20

11 0 0
                                    

İçeriye girdim Luhan inliyordu.Yanına gidip ateşine baktım yanıyordu.Hemen üstündeki yorganı aldım.Üzerini çıkarttım soğuk su ile vücudunu sildim.Sirkeli su ile ateşini düşürmeye çalıştım.2-3 kere üstünü değiştirdim.Ama hala ateşi düşmüyor ve devamlı terliyordu.Dayanamadım Kris'i uyandırıp Luhan ile ilgilenmesini istedim.Ona

İPEK:Ben şimdi eczaneye gidiyorum açık bir yer bulursam ilaç alacağım.Sen Luhan'a soğuk bir duş aldır.

KRİS:Olmaz bu saatte tek başına çıkamazsın dışarıya.

İPEK:Başka çaremiz mi var?.Eğer ateşi düşmezse durumu kötüleşir dedim ve çıktım.Dışarıya çıkmadan önce alçıyı ayağımdan çıkardım.Biraz acısa da önemli değildi.Şuan önemli olan Luhan'ın ateşinin düşmesiydi.Acı çekerek eczaneye gittim.Şansa açık bir eczane bulup ateş düşürücü aldım.Eve geldiğimde Kris,Luhan'ı kurutuyordu.Ona gerisini benim halledebileceğimi söyleyip salona gönderdim uyuması için.Yarın programları vardı dinlenmeleri gerekiyordu.Tabi birde Luhan'ın iyileşmesi.Sabaha kadar başında durdum.Bir ara uyumuşum kalktığımda Luhan uyanmış beni izliyordu.

LUHAN

Sabah halsiz bir şekilde uyandım.O da ne? yanımda biri var.Bir dakika bu İpek.Eli anlımda uyumuş.Alnımda bir bez vardı.Üzerim değişmişti.Ben dün gece hasta mıydım?.İpek sabaha kadar benim başımda mı bekledi?.Dün gördüğüm şey rüya değildi o zaman.Onu izlemeye başladım.Kim bilir ne kadar yorulmuştur?.Zaten kaza geçirdi ve yaralı.Benim için uykusuz kalmış bir de.Kendimi suçlu hissettim.Derken uyandı benim onu izlediğimi görünce biraz şaşırdı.Elini alnıma uzattı ateşimi kontrol etti.Sonra ohh diyerek oturdu.

İPEK:İyi misin?.

LUHAN:İyiyim .

İPEK:Ateşin düşmüş aşağıya inip kahvaltı yap ilaçlarında burada giderken yanına almayı unutma ve yemekten sonra iç.Daha iyi olacaksın deyip aşağıya indi.

İPEK

Ayağım çok acıyordu muhtemelen daha iyileşmeden alçıyı çıkardığım için.Ama Luhan'ın ateşi düştü önemli olan bu.Onu görünce içim rahatladı.Aşağı indiğimde kahvaltı hazır olmuştu.Herkes masada bizi bekliyordu.Derken Suho yanıma gelip eline telefonu aldı tam bir şey yazacakken telefonun ekranını elim ile kapattım.

İPEK:Gerek yok duymaya başladım.Normal konuşabilirsin dedim şok oldu.

SUHO:Ne zaman? .

İPEK:Dün yemekten sonra mutfağı toplarken dedim.Yine doğruyu söylemedim Chen yüzünden. Utanabilir di.

SUHO:Neden söylemedin?.

İPEK:Fırsat olmadı dedim.Gözümden uyku akıyordu.

SUHO:Şey Luhan nasıl?.Dün hastaymış.

İPEK:İyi de siz nereden biliyorsunuz?.

YEOL:Sabah hyung'u uyandırmaya gelmiştim senin elinin onun alnında olduğunu gördüm.Hasta olduğunu anladım ve Kris hyung da dün dışarıya ona ilaç almaya çıktığını söyledi.

İPEK:İyi şuan birazdan aşağıya iner.Ben kahvaltı yapmayacağım aşağı inip duş alacağım siz yiyin dedim.Aşağıya inerken topallamaya çalışım.Görürlerse endişelenebilirlerdi.Luhan da kendini suçlu hissederdi o yüzden çaktırmamaya çalıştım.Aşağıya inip duşumu aldım tam yatacakken.Luhan ve diğerleri odaya geldi.

LUHAN:Şey ben teşekkür ederim sayende çok iyiyim.Benim yüzümden çok yoruldun galiba.

İPEK:Yorulmayı boş ver şimdi.Sen iyi misin? önemli olan o.

LUHAN:Şey iyiyim ama birazcık ateşim var gibi.Bugünkü programda yükselir mi? bilemiyorum.O yüzden sende gelsen bizimle.

İPEK:Ben gelip ne yapacağım? hem orada doktorunuz yok mu?.

LUHAN:Ben her doktora güvenemem.Hem biz programa çıkana kadar sen odada uyursun.Hadi hazırlan.

İPEK:Yok ben gelmeyeyim.Sizi televizyondan izlerim dedim.Sonra Soo

D.O:Karıcığım beni de mi kıracaksın? dedi.Yanıma gelip elini omzuma attı.Dirseğimi karnına geçirdim hafif bir şekilde.Canımı sıksa da canını acıtamam.Kıyamam ona.

İPEK:Evet seni de kıracağım kocacığım.Eğer biraz daha konuşursan sadece kalbini kırmakla yetinmeyip kemiklerini de kıracağım.Şu kelimeden nefret ettiğimi biliyorsun dedim.Yeol hemen dalga geçmeye başladı.

YEOL:Yalnız İpek kocan sana lazım.Malum küçük Soo'lar için.Kırma kemiklerini bence.

İPEK:Haa diyorsun ki ikimizin de kemiklerini kır bende kaşınıyorum o tek kalmasın anca beraber kanca beraber diyorsun.Bana uyar aynı kaderi paylaşacaksınız desene dedim.Sesli bir şekilde yutkunup geri çekildi.

SUHO:İpek hadi sende gel bizimle.Sen evde tek kalınca içimiz rahat etmiyor.Zaten bizimle tanıştın tanışalı hiç bir şey yapmıyorsun.

İPEK:Ne yapayım istiyorsun Suho? 13.üye mi olayım?.

SUHO:Bak senden bizimle beraber sahneye çıkmanı istemiyoruz.Bizimle birlikte gel kamera arkasında dur.Yanımızda ol destek ver bize dedi.Ben bunlara dayanamıyorum ki.

İPEK:Çıkın o zaman odadan.Karşınızda mı giyineyim? dedim.Hemen Baek lafa karıştı.

BAEK:Fena olmazdı yani.Hayır demeyiz.

İPEK:Öyle mi?.Yalnız odada kalman senin için iyi olmaz.Zaralı çıkarsın.

BAEK:Nasıl yani? dedi biraz ürkmüştü.

İPEK:Şuan cinnet getirmeme ramak kaldı o yüzden herkes çıksın siz (Baek,Yeol) kalın.Hem sizin için fena olmaz değil mi? dedim."3 saniye içerisinde odamı terk etmeyenlerde Baek ve Yeol gibi olacak saymaya başlıyorum.1.2"deyip üstlerine yürüdüm hepsi kaçtı ama Soo kaldı.Ona ne var? bakışı attım.Bana yaklaştı.

D.O:İyiki seninle evlenmişim ne kadar şanslıyım dedi ve bana sarıldı.Sonra geri çekildi gülümsedive gitti.Bu neydi şimdi? ne oldu bu adama?.Hazırlandım yukarı çıktım.Hepbirlikte programın yapılacağı binaya doğru yol aldık.

EXO VE TÜRK TERAPİSTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin