İPEK
CHEN:Şey bu kız benim en yakın arkadaşım.Benim şimdiye kadar ona karşı beslediğim hiç bir duygu kırıntısı yoktu ama tek bir bakış tek bir olay beni ona bağladı.Duygularımın yeni farkına vardım.Başka bir şey ise onun sevdiği bir çocuk vardı o çocuk evlenme teklifi etti.O da kabul etti yakında evlenecekler.Şimdi ben ne yapayım? dedi.Yoksa aman Allah'ım o kız ben miyim?.Açıkçası ben olduğumu düşünüyorum.Yok canım daha neler? iyice coştun İpek saçmalama.Bulunmaz Hint kumaşı mısın ki sen herkes sana aşık olsun?.
İPEK:Ona hiç açılmayı denedin mi?.
CHEN:Hayır zaten dedim ya duygularım yeni gün yüzüne çıkmaya başladı.
İPEK:Peki şimdi düşünüyor musun açılmayı?.
CHEN:Bilmiyorum.
İPEK:Bence ona söyle ileride pişman olmak istemiyorsan söyle.Belki fikri değişmez ama en azından bu yükle yaşamazsın.Söyle onun için bir şey değişmez ama senin için çok şey değişir.İleride keşke dememek için söylemelisin ama cevabına da kendini hazırlamalısın.
CHEN:İpek senden bir şey isteyebilir mi?.
İPEK:Tabi ki.
CHEN:Sadece 5 dakika dedi kucağıma yattı.Önce bir afalladım.Sonra ses çıkarmadım.Belli ki çok acı çekiyordu.Biliyordum çünkü onun yaşadıklarını bende yaşadım ama bende bir farklılık vardı o da beni seviyordu.Şimdi ise evleniyorduk.Onun ne kadar acı çektiğini düşünemiyorum bile.Böyle 2-3 saat oturduk sonra o beni eve bıraktı kendiside otele gitti.
Akşam geldiler kahveleri yaptık tabi ki ben Soo'nun kahvesine bulduğum her baharatı attım.İntikam zuhahahaha.Ablam beni durdurmaya çalıştı ama nafile kahveyi Soo'ya verdim bir yudum aldı ve kızarmaya başladı.Yüzü şekilden şekle girdi.Sonra bana baktı ona en pis gülüşümü gönderdim.Benim o halimi görünce gaza gelip tüm kahveyi bir dikişte bitirdi.Baek ona su uzattı ama o almadı.Bu seferde ben ona şaşkınlıkla bakıyordum.Sonra gidip su verdim yanmasına rağmen içmedi.Zorladım sonunda içti.Derken Xiumin söze başladı (ablam önceden onlara ne söyleyeceklerini öğretmişti).
XİUMİN: Allahın emri Peygamberin (s.a.v) kavliyle kızınız İpeği oğlumuz Soo'ya istiyoruz dedi.Annem biraz durup adetten diye soru sormaya başladı.
ANNEM:Oğlumuz ne iş yapıyor?.
XİUMİN:Şey şarkıcı ve oyuncu
ANNEM:Ne kadar kazanıyor?.Kızımızı iyi yaşatabilecek mi?.
XİUMİN:Şey 20 bin dolar ay başı.Zaten ailesi de zengin hiç sıkıntısı olmaz.
İPEK:Ay şimdi para mı konuşacaksınız?.Ben onunla parası için evlenmiyorum.
ANNEM:Sen sus adettendir bu.Sormam lazım dedi.Ben sustum sonra Soo'ya baktım nasılda ecel terleri döküyordu garibim.Annemin beni vermeyeceğini düşünüyordu.Ben biraz gözünü korkuttum da ondan.Annem biraz durduktan sonra
ANNEM:Verdim dedi.Biz de el öpmeye başladık önce annemin sonra Xiumin,Suho,Lay hyung sonra diğerlerini öptük.Sıra Chen'e geldiğinde bana gülümsedi ve sımsıkı sarıldı.Öyle ki kaburgalarımın kırılacağını hissettim biraz sonra ayrıldık bana çok tuhaf bakıyordu.Sanki çok değer verdiği oyuncağı elinden alınan çocuk gibi bakıyordu.1-2 saat daha oturup gittiler.Düğün tarihini kararlaştırdılar.Yarın konserleri vardı ablam ile beni de davet ettiler.Onlar gittikten iki saat sonra Yeol bana bir şarkı attı.Ayrıca şarkının Türkçe anlamı ve birde not yazıyordu.
YEOL:Bu şarkıyı yazarken aklıma sen geldin yani bu şarkı seni anlatıyor senin için yazdım.Umarım beğenirsin yazıyordu.Şarkıyı dinlemeye başladım.Benim gittiğim gün yazmış sözleri çok güzel çok anlamlıydı.Hemen mesaj attım.(Promise).
İPEK:Bu şarkı çok güzel Yeol.Sen var ya tam bir dahisin. Hit olur bu şarkı.Çok güzel olmuş.Çok beğendim, harika.
YEOL:Gerçekten güzel olmuş değil mi?.
İPEK:Evet harika.Sözleri de müzikte çok hoş.
YEOL:Senin sayende
İPEK:Nasıl yani?.
YEOL:Dediğim gibi gittiğin gün seninle olan anılarımızı düşünerek yazdım.İlham perim oldun yani dedi.Ne diyeceğimi bilemedim.Ertesi gün onlar erken saatte hazırlanmaya gitti.Bizde onlarla gittik.Diğer üyelerde gelmiş onların Kore'de işleri olduğu için gelememişlerdi.Farklı projeleri varmış bitirip de gelmişler.Herkes odaya gittiğinde Soo beni oraya çağırdı.Benim diğerlerinin geldiğinden haberim yoktu.Odaya girince kapıda üç kişi ile karşılaştım direk olarak bana bakıyorlardı.Bana Çince bir şeyler söylediler (merhaba İpek nasılsın?,güzelmiş).Ama benim Kore'ce ve Çince bildiğimden bir haber Soo gelip onların bana ne dediğini çevirdi.Direk olarak bana bakmaları beni biraz gerdi.Hepsi ile tek,tek tanıştım.Evet bu üç üye Tao,Kris,Luhan üçlüsüydü.Benimle tanıştılar ve makyaj masasına gittiler.Onlar gidince tuttuğum nefesimi verdim.Ama birileri hala beni izliyordu.Onlara baktığımda Tao ve Kris'in aynadan bana baktıklarını gördüm.Gözlerini üzerime dikmişler beni izliyorlardı.Orada daha fazla kalamayacağımı düşünüp dışarı çıktım lavaboya 1-2 adım kala biri bileğimden tutup beni bir odaya sürükledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO VE TÜRK TERAPİST
FanfictionFizyoterapist bir Türk kızının hiç olmayacak birine yanlış bir tedavi uygulaması üzerine Güney Kore'ye sürülmesi neye sebep olur? Peki yaşlı birine bakacağım diye gidip hayranı olduğu grupta sevdiği kişiyi tedavi edeceğini öğrenirseniz ne yaparsınız...