9

19 1 0
                                    

CHEN

Bunu yapmış olamaz.Gitmiş olamaz değil mi?.Aradım açmadı bu 3.arayışım tam telefonu kapatacakken açtı ağlamaklı bir sesle

İPEK:Alo

CHEN:Neredesin sen?.Yoksa...düşündüm şeyi yapmadın değil mi?.O kadar ileri gittiğini söyleme bana.

İPEK:Evet yaptım ben artık yok'um eğer biraz daha orada kalsaydım hiç gidemeyecektim.

CHEN:Neden yapıyorsun bunu?.Neden ikinize de acı çektiriyorsun boş yere?.

İPEK:Anlamıyor musun? korkuyorum diyorum sana.Aşktan korkuyorum.Onun yüzünden acı çekmekten benim yüzümden acı çekmesinden.Eğer biraz daha kalırsam hiç gidemeyecektim.Ben gitmesem ikimiz bitecektik.O pişman olacaktı.Ben acı çekecektim.Bugün gittim tamam belki yine acı çekecek ama geçecek.Eğer yanında kalsaydım her gün acı çekecekti.Bugüne kadar kiminle beraber olduysam hepsi acı çekti.Onunda çekmesini istemiyorum.Benim yüzümden aşka olan inancını yitirmesin diye bir mektup bıraktım ona.Bana karşı içinde aşk değil nefret besletecek bir mektup.Çünkü nefret aşkı yok eder.Benim yüzümden acı çekmesin diye nefret etmesini sağladım ama o mektubu yazarken nasıl içim acıdı anlatamam.Ona söylediğim her birini seviyorum sözünde kendime lanet ettim.Ona yazdığım her DOSTUM kelimesinde canımdan can söküldü ama bunu yapmak zorundayım.Ben bunları yazarken kendimden nefret ettim.Onunda benden nefret etmesi gerek.Artık bana karşı sadece nefret besleyecek içinde.Senide zor duruma soktum ama.Özür dilerim.

CHEN:Nasıl yani?.

İPEK:Yakında anlarsın dedi.Ben tam bir şey söyleyecekken kapı şiddetle açıldı.Soo geldi ne olduğunu anlamadan kendimi yerde buldum.Soo bana yumruk atmıştı.Ben bir yere telefonum başka bir yere gitmişti.Yeniden saldıracaktı elini tutup engelledim.Sonra Suho ile Yeol geldi zor tuttular.Sakinleştirmeye çalıştılar onlar Soo'yu sakinleştirmeye çalışırken ben de yere düşürdüğü mektubu aldım.Demek bundan bahsediyordu.Bana aşık olduğunu yazmış Soo'ya karşı duyduğu hisleri bana karşı hissediyormuş gibi yazmış.Hatta çok ileriye gidip beraber uyuduğumuzu.Bu kız ne yapmaya çalışıyor?.Neden bu kadar acı çektiriyor kendine?.Soo konuşmaya başladı.

D.O:Ben ne kadar salakmışım.O kadar saat sadece konuşuyorsunuz sohbet ediyorsunuz sanıştım.Çok aptalmışım.Resmen sana yaklaşmak için beni kullanmış.Dünyaya at gözlükleri ile bakıyormuşum.Sonuçta o bir kız bugün beni yarın seni sever.Ayran gön...dedi dayanamadım bu seferde ben ona bir yumruk attım.

CHEN:Demek öyle bugün seni yarın beni sevecek biri öyle mi?.Ayran gönüllü demek.Senin onun çektiği acılardan hiç haberin var mı? evet gece geç saatlerde geliyorduk ama bir şeyi gözden kaçırmışsın.Her gelişimizde gözlerine baksaydın sık,sık ağladığını anlardın ama biliyor musun? sana bunları söylemeye değmez.Evet biz birbirimizi seviyorduk evet seni kullandık oldu mu?.Şimdi elimden bir kaza çıkmadan odamdan defol dedim.Suho ile Yeol onu zorla odasına çıkardı.Telefon..! yere eğilip telefonu aldım.Hala açıktı.Ben elime alır almaz kapandı.Duydu.Onun bütün kötü sözlerini duydu.Ne kadar kötü olmuştur?.Belki de ağlıyordur şuan.Aradım açmadı tekrar aradım bu sefer telefonu kapalıydı.Tekrar ve tekrar aradım açmadı.Of Soo kız ne yaparken sen ne düşünüyorsun.Geri zekalısın Soo.

EXO VE TÜRK TERAPİSTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin