Maske ve şapka takıp dışarıya çıktım bir banka oturup nefes almaya başladım.Bir kız gelip yanıma oturdu bana bakarak
-Affedersiniz dedi.Ona döndüm Korece olarak
İPEK:Buyurun dedim.
-DO İpek değil mi? dedi Türkçe olarak ben anlamazlıktan gelerek tekrar.
İPEK:Buyurun dedim.
-Evet DO İpek siniz.Sesinizden tanıdım.Benim için defterimi imzalar mısınız?.Sizin için Türkçe öğrendim ben.Sizi D.O oppa ile çok yakıştırıyorum sesinizde çok güzel dedi.Dayanamadım defteri elime verdi.
İPEK:Tamam ama kimseye söylemek yok kimseye imza vermiyorum ben.Arkadaşlarına da söylemek yok tamam mı?.Sadece sana imza veriyorum.Benim için o kadar Türkçe öğrenmişsin.İsmin ne? dedim.İsmini söyledi "Youn He'ye sevgilerimle DO İpek" yazıp kıza verdim çok mutlu oldu.
-Tamam anlaştık teşekkür ederim deyip gitti.O kadar mutluydu ki.Bir imza ile nasıl bu kadar mutlu olunur ki?.Anlamış değilim.Biraz daha oturup gezdim biraz alışveriş yaptım.Bebeğimiz için bir şeyler aldım.Eve geldim eşyaları kaldıracakken.Soo geldi elimde poşetleri görünce merak edip aldı.İçine bakınca gülümsedi.Küçük patikleri parmaklarına takıp yürüttü.
D.O:Bizim çocuğumuz çok şanslı olacak.Senin gibi güzel ve sevgi dolu bir annesi benim gibi yakışıklı bir babası olacak dedi.Çok duygulandım ağlamaya başladım.Bana şaşkın bir şekilde bakıyordu.
İPEK:Şey hormonlardan dedim ağlamaya devam ettim.Ben ağlarken o da benim bu halime gülüyordu.
Sabah kalktığımda yanımda Soo yoktu.Başka biri vardı yanımda.Gözlerimi açmamla şok geçirmem bir oldu sağımda annem solumda ablam yatıyordu.Nasıl yani ya? benim uyandığımı hissedince annemde uyandı.Benim boş bakışlarıma gülmeye başladı.
ANNEM:Ne var?.
İPEK:Ben şuan rüya mı görüyorum? dedim.Güldü ve beni çimdikledi.
ANNEM:Rüya mıymış?.
İPEK:Ah değilmiş anne dedim ve sarıldım.Ablam uyandı birde onunla sarıldım.Onları odada bırakıp mutfağa geçtim.Tam buzdolabına doğru döndüğüm anda tekrar başım döndü düşecekken biri tuttu.Kendime gelip o kişiye baktığımda Kris'i gördüm.
KRİS:Senin hamile halinle mutfakta ne işin var?.
İPEK:Ben şey kahvaltı hazırlayacaktım size.
KRİS:Biz hazırlarız bundan sonra böyle işleri yapman yasak.
İPEK:Ee o zaman ne yapacağım ben?.Sıkılırım ben hiç bir şey yapmazsam.
KRİS:Ben bilmem emir büyük yerden.
İPEK:Büyük yer? emir? ne diyorsun Kris?.
KRİS:Emir'i veren kişi Annen,Soo tarafından da onaylı bir karar.Yani sana erişim sınırlaması getirildi.Artık yetkilerin sınırlı.
İPEK:Off Kris ya.Beynim ağrıdı seni anlamaya çalışırken.Tamam kahvaltı hazırlamıyorum ama sana yardım edeceğim.
KRİS:Sen hiç bir şey yapmamak kelimesini anlayamadın galiba.Oturacaksın demek.
İPEK:Sıkıntıdan patla diyorsun yani tamam ya uf dedim.Aşağıya indim annemler uyanıp mutfağa gitti.Benim hazırlayamadığım kahvaltıyı hazırladılar hep beraber yedik sonra annem ile ablam bulaşıkları yıkamaya gitti.Ben salonda diğer üyelerle oturuyordum.Birden Sehun ayağa kalkıp yanıma geldi.Karnıma kulağını dayadı.
SEHUN:Ne zaman tekmeleyecek?.Ne zaman büyüyecek ya? dedi.Güldüm
İPEK:Büyümesine daha sekiz ay var.Tekmelemeye gelirsek 2-3 ay sonra daha büyümüş olacak o zaman başlar tekmelemeye dedim.Suratı düştü ama hala karnımı dinlemeye devam ediyordu.
SEHUN:Çabuk doğsa ve büyüse ne güzel olur.
İPEK:Aynen çok güzel olurdu.
SEHUN:İsim düşündünüz mü?.
İPEK:Daha bebek doğmadı.Doğmamış bebeğe don biçmek seninki.Hem daha cinsiyetini bile bilmiyoruz.
SEHUN:Hey ufaklık çabuk büyü seni dört gözle bekliyoruz.
BAEK:Biz niye evlenip çocuk yapmıyoruz ya?.Bizi tanımayan insan niye yok?.Niye karşımıza gerçek aşk çıkmıyor?.
İPEK:Bu kadar yakışıklılıkla kimseyi bulamadık diyorsanız yuh size artık.Etrafınızda milyonlarca kız var.Bulursunuz gerçek aşkınızı merak etmeyin dedim.Gülümsedim Sehun'dan kalkmasını istedim.Odama indim yatağıma yattım.1-2 dakika sonra kapı çaldı.Gelmesini söyledim içeriye Xiumin girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO VE TÜRK TERAPİST
FanficFizyoterapist bir Türk kızının hiç olmayacak birine yanlış bir tedavi uygulaması üzerine Güney Kore'ye sürülmesi neye sebep olur? Peki yaşlı birine bakacağım diye gidip hayranı olduğu grupta sevdiği kişiyi tedavi edeceğini öğrenirseniz ne yaparsınız...