DO JONG SUK
-Merhaba anne ben geldim.Seni çok merak ediyordum sonunda gelebildim.Orada mutlusundur umarım.Beni soracak olursan hiç mutlu değilim.Beni doğurmak için hayatından vazgeçtin ben bunu istemiyordum.Ben seni istiyorum.Neden şimdi yanımda değilsin?.Dediğin gibi yaşamaya çalışıyorum ama sensiz çok zor oluyor işte.Sana ne kadar çok ihtiyaç duyuyorum bir bilsen.Biliyor musun? bende babam gibi bir dünya starı oldum ama babamdan destek almayarak kendi çabamla...Seni özledim anne.Babam ile çekindiğiniz resimleri çerçeveletip baş ucuma koydum.Her gece ona bakıp yatıyorum.Bazen seni rüyalarımda görmek istiyorum ama gelmiyorsun.Neden gelmiyorsun?.Bana bıraktığın videoyu buldum ve her bir karesini ezberledim.Sesini de biliyorum artık.Ne zaman pes etmek istesem o videoya bakıp devam etme gücü buluyorum kendimde.Teşekkür ederim beni bu kadar sevdiğin için.Seni seviyorum anne...Babamlar zorla doğum günümü kutlamaya çalışıyorlar ama ben reddediyorum onları.Senin öldüğün gün doğmuşum ben benim yüzümden öldün bir de bugünü mü kutlayacağım?.Hayır kutlamayacağım.Seni çok özlüyorum en azından...en azından rüyalarıma gelemez misin?.Ben şimdi gidiyorum ama sende rüyama gel en azından orada göreyim seni.Biliyor musun? babam sen gittikten sonra bir daha hiç kimse ile evlenmedi.Şimdi daha iyi bir sanatçı oldu.Artık tüm dünya ondan bahsediyor.Şarkılarında hep sana duyduğu özlem var.Hala geceleri senin resmine bakıp uyuyor.Bazen bize bıraktığın videoyu izleyerek ağlıyor.Çoğu zaman bu yüzden beraber uyuyoruz.Bizi merak etme iyiyiz demeyeceğim ama iyi olmaya çalışıyoruz.Sadece seni çok özledik anne.Şimdi gidiyorum ama rüyalarıma gel olur mu?.Mutlaka gel.En azından rüyalarımda göreyim seni.En azından böyle özlemimi gidermeye çalışayım dedim.Tam gidecekken biri bana seslendi.
Affedersiniz ama söylediklerinize kulak misafiri oldum.Bence böyle düşünmemelisiniz.Doğum gününüz hakkında söylediklerinize katılmıyorum.Belki üzerime vazife değil ama bence yanlış düşünüyorsunuz?.
-Nasıl yani?.
Bence asıl o günü kutlamalısınız.Çünkü anneniz sizin mutlu olmanızı istediği için canını vermeye göze alarak sizi doğurmuş.Bence anneniz sizin mutlu olmanızı istediği için canını vermiş ama siz böyle yaparak onu daha çok üzüyorsunuz.Benim annemde benim doğumum sırasında aşırı kan kaybından ölmüş ben böyle düşündüğüm için her sene doğum günümü kutlarım.Çünkü siz üzgün olunca anneniz mutlu olmuyor.Siz üzülünce o daha çok üzülüyor.Ben böyle düşünüyorum.Neyse haddimi aştım sanırım başınız sağ olsun dedi.Aslında doğru söylüyordu.Bundan sonra kutlayacağım her anımı dolu,dolu yaşayıp annemi mutlu edeceğim.Sırf onun için.Daha fazla acı çekmesin.O mutlu olsun diye. Beni yaşatmak için vazgeçtiği canının karşılığını belki böyle ödeyebilirim.
İpek:Merhaba oğlum ben annen.Şimdi diyorsun ki bu ne?.Annem neden böyle bir şey yapmış.Ya da hissettiğim olmuş ve iyi ki diyorsun iyi ki yapmış.Şuan bu video'yu sen karnımdayken ve babanın haberi yokken çekiyorum.Şuan buradasın ve yakında kucağımda olacaksın ama...ben bunu göremeyecekmişim gibi hissediyorum.Sen beni tanımayacakmışsın gibi ben doya,doya seni sevemeyeceğim yanında olamayacağım gibi bir his var kalbimde...Yanında olamasam da ben hep seninleyim kuzum.Seni seviyorum oğlum.Babanla nasıl birleştiğimizi nasıl bir araya geldiğimizi,hikayemizi anlatmayacağım.Baban seve,seve anlatır.Senden tek bir şey isteyeceğim.Pes etme ve hayatı dolu,dolu yaşa.Baban bizden vazgeçseydi şimdi sen benim karnımda olmazdın.Baban çok üzülecek kahrolacak biliyorum.Sen hep eksik hep yarım kalacaksın biliyorum.Özür dilerim oğlum.Yanında olamadığım için beni tanıyamadığın için ama elimde olan bir şey değil.Yavrum annen seni çok seviyor.Bunu unutma olur mu?.Benim için hayallerinden vazgeçme.Sana benden bir şey kalsın istediğim için bu video'yu çekiyorum.Belki yanında değilim ama hep kalbindeyim. Babanı ve amcalarını hiç yalnız bırakma.Ne olursa olsun hep birbirinize sarılın ve asla kopmayın.Sizi birbirinize emanet ediyorum.Seni seviyorum oğlum.
Bitiş: 29.03.17
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO VE TÜRK TERAPİST
FanfictionFizyoterapist bir Türk kızının hiç olmayacak birine yanlış bir tedavi uygulaması üzerine Güney Kore'ye sürülmesi neye sebep olur? Peki yaşlı birine bakacağım diye gidip hayranı olduğu grupta sevdiği kişiyi tedavi edeceğini öğrenirseniz ne yaparsınız...