23

13 1 0
                                    

Konser günü hem onlar hem ben hazırlanmaya başladım.Onlar sahneye çıkıp şarkılarını söylemeye başladılar.Ben hala hazırlanıyordum.İkinci şarkının sonunda Suho beni izleyicilere tanıtmak için mikrofonu eline aldı.Ben kostümcülerden bir maske istedim.Sahneye öyle çıkmak istedim.Çünkü beni hep o şekilde görmüşlerdi.

SUHO:Bayanlar ve baylar bildiğiniz üzere geçen haftalarda EXO K'nin vokalisti DO KYUNGSOO evlendiğini açıkladı.Sizin isteğiniz üzerine değerli eşi sizinle tanışmak için buraya geldi.İşte karşınızda DO İpek dedi.Soo yanıma gelip elimden tutup sahneye çıkardı.Sonrada mikrofonu elime verdi.

İPEK:Merhaba EXO-L ben İpek.Kızların deyişiyle. D.O'yu çalan kız.Ben D.O'nun eşi İpek.Sizin için bir şey getirdim dedim.Evlilik cüzdanını gösterdim herkes cüzdanı incelemeye başladı.Şimdi sırada yüzümü gösterme vakti.Maskeyi çıkardım herkes şok oldu özellikle üyeler.Onlar beni hiç bakımlı görmemişlerdi.Düğün haricinde hiç makyajlı görmediler.Seyircilerin yarısı vav derken diğer yarısı ıyy diyordu.Herkese selam verip çıkmak için arkamı dönmüştüm.Sonra ben tam sahneden inecekken D.O elimi tutup beni durdu ve Miracless in december şarkısını söylemeye başladı.Benimde eşlik etmemi istedi ben yapamam der gibi başımı salladım ama o söylemeye devam etti.Ben de dayanamayıp söylemeye başladım sesimin kötü olmasını umursamayarak.Biz birbirimizin gözlerine bakarak tüm şarkıyı söyledik.Şarkı bitti ama biz hala birbirimize bakıyorduk.Herkes alkışlamaya başlayınca kendimize geldik ben sahneden indim onlar konsere devam etti.Hala kalbim gümbür,gümbür atıyor.Konser bitti eve geldik ama hala ben bunu nasıl yaptım? diye düşünüyordum.Eve geldik sabah kalkıp duş aldım tam banyonun kapısını açmıştım ki.Soo karşımdaydı.Beni banyoya geri soktu.Yine kapı ile kendisi arasındaydım.Bana çok tuhaf bakıyordu.Açıkçası bakışlarından korktum bana yaklaştı.

D.O:Benim güzeller güzeli karım dün harikaydın.Her bakımdan.Benim karımda ne cevherler varmış?.Dün çok güzeldin zaten güzeldin şimdi güzelliğine güzellik katmışsın. Ayrıca o ses neydi?.Beni geçeceksin dedi.

İPEK:Neler oluyor? sen iyi misin?.Bu sözler ve bu bakışlar ne? korkutuyorsun beni dedim gülümsedi yaklaşıp öpecekken elimi dudağıma götürüp onu engelledim.Anlam veremeyen gözlerle bana bakıyordu.

İPEK:Bana evlenme teklifi bile etmedin beni öpemezsin o yüzden.

D.O:Ama biz evlendik.

İPEK:Evet ama ben bir evlilik teklifi bile almadım dedim.Suratı düştü ben üstümü giyip yukarı çıktım.Yukarıya çıkmamla Sehun'un yanıma gelmesi bir oldu.Beni çekiştirerek koltuğa oturttu ve bana dün ile ilgili videoları gösterdi.Hatta haberlere bile çıkmıştık.Spiker şöyle diyordu.

MUHABİR:Geçtiğimiz günlerde evlendiğini açıklayan EXO'nun vokalisti DO KYUNGSOO'nun eşini herkes merak ediyordu.Kim olduğu tamamen bir muammaydı.Katıldıkları programda yüzünü göstermek istemeyen İpek hanım dün yapılan EXO'nun konserinde kendisini gösterdi.Eşi sevgili DO KYUNGSOO ile muhteşem bir düeti oldu.Yani kısacası hem güzelliğini hem de adı gibi İpek sesini gösterdi.Bu düet çok beğenildi.Acaba başka bir programda daha düet yapacaklar mı? yada beraber klip çekecekler mi? merak konusu. EXO fanları bu ikiliyi çok sevdi.Bundan sonra İpek hanımı ekranlarda görüp göremeyeceğimiz merak konusu.Adlarına fan kulüpleri açıldı ama bu bayan kim? ne zaman tanıştılar? ve bu tanışma nasıl evliliğe gitti? hepimiz merak ediyoruz.İşte dünkü konser dedi adam ben şok olmuştum.Beni bu kadar sevecekleri aklımın ucundan geçmezdi. Sehun bana bunları çevirdi.Bende

İPEK:Bence bu fanlar aklını kaçırmış benim mi sesim güzel? ben mi güzelim? yok artık.

SEHUN:Kendine haksızlık etmiyor musun?.

İPEK:Hayır derken Suho elinde telefon ile yanımıza geldi.

SUHO:Dünden beri bu kaçıncı telefon?.İpek büyük bir patlama yaşattın.Bütün programlar sizi çağırıyor.Menajer ağabey aradı sizin için film teklifleri geliyormuş.

İPEK:Asla yapmam.

SUHO:Neyi yapmazsın?.

İPEK:Film çekimleri, düetler, klipler bunları yapmam.Dün o konsere çıkarken zaten kalbim boğazımda atıyordu.Şimdi diyorsunuz ki o anı her gün yaşa.Olmaz.Yapmayacağım.

SUHO:Ama çok iyi tepkiler aldınız.Herkes ikinizin uyumunu çok beğendi.Hatta şimdiden SooPek diye ship isimleri bile buldular.Sizi sevmeye başladılar.Adınıza bir sürü proje geldi.

İPEK:Olmaz Suho ısrar etme lütfen yapamam.Eskiden nasılsak öyle kalalım.Tamam eskiden kimsenin benden haberi yoktu şimdi var ama bu kadar daha fazlasını isteme benden dedim.Kahvaltıyı hazırlamaya giderken kendi aralarında Korece konuşmaya başladılar.

SUHO:Ya ben bu kızı çözemedim.Diğer kızlar sırf ekrana çıkmak için ünlülerle beraber olur ama o...

SEHUN:O çoğu kızdan farklı hyung.O diğer kızlar gibi değil.Mesela diğer kızlar bizimle birlikte yaşasa her anımızı çekerdi.Devamlı bizimle fotoğraf çektirip onları sosyal medyaya atardı ama o buraya geldikten sonra tüm sosyal sitelerini kapattı.Ben bir kaç kez fotoğraf çekinmek istedim kabul etmedi. Hyung bu kızda farklı bir şeyler var.Bütün kızların yaptığı şeyler ona aykırı geliyor.Mesela diğer kızlar kendilerini göstermek için topuklu ayakkabı giyer,kısa elbiseler ve dar kıyafetler giyer.O kısa elbise gördüğü an yırtar topuklu giymez.Makyaj yapmaz bu nasıl kız? ben çözemedim.Bunları yapmamasına rağmen çok güzel ama.Bugüne kadar tanıdığım diğer kızlardan farklı.Onda başka bir büyü var.Mesela diğer kızlar bizim vücudumuzu görmek için para verip can atıyor ama o bizi çıplak gördüğü an gözlerini kapatıyor dedi.Gülümsedim mutfaktan seslerini duyabiliyordum.Sonra Soo yukarı çıktı ama çok dalgın görünüyordu.Onu görünce hemen başımı çevirdim salona geçti. Sehun ile Suho bana gösterdikleri şeyleri ona da gösterdiler.Kahvaltıyı hazırladım herkes dün ile ilgili konuşuyordu.

BAEK:Dün var ya her yönden harikaydın İpek.Hem sesin hem fiziğin.Sen ne kadar güzelmişsin ya? dedi güldüm.Kızacağımı sanıyordu ben gülünce şaşırdı.

İPEK:Teşekkür ederim dedim iyice şaşırdı.Gülmeye başladı.O an fark ettim ben neden onlara bu kadar zulüm ediyorum.Baksana ufacık bir gülümsemem de şaşırıyorlar.Kendimi düzeltmem lazım derken sessizliği Suho bozdu.

SUHO:Hey millet biliyor musunuz? İpek ile D.O'ya bir sürü film,klip,dizi teklifleri geldi ama o hiçbirini kabul etmedi.Menajerler delirmiş durumda dedi.Aklı sıra üyelerle baskı yapacak bana.Beni var ya.

İPEK:Suho bu konuyu kapatmıştık.Lütfen bir daha açma.Üyeleri kullanarak da beni ikna etmeye kalkma,bende keçi inadı vardır.Ayrıca sizinle anlaşmıştık beni istemediğim şeylere zorlamayacaktınız. Ben aç değilim size afiyet olsun deyip masadan kalktım.Kahvaltı boyunca Soo'nun sesi çıkmıyordu çok dalgındı.Bir şeyler düşünüyordu ama ne?.

EXO VE TÜRK TERAPİSTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin