22

10 0 0
                                    

D.O:Sahneye çıkamayacağını söylemişti ama zaten yüzü şuan görünmüyor deyip kalktı o sırada Chen onu eğip kulağına bir şey söyledi.O kafasını sallayıp yanıma geldi ve benim karşıma geçip elini uzattı ama ben yine kafamı sallayıp elini tutmadım.O bana elini uzatınca arkamdaki kızlar oo demeye başladı.Benim kalkmayacağımı anlayıp bana iyice yaklaşıp beni kucağına aldı.Ben debelenmeye başladım ama nafile.Beni kendi koltuğuna oturttu.Sunucu bana tam soru soracakken Soo benim Korece bilmediğimi söyledi.Kendisinin bana yardımcı olacağını.Adam bize nasıl tanıştığımızı sordu.Soo söylediği şeyi bana çevirdi.Bende ona

İPEK:Ben konuşmasam olmaz mı?.Boğazı ağrıyor falan de ben konuşamam dedim.

D.O:A eşimin boğazı ağrıyor ayrıca Kore'ce bilmediği için sorularınızı ben cevaplayacağım dedi.Adamın sorduğu her soruyu cevapladı.Reklam arası verdiklerinde ben koşar adım oradan çıktım.Tabi ayağım felç. Soo'da benim peşimden geldi. Allah'ım bu ayağım yakında kopacak.

İPEK:Ya sen manyak mısın?.Ne diye çıkardın beni oraya?.Off kalbim yerinden çıkacak şimdi.Ter bastı.Ya benim sahne fobim var ne işim var benim sahnede?.Eğer yüzümü görselerdi yolda yürüyemezdim herhalde.Beni gören her kız öldürmek isteyecek.Seyirciler bile böyle söyledi düşün.Dışarı çıkarsam linç edileceğim.Hepsi senin yüzünden Soo eve gidince bittin.

D.O:Yaa niye bu kadar heyecan yaptın?.Zaten eninde sonunda öğreneceklerdi dedi.Ben tam bir şey söyleyecekken kapı çaldı ben tekrar maskeyi taktım.

SUNUCU:Girebilir miyim?.

D.O:Tabii buyurun dedi.Adam içeriye girip bana baktı.Beni koltukta yatar pozisyonda görünce garipsedi sonra ayağıma bakıp bana döndü.

SUNUCU:Nasılsınız? dedi.Soo bana çevirdi.Ben sadece kafa salladım.

SUNUCU:Şey ben yüzünüzü görebilir miyim?.Çok merak ettim de dedi.Soo yine bana çevirdi hayır anlamında kafamı salladım.Adamda pes edip gitti.Soo aşağıya indi.Program bitti eve giderken hepsine çok sinirliydim.Hiç biri ile konuşmadım.Eve gidince de direk odama geçtim.Üstümü değiştirip tam yatacaktım ki kapı çaldı. Seslenmedim. Suho gözleri kapalı kafasını içeriye uzattı.

SUHO:Müsait misin? gelebilir miyiz?.

İPEK:Hayır gelemezsiniz.Hiç birinizi görmeye niyetim yok dedim. Suho yavaşça gözlerini açıp içeri girdi.Ardından da diğerleri.Hiç biri bana bakamıyordu.

SUHO:Şey bizim sana söyleyecek bir şeyimiz var.

İPEK:Benim duymaya niyetimde vaktimde yok dedim sinirli bir şekilde.Hepsi birlikte

HEPSİ:Özür dileriz dediler.Yine umursamadım onları.Özellikle Luhan ve Soo'ya çok kızgındım. Luhan hastalığını bahane ederek beni oraya götürmüştü. Soo'da ben yapma dememe rağmen beni oraya çıkardı.Kabul etmediğimi söyledim.Bu seferde yanıma geldiler.Hepsi birden bana sarıldı.Sonra hepsi sıraya geçip tek ayaklarını kaldırıp öylece durdular.

İPEK:Ne yapıyorsunuz?.

SUHO:Bizi affedene kadar böyle duracağız.Yemekte yemeyeceğiz.

İPEK:Saçmalamayın.Ne yapıyorsunuz?.Bir yerinizi sakatlayacaksınız.

BAEK:Bizi affettiğini söylemeden olmaz.

İPEK:Bir şartla affederim.

SUHO:Neymiş o şart?.

İPEK:Birdaha benden bir şey saklamayacaksınız ve beni yapmak istemediğim bir şeye zorlamayacaksınız dedim.Bunu söylerken özellikle o ikisine baktım.(Soo,Luhan).Hepsi kabul etti sonra ayaklarını indirip odadan çıktılar.Ben neden bunlara küs kalamıyorum?.Sabah uyandığımda Soo bana sarılmış bir şekilde uyuyordu.Ona hala sinirli olduğum için kalkmaya çalıştım ama bu Soo hiç bırakır mı?.Ben kalkmaya çalıştıkça o bana daha sıkı sarılıyordu.Birden kaburgalarıma bir ağrı girdi.Ben daha tam iyileşemedim şapşal.İstemsizce ağzımdan bir inleme kaçtı. Soo bunu duyar duymaz hemen bıraktı.Sonrada pişmanlık dolu gözlerle bana baktı.Tam bir şey söyleyecekken kapı deli gibi çaldı.Yatakta dikleşip kapıdaki kişiyi içeri çağırdık .Baek bunu duyar duymaz hemen içeriye daldı.Bakın dikkat ederseniz.Girdi demiyorum bildiğin daldı.İkimizin ortasına geçip elindeki tabletle bir şeyler gösterdi.Bunlar EXO fanlarının bizim hakkımızda yaptığı yorumlardı.Çoğu kişi bana küfürler yağdırmıştı.O mesajları Baek hemen geçti Soo'da bana onları çevirmedi ama ben hepsini okudum.Çoğu kişide beni çok merak etmişti.Görmek istiyorlardı. Soo ile resim çekip İnternette koymamızı istiyorlardı.Ekrana çıkmamı. Soo ile benim sadece gözüm ve saçım görünen resimleri çekip attık.Bir sürü yorum geliyordu. Herkes benim yüzümü merak ediyordu.Daha doğrusu benim kim olduğumu merak ediyorlardı.Yarın akşam onların konseri vardı.Benimde gitmem gerektiğini söylediler.Kimse bizim evlendiğimize inanmıyordu.Kabul ettim mecburen.

EXO VE TÜRK TERAPİSTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin