bıktım artık senden.Bir evlen de kurtulayım bu Soo aşkından.Telefonunda bile onun resimleri,videoları var.Karşında duruyor işte şimdi konuş ne konuşacaksan resme değil kendisine bak.Canlı kanlı duruyor karşında.Orada da burada da sen,senden ayrıldıktan sonra günlerce ağladı dedi.Yok bu kız gerçekten beni rezil etmek için doğmuş.Soo'nun da keyfine diyecek yoktu.Mutluluktan ağzı kulaklarındaydı.Dayanamayıp odama gittim kapıyı da kilitledim.Arkamdan geldi ne kadar dil dökse de kapıyı açmadım.1-2 dakika sonra ablamla bir şeyler konuşup gitti.Bende kapıyı açıp ablamın yanına gittim.

İPEK:Bunu yapmak zorunda mıydın? Rezil ettin beni.Keşke bu düşüncelerini bana söyleseydin.En azından sessiz ağlamaya çalışırdım.

MELEK:Ne rezil etmesi konuşmam daha iyi oldu kızım seninle evlenmeyi düşünüyormuş.Akşam annemle konuşmamı istedi.Gelip tanışmak istiyor.

İPEK:Ne? Nasıl yani?.

MELEK:Basbayağı annemle konuşup uygun olduğumuz bir gün gelip tanışmak istiyormuş dedi.Çok sinirlendim.Hemen Soo'yu aradım.

İPEK:Neredesin?.

D.O:Otelde.

İPEK:Hangi otel? dedim bana otelin ismini söyledi.1 saat sonra dediği yere gittim.Resepsiyona odasını sordum.Şuan kapının önündeyim ama içeri nasıl gireceğim bilmiyorum.Dayanamayıp aradım.

İPEK:Aşağı hole in bekliyorum.

D.O:Neredesin şuan?

İPEK:Hole iniyorum kapının önü...dedim sustum.Bunu neden dedim ki?.Kapıyı açtı beni içeri çekti.Yine duvar ile kendi arasına sıkıştırdı.Buraya yatak falan mı koysam? hep buradayım.

D.O:Neden içeriye girmedin?.

İPEK:Aşağıda konuşalım.Aşağı in beni bırak dedim.

D.O:Bırakmazsam.

İPEK:Güzelce söylüyorken bırak canını yakarım dedim.Çekilmedi yaklaşmaya başladı.Tam beni öpecekken iki bacağının arasına dizimi geçirdim.Acıyla yüzünü buruştu.Biraz geri çekildi ama hala aynı pozisyondaydık bu seferde yüzüne kafa attım.Yere düştü acı içinde kıvranmaya başladı.

EXO VE TÜRK TERAPİSTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin