Arkası dönük olduğu için yüzünü göremiyordum sadece fazla uzundu.Odaya geldik bu Kris ama neden beni buraya sürükledi?.Kapıyı kapattı ve beni kapıya yasladı.Bir şeyler söylemeye başladı ama ben Çince bilmediğimi söylediğim için bu yalanı bozamazdım.Sonra baktı böyle olmayacak Türkçe konuşmaya başladı bu seferde ben şaşırdım.Türkçe bilmediğini söylemişlerdi bana.Demek o da benim gibi yalan söylüyordu.
KRİS:Sen kimsin?.Bizden ne istiyorsun?.Tek derdin para değil mi?.Soo ile de bu yüzden evleniyorsun.
İPEK:Ne diyorsun sen be?.Benim sizin paranıza da şöhretinize de ihtiyacım yok.Ayrıca böyle düşünüleceğini bildiğim için ondan kaçtım,saklandım.Bu yüzden o acı çekmesin diye ben acı çekmeyi göze aldım.Ama olmadı bırakmadı.Sırf bu yüzden ikimizin de acı çekeceğini bildiğim için kaçtım ondan.
KRİS:Bunu biliyordun,peşinden geleceğini biliyordun.Onu bilerek kendine aşık ettin.Sırf parasından faydalanmak için.Buraya da sırf peşinden gelsin diye kaçtın.Sen tam bir para avcısısın dedi.Dayanamadım yanağına bir tokat yapıştırdım.Bu seferde ben yerlerimizi değiştirdim.Onu kapıya yasladım.
İPEK:Tüm erkekler aynısınız sizin için bütün kızlar para avcısı,ayran gönüllü değil mi?.Ama bilmediğiniz bir şey var.Bu dünyada gerçek aşk ve sevgi de var.Soo'nun hiç bir şeyi olmasa bile ben yinede onu severim.Ben zaten ne onun adına ne parasına aşık oldum.Ben onun gülen yüzüne gözlerindeki ışığa aşık oldum.Ben ona o olduğu için aşık oldum parası için değil.Ben DO KYUNGSOO'ya aşık oldum.D.O'ya değil ama siz inanmazsınız şimdi.Çünkü bu dünyada her şey para değil mi sizin için?.Siz severken gerçekten seviyorsunuz biz para için öyle mi?.Peki sana bir şey sorayım Kris sen anneni parası için mi seviyorsun? yoksa sana olan sevgisi ve ilgisi için mi?.Yada annen seni paran için mi seviyor?.Bu dünyada en gerçek sevgi koşulsuz şartsız sevgidir.Sen sevdiğin kişiyi her şeyi ile seviyorsan bu gerçek sevgidir.Ben onu her hali ile seviyorum.Şimdi bu yüzden ben ondan ayrılmayacağım çünkü ben onu gerçekten seviyorum.Çünkü o da beni seviyor birlikte her zorluğa göğüs gereriz biz.Neden biliyor musun? çünkü biz birbirimizi koşulsuz şartsız seviyoruz,para için değil.Şimdi grubu bıraksa parasız kalsa yine de onu bırakmam neden biliyor musun? çünkü ben onu gerçekten seviyorum.Bir annenin oğlunu koşulsuz şartsız sevmesi gibi.Parasız kalsa beraber kalır yine başarırız.Her şeyimizi beraber yaparız.Sevgi zaten bu demek değil midir?.O kişiyi o olduğu için sevmek bunu gerektirir.Sevgi zengin fakir dinlemez.Ben sevdiğim kişileri koşulsuz şartsız severim ve güvenirim.Bu yüzden bugüne kadar hiç pişman olmadım.Kendimi hiç yalnız hissetmedim.Çünkü etrafımda beni ben olduğum için seven insanlar barındırdım.Sana da tavsiye ediyorum bu dünya da her şey para değil.İnsanlara güvenmeyi bilmelisin.Şimdi ben gidiyorum.Bu konuştuklarımız burada kalacak merak etme.Biz hiç konuşmadık.Ne sen bana böyle bir ithamda bulundun nede ben sana bunları söyledim.Ama yinede söylediklerimi bir düşün insanlara güven.Evet çoğu insan güvenini yıkacak.Seni arkandan bıçaklayacak ama sen bu yüzden ne insanlara nede sevgiye olan inancını yitirme.Bunun yerine daha güçlü bağlar kur.İnan o zaman hayat daha güzel olur.Ben sevdiğim insanlara güvenirim.Onları o kişi oldukları için severim bu yüzdende etrafımda beni ne mesleğim için ne de param için seven insanlar yok.Beni ben olduğum için seven insanları tuttum yanımda.İnsanlara güvenirsen emin ol yalnız kalmazsın.Ben senide anlıyorum sevdiğin kişileri korumaya çalışıyorsun.Bu yüzden gücenmedim sana ve güveniyorum.Sende bana güven merak etme bu konuştuklarımız burada kalacak dedim ve kapıyı açıp çıktım ama çıkınca sanki koridorda bir gölge gördüm gibime geldi.Biri bizi mi dinledi acaba?.Hızlıca gölgeyi gördüğüm yere gittim ama boştu.Yanlış gördüm herhalde.Akşam oldu sahneye çıkmaya hazırlandılar bende ablamla seyirciler arasındaki yerimi aldım.Soo protokolde oturmamızı istedi ama ben istemedim herkes gibi seyircilerin arasında dinlemeyi istedim.Ayrımcılık istemiyordum.Konser başladı.Konser boyunca Kris çok dalgındı.Muhtemelen konuştuklarımızı düşünüyordu.Konser boyunca bana baktı.Konser bitti beraber lokantaya gitmeye karar verdik.Lokantaya geldik herkes kendisine uygun olan yemeği seçti.Ben lavaboya gitmek için kalktım lavaboya yaklaşmıştım ki arkamdan bir el omzuma dokundu.Arkamı döndüm bu Kris'ti.Başını eğdi.
KRİS:Ben söylediklerini düşündüm ve haklı olduğuna karar verdim.Sözünü dinleyeceğim insanlara daha çok güvenmeyi deneyeceğim.Sonuçta bir şey kaybetmem tam tersi kazanırım o da gerçek dostluk.Etrafımda beni ben olduğum için seven insanlar olması güzel olur senin gibi.Bir de şey ben özür dil... dedi.
İPEK:Gerekyok.Hadi sen içeri gir bende birazdan geliyorum.Şüphelenmesinler dedim gülümsedim arkamı döndümve lavaboya gittim.1-2 dakika sonra içeri gittim.Yemekler gelmişti herkes benibekliyordu.Yemeklerimizi yedik Fotoğraflar çekindik sonra onlar otele biz iseeve geldik.Artık ablam ile Suho yavaş,yavaş yakınlaşmışlardı.Şakalaşıpgülüşüyorlardı.Hatta kavga bile ediyorlardı onları böyle görmek beni çok mutluediyordu.Ertesi gün film çekimine başladılar.Senaryosu çok değişikti."EXO'nunkonserine giden bir kız eğleniyor konser sırasında Baek kızın önünde hoplarkencebinden bir zarf düşüyor.Kızın haricinde kimse görmüyor bunu.Kız ne olduğunabakmadan cebine atıyor.Konser bitiyor herkes dinlenme odasına gidiyor.SonraBaek cebinde zarfın olmadığını farkediyor her yerde arıyor ama yok.Seyirciler konser alanından boşalırken kızcebindeki zarfı fark ediyor ve görevlilere "Bunu Baekhyun düşürdü bunu onaverir misiniz?" deyip arkasını dönüp yürümeye başlıyor o sırada Baek güvenliğegelip kağıdı soruyor.Güvenlikte ona veriyor.Baek kimin getirdiğini bulup onunyanına göndermesini istiyor.Görevli kızın arkasından koşuyor ve kıza olanlarıaçıklayıp onunla gelmesini istiyor.Kız kabul etmiyor görevli mecburen kızıiçeriye sürüklüyor ve bir odaya sokuyor kız ne olduğunu anlamadan arkasınadönüyor ki bütün üyeler ona şaşkın,şaşkın bakıyor.Kız onlara selam verip kapıyadoğru arka,arka yürüyor.Arkasını döndüğünde Baek'e çarpıyor.Baek ona bakıyorkız çıkmaya çalıştıkça Baek önüne geçiyor.Sonra Baek kızın kolundan tutup onubir odaya götürüyor."zarfın içine baktın mı?""hayır beni ilgilendirmez direksize getirdim""emin misin?""Yalan söylemek için bir nedenim yok.Düşürdünüzbende getirdim""teşekkür ederim" kız tam gidecekken "isminizi öğrenebilirmiyim?"diyor kızla konuşup sohbet ediyorlar.O günden sonra konuşmayabaşlıyorlar çok yakın arkadaş oluyorlar ama sonunda kız trafik kazasındaölüyor."Filmin çekimi 4 ay sürdü bu süre zarfında onlar filmi çekerken Soo ilebende düğün hazırlıkları yapıyorduk.Nişanımız oldu yüzükler takıldı sıra nikahageldi.Nikahtan önceki gün Soo ile buluşup kaffe ye gidecektik.Sabah aramış beniben açmayınca eve geldi.Annem evde değildi.Sabah kapı çaldı ablam bakar diyerekkalkmadım 1-2 dakika sonra yatağımın yanının çöktüğünü hissettim.Gözlerimiaçtığımda Soo yanımda yatıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO VE TÜRK TERAPİST
Hayran KurguFizyoterapist bir Türk kızının hiç olmayacak birine yanlış bir tedavi uygulaması üzerine Güney Kore'ye sürülmesi neye sebep olur? Peki yaşlı birine bakacağım diye gidip hayranı olduğu grupta sevdiği kişiyi tedavi edeceğini öğrenirseniz ne yaparsınız...