SOO
O gün ne mi oldu?.Onu odasına çıkardım gitmek için ayaklanmıştım ama elimi tutup buna engel oldu.Bana benim hakkımdaki hislerini söyledi.Beni sevdiğini uzun zamandır fanım olduğunu yani bizi tanıyordu ama söylemiyordu.
İPEK:Soo ben var ya ben çok aptalım.Ne kadar şansızım biliyor musun?.
D.O:Neden? o nereden çıktı şimdi?.
İPEK:Eğer şansım olsaydı sevdiğim kişi ile aynı evde yaşamazdım.Bu bana ne kadar yük biliyor musun?.Her gün onunlayım ama ona dokunamamak,onun yanında durup da pot kırmamaya çalışmak,onu sevdiğimi söyleyememek ne kadar acı biliyor musun?.Her gün onunla ilgilenip daha çok aşık olmak.Hep onun yanında olup ta ondan uzak durmak çok zor.
D.O:Peki kim bu kişi?.
İPEK:Hım o kişi mi? dünyanın en güzel gülüşüne sahip olan adam.Kaşlarını çattığında tam bir Satan olan biri kkkkk dedi.Ben o an anlamıştım beni sevdiğini ama yinede ondan duymak istiyordum.
D.O:Peki ona neden söylemedin duygularını?.Neden bizi tanıdığını sakladın?.
İPEK:1-Yanımda rahat davranın deşifre olma kaygısı yaşamayın diye bana güvenin diye.2- neden söylemedim? çünkü benim yüzümden acı çeksin istemiyordum.Sen iyileştikten sonra gideceğim benim yüzümden acı çekmesin diye.Yada ben ona karşılığı olmayan duygular beslemekten korkuyordum.Bu yüzden söyleyip de onunda kafasını karıştırmak istemiyorum.Ona doğru dürüst bakamıyorum bile çünkü ona baktığım her an dünyadan soyutlanıp sadece onunla olmak istiyorum.Ona baktığım her an kalbime atılan başka bir çentikle karşılaşıyorum.Çünkü birlikte mutlu olacağımızı düşünmüyordum...Ah çenem yine açıldı.Bu soda nasıl bir şeymiş? doğru söyletme iksiri mi içirdiniz bana? dedi ve sızmaya başladı.Ben tam gideceğim sırada elimden tutup beni yanına yatırdı.Ben yanına yattığımda göğsüme başını yaslayıp uyumaya başladı.Sabaha kadar böyle kaldık.Sabah ben kimse gelmeden ve o uyanmadan odama geçtim ama o akşamı unutamıyordum.Ona hiç bir şey söylemeyeceğim utanmasın diye.Zaten sabah bu konuştuklarımızı o unutacak ama ben asla unutmayacağım.Bunu bildiğim için dudaklarına masum bir öpücük bırakmıştım uyumadan önce ama o bunu fark ettikten sonra gülümsemişti.Sabah hatırlamayacağını bildiğim için yaptım bunu.Sabaha kadar onu izledim.Kim bilir belki de bu onu son görüşümdür.
İPEK
Soo ile aramızdaki gerilim kalkmış çok iyi dost olmuştuk hepsiyle.Beni de gruplarının bir üyesi yaptılar.Hatta bana takma ad bile koydular.ŞANS TILSIMI dediler bana.Çünkü ben geldikten sonra işlerine daha iyi adapte olduklarını söylediler daha çok çalıştıkları için "dünya starı" oldular.Benimleyken kendilerini şanslı hissettikleri için bana bu ismi taktılar.Ben her akşam Chen ile yürüyüşe çıkıyordum.Gece geç saatlerde dönüyorduk.Bir gün yine mutfakta yemek yaparken.Kapı çaldı kapıyı Suho açtı.1-2 dakika sonra gözümde bir el hissettim gözüm karardı.Gözümün üzerindeki ele baktığımda bir bayan eli olduğunu düşündüm ama evde sadece erkekler var.Hepsinin ismini saydım ama gözümün üzerindeki el elini kaldırmadı.Sonra gözümdeki el kalktı.
MELEK:Ablanı ne çabuk unuttun kız? dedi bir ses arkamı döndüm evet oydu.Ablam ona öyle bir sarılıp ağladım ki bizi gören üyeler ne oluyor? dercesine mutfağa gelmeye başladılar.Sonunda ayrıldım ablamdan.
İPEK:Senin ne işin var burada?.Nasıl geldin buldun beni?.
MELEK:Yaparım bilirsin.Kafaya koyarsam...Hastaneyi aradım zar zor adresi aldım ve buradayım dedi.Gülümsedim üyelerin yemeğini yaptım hep beraber yemek yedik.Sonra ben ablamla odaya geçtim.Konuşmaya başladık.
SUHO
Kapıyı açtım karşımdaki bayanı tanımıyordum ama onu görür görmez karnıma bir ağrı girdi.İçimde bir şeyler oldu.Karnımda kelebekler uçuşmaya,kalbim olması gerekenden çok daha hızlı bir şekilde atmaya başladı ve hala karşımda duruyordu.Bir şeyler söylüyordu ama duymuyordum sadece onu görüyordum.Sonra yine bana bir şey sordu.
MELEK:İPEK KARAHAN burada mı acaba? dedi o ipeksi sesiyle.
SUHO:E Evet içeride dedim sadece.
MELEK:Girebilir miyim? dedi nazik ses tonuyla.
SUHO:Tabiiki dedim içeriye girdi ayakkabılarını çıkardı.Onu İpeğin olduğu mutfağa götürdüm sarıldılar.Birbirlerini nasıl özlemişler.Yemek yedik beraber daha doğrusu onlar yedi ben sadece onu izledim gülüşünü,kahkahasını izledim.Neden? bilmiyorum ama sadece ona bakıyordum sanki ondan başka kimse yoktu etrafımda.Sonra gitti,İpek onu aldı odasına götürdü.Bu kadar mı görecektim onu? daha fazla görmek istiyordum.Şimdi yatağımdayım ama her zaman ki gibi rahat gelmiyor bana,bu gece uyuyamayacağım galiba.Onun yüzü gözümün önünden gitmeyecek.Ah bu gece nasıl geçecek?.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO VE TÜRK TERAPİST
Hayran KurguFizyoterapist bir Türk kızının hiç olmayacak birine yanlış bir tedavi uygulaması üzerine Güney Kore'ye sürülmesi neye sebep olur? Peki yaşlı birine bakacağım diye gidip hayranı olduğu grupta sevdiği kişiyi tedavi edeceğini öğrenirseniz ne yaparsınız...