31

5 1 0
                                    

Eve geldik kapıyı açar açmaz onunla karşılaştık.Bana acı içinde bakıyordu.Ben önce Yeol'a baktım o da bana kafa salladı yap der gibiydi. Chen'e dönüp gülümsedim ve yanından geçtim onları arkamda bırakarak mutfağa geçtim.Yemekleri ısıtıp sofrayı kurdum.Masaya bakan herkes şaşırıyordu.Bir bana bir masaya bakıyorlardı.

XİUMİN:Bütün bunları sen mi yaptın? tek başına?.

İPEK:Evet beğendiniz mi?.

XİUMİN:Evet ellerine sağlık.Tüm evi de temizlemişsin.Neyin var senin?.

İPEK:Aşk olsun ama sizi duyanda bunları hiç yapmıyorum sanır.Kırıldım dedim küçük çocuk edası ile dudaklarımı büzdüm şuan ben bile kendimden nefret ediyordum.Üyelerin de suratında benden iğrendikleri ve şaşkınlıkları belliydi.Soo'yu saymıyorum bile o bana zaten uzaylıymışım gibi bakıyordu.Chen sorgulamaya başlar gibiydi.Ben bunu mu sevmişim?.Bunun neyi var? der gibiydi.Yeol sadece gülüp yemeği ile ilgileniyordu.Bir ara göz göze geldik bana gülümsedi ve göz kırptı.Hayır yana,yana şuna yanıyorum.Onu kendimden soğutayım derken tüm üyeler benden nefret edecek.En önemlisi Soo.Yemekler yendi ben tam tersi Chen'e eskisinden de yakın davranmaya başladım.Her şeyine laf etmeye başladım.Provalarına gittim.Chen'in sırası geldiğinde onu sürekli bölüp durdum diğer üyeler de sinir olmaya başladılar böyle 1 ay boyunca devam ettim ara sıra da gidip Yeol ile konuşup strateji geliştiriyorduk.Bir gün Chen yolumu kesip beni kendi odasına sürükledi.Ben de bunu bekliyordum.Odaya geldik beni duvara doğru itti.Karşıma geçip sinirli bir şekilde.

CHEN:Neler oluyor sana? eski İpeğe ne oldu?.Bu sen değilsin?.Neyin var?.

İPEK:Şey aslında bu gördüğün İpek gerçek İpek.Ben aslında böyle biriydim.O davrandığım kişilik sizi etkilemek içindi ama sayende benim her halimi sevdiğinizi anladım.Ben böyle biriyim aslında.Artık sizinle daha çok ilgileneceğim.Hepinizi seviyorum özellikle de seni.Sende eski İpeği unut bu yeni İpeğe alış çünkü bundan sonra sizinle daha çok ilgileneceğim özellikle seninle dedim.

CHEN: Numara yapıyorsun değil mi?.Sen böyle biri değilsin olamazsın.Sırf beni kendinden soğutmak için yapıyorsun.

İPEK:Neden böyle bir şey yapayım? senin beni sevmenden hoşlanıyorum dedim konuşurken onun üzerine gitmeye başladım.Ben üzerine gittikçe o da geriye doğru gitmeye başladı.Yolun sonuna geldi sırtı duvara geldi.Bende tam önünde durdum sağa dönmeye başladı elimi koydum sola dönmeye çalıştı yine elimi koydum.Duvar ile benim aramda kaldı.

CHEN:Ne? ne yapıyorsun?.

İPEK:Biliyor musun? o gün beni öpmüştün ya çok hoşuma gitti.Bir daha yapsak mı? dedim yaklaştım durdu ve beni itti.

CHEN:Sen iyi değilsin neler oluyor? benim sevdiğim İpek bu değil.Bir şeyler oluyor benden uzak dur.

İPEK:Ama neden? beni seviyordun hani.Hani bu kadar kolay vazgeçmeyecektin benden.Yoksa benimle oynadın mı? dedim üstüne yürümeye başladım sinirli bir şekilde.Çareyi odadan kaçmakta buldu.Ha ha yaşasın kötülük nasıl oluyormuş? gör bakalım Chen Bey.Bende odadan çıkıp odama gittim bir de orada duvara sıkıştım bu seferde Soo beni duvar ile kendi arasına sıkıştırıp soru sormaya başladı.Normalde bu durumda olsam sinirlenir kaşlarımı çatardım ama ben tam tersi gülümsedim.

D.O:Neler oluyor? benim İpeğime ne oluyor? dedi gülümsedim sonra öptüm geri çekildim afallamıştı.

İPEK:Artık böyleyim tatlım yok o eski İpek dedim geri çekildi.

D.O:Nasıl yani?.

İPEK:Öyle işte artık yeni İpek zamanı dedim.Kapıyı kilitleyip üstüne yürümeye başladım ben geldikçe o kaçıyordu.Sonunda yatağa düştü.Sabah uyandığımda Soo uyuyordu.Ben dün off kendimi iyice kaptırdım derken birden telefonuma mesaj geldi Yeol odasına çağırıyordu ne oldu acaba?.Hemen banyoya girip duş aldım sonra saçımı bile kurutmadan Yeol'un odasına girdim.

İPEK:Neler oluyor? neden çağırdın beni?.

YEOL:Bunu göstermek için dedi ve telefondan bir fotoğraf açtı.Bu Chen'in bir kızla çekilen resmi çok yakın oldukları bir resim.Sonra başka resim açtı yine aynı kızla beraber yemek yedikleri bir resim.Ne yani biz şimdi başardık mı?.Bu haberden 1 ay sonra Chen bir şeyler söylemek için hepimizi salona topladı.Ben hala numarama devam ediyordum tam gözlerinin içine bakıyordum sürekli.Birileri bana baktığında da kafamı çeviriyordum. Chen konuşmaya başladı.

CHEN:Ben şey birine aşık oldum ondan çok hoşlanıyorum aslında sizde tanıyorsunuz onu ama ben yinede sizinle tanıştırmak istiyorum.Şey ben ciddi düşünüyorum onunla dedi benim yüzüm düştü ondan gözlerimi çektim birden midem bulanmaya başladı nedenini anlayamadım.Onun lafını bölerek lavaboya gidip kustum.Neler oluyor? baş dönmemde var 1 haftadır böyleyim.Neyim var? hasta mıyım acaba?.Arkamdan Soo'da geldi iyi olup olmadığımı sordu.Dışarıya çıktım.

D.O:İyi misin? ne oldu? bir yerin mi ağrıyor?.

İPEK:İyiyim merak etme biraz midem bulandı sadece korkulacak bir şey yok hadi içeri gidelim. Chen bir şeyler söylüyordu dedim ve koluna girdim.Salona geldik koltuğa oturdum herkes iyi olup olmadığımı soruyordu.Sonra Chen devam etti.

CHEN:Akşam onu eve davet ettim yemeğe bir sıkıntı olur mu? dedi.Diğerlerine baktı sonrada bana "Şey ama sen iyi değilsin İpek başka bir güne erteleyelim mi?.Yemekleri biz yaparız zaten".

İPEK:Yok ben iyiyim hafif bir mide bulantısı geçer.Ben yemekleri hazırlarım her zamanki gibi dedim."Şey söyleyeceğin başka bir şey yoksa ben biraz odama gitmek istiyorum"dedim.Kafasını hayır manasında salladı.

EXO VE TÜRK TERAPİSTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin