14

18 2 0
                                    


Ben tam oturacakken annem

ANNEM:Çık dedi.

İPEK:Neden?.

ANNEM:Yalnız konuşacağız.Siz çıkın dedi.Benim bir şey söylememe fırsat kalmadan ablam beni odaya çekiştirdi.Dışarı çıkarken Soo'nun bana yalvarırcasına bakışlarını gördüm ama yapabileceğim bir şey yoktu.Sonuç şuan odamda volta atıyorum.Ablamda gülme krize giriyor.Yaklaşık iki saattir konuşuyorlar bende iki saattir çile çekiyorum.Sonunda dayanamayıp içeriye daldım ama gördüğüm manzara karşısında ağzım açık kaldı.Soo'nun başı annemin dizlerinde annem Soo'nun başını okşuyordu.Annem Soo'nun başını nasıl okşar?.Ben ağzım açık bir şekilde onlara bakıyordum.Beni o şekilde görünce annem kahkaha attı.Soo'da gülmeye başladı sonra annem beni yanına çağırdı.Yanına gittim.Soo'nun yanına çökmemi sağladı.Sonrada elimi alıp onun elinin üstüne koydu.Ben şuan ölüyor muyum?.Yıllardır tanıdığım annem bu mu?.Yok ben hayal görüyorum kesin.Yada ölüyorum galiba.Yada Soo anneme büyü mü yaptı acaba?.Gizli güçleri mi var?.Of ne saçmalıyorum ben ya?.

ANNEM:Kızım ben bu oğlumu çok sevdim.Seni mutlu edeceğinden eminim sende onu seviyorsun.Ben onay verdim.Evlilik hazırlıklarına başlayalım.Melek biz hazırlıklara başlayalım yarın gelinlik alışverişine çıkın dedi.Ablamı da yanına alıp diğer odaya gitti.Ben hala ne olduğunu idrak edemiyordum.Salonda Soo ile el ele oturuyorduk.

İPEK:Neler oluyor?.Ben ne olduğunu anlayamadım biri bana açıklasın.

D.O:Şu oluyor canım.Evleniyoruz.Annen onay verdi.Yarın gelinlik alış verişine çıkacağız.Akşam da seni istemeye geleceğiz.

İPEK:NE? nasıl evleniyoruz?.Nasıl beni yarın istemeye geliyorsunuz?.Bu ne ya? yangından mal kaçırır gibi.

D.O:Ben bilmem annenin dediğini yapıyorum.Bu arada sabah 9 da hazır olun alış verişe çıkacağız dedi.Benim bir şey söylememe fırsat vermeden gitti.Akşam heyecandan uyuyamadım.Sabah onun dediği gibi 9'da hazır olduk.Geldiler arabaya bindik arabada Soo,Suho,Baek ve Yeol vardı.Araba durdu herkes indi ben en sona indim.Geldiğimiz yeri görünce kaçmak için girişimde bulundum ama Koca boylu Yeol'e çarptım.Ablam oradan Yeol ile Baek'e işaret yaptı sonra Sağ koluma Yeol sol koluma Baek girdi zorla beni dükkana soktular.Ablam Soo'yu zorla gönderdi.

MELEK:Düğünden önce gelini görmek uğursuzluktur.Eğer kötü bir şey olmasını istemiyorsan İpeğin vazgeçmesini istemiyorsan git dedi.Soo arkasına bakmadan gitti.Ben ise şuan gelinlikçi de gelinlik deniyorum.Ama hiç birini beğenmedim.Sonra Chen geldi benim o suratımı görünce rafları karıştırmaya başladı.Kısa bir süre sonra görevli kıza bir tane gelinlik verdi.Kız içeriye gidip beni çağırdı.Gittim gelinliği denedim ve çok beğendim.Dışarıya çıktım beni gören herkes bana hayran kaldı.Sonra Chen'e baktım gülümsüyordu.Göz göze geldiğimiz an birden yüzü buruştu.Acı çekiyor gibiydi.Kalbini tuttu nefesini hızlı bir şekilde almaya başladı.Ona doğru bir adım atmıştım ki elini havaya kaldırıp durmamı işaret etti.Durdum kafasını kaldırıp gülümsedi ve

CHEN:Benim gitmem lazım.İşlerim vardı unutmuşum.Akşama görüşürüz deyip çıktı.Bir şey söylememe fırsat vermedi.O gitti bende bu gelinliği aldım o mağazadan çıktık.Akşam için hazırlık yaptık.Alış veriş bitti.Bir kaffeye oturup dinlendik.Ama aklım Chen'de kaldığı için aradım.Nerede olduğunu öğrenip yanına gideceğim.

CHEN

Neler oluyor bana?.Neden böyleyim?.Yoksa düşündüğüm şey mi?.Olamaz ona aşık olamam.Olmaz onun gibi birisini bulmuşken kaybedemem.Eğer ona bunu söylersem onu temelli kaybederim.En azından arkadaş bahanesi ile yanındayım.Eğer söylersem onu bir daha göremem.Olmaz söyleyemem duygularıma gem vurmam lazım.

Telefonum titriyordu elime aldım o arıyor.Neden onun adını anar anmaz kalbim deliriyor?.Neden onun yanında nefes alamıyorum? ama sadece onun yanında nefes alıyormuş gibi hissediyorum.Onun yanında iken dünya da sadece o var gibi hissediyorum.Onunla kalamıyorum ama onsuzken de yaşayamıyorum.Neden onu deli gibi görmek istiyorum?.Neden bu duygularım şimdiye kadar yoktu da bugün başladı?.Ben ona aşık olamam en yakın arkadaşımı kaybedemem.Peki bundan sonra ne yapacağım?.Off kafam allak bullak.Hala arıyor dayanamayıp telefonu açtım.

CHEN:Alo

İPEK:Nerdesin sen?.İyi misin?.Bir şeyin var mı?.Nerdesin? yanına geleceğim.

CHEN:İyiyim merak etme.Sen ne yaptın?.Bitti mi alışveriş?.

İPEK:Sen beni boş ver ve sorularıma cevap ver.Neden bugün kalbini tuttun?.Ağrıyor mu yoksa? dedi.Eyvah kalbimi tuttuğumu görmüş ne diyeceğim şimdi?.

CHEN:Şey

İPEK:Neyse neredesin? oraya geleceğim dedi.Önce tereddüt etsem de durduğum yeri tarif ettim.1-2 saat sonra geldi.Bana önce hafif bir yumruk attı.Sonra da sarıldı inanamıyorum.Bana sarıldı.Bu ilk ve galiba son sarılmamızdı.Son zamanlarda onunla daha yakın olmuştuk.Artık birbirimizle saygı ifadesi olmadan konuşuyorduk.Beraber gülüp beraber ağlıyorduk.Eskisinden çok daha yakın iki dost olmuştuk.Beni arkadaşı olarak görüyordu.Bana en çok koyan da buydu ya zaten.Sonra banka oturduk bana dönüp kalbime baktı.Hatta kulağını kalbimin sesini duymak için göğsüme yasladı.Kalbim deli gibi atmaya ellerim titremeye başladı.Sonra aniden geri çekildi.

İPEK:Aa senin kalbin çok hızlı atıyor.Ne oldu? heyecanlanmışsın dedi.Ne diyeceğimi şaşırdım.

CHEN:Yok heyecan değil ara sıra bir şey düşününce böyle oluyor.

İPEK:Hımm kim o şanslı kız? dedi.Gözlerini kısıp bana bakmaya başladı.

CHEN:Kız mı?.Nereden anladın?.

İPEK:Bir erkeğin yada kızın kalbi anca sevdiği kişiyi düşününce böyle deli gibi atmaya başlar.Elleri terlemeye nefes alışverişi hızlanmaya başlar.Onsuz yaşayamaz ama onunla iken de yaşayamaz.Çok tuhaf bu aşk denen musibet.Hep onunla olmak istersin ama onun yanında da duramazsın.Elini tutmak yüzüne bakmak istersin ama ya benim yüzümden incinirse diye aklın çıkar yapamazsın.Çok seversin ama söyleyemezsin.En acısı da onu bir başkasına gülerken görmek..buna dayanamazsın.Aşık olduktan sonra seni hayata bağlayan kişi ile hayattan koparan kişinin aynı olması ne garip değil mi?.Bu kişi senin hem hayatın olur hem de ecelin dedi.Gözleri dolmuştu.Beni tarif ediyordu.Açılmam gerek yapacağım söyleyeceğim.

CHEN:Şey İpek.Ben sana bir şey söyleyeceğim.

İPEK:Evet dinliyorum.

CHEN:Bu anlattıklarının hepsi bende var.Ben galiba aşık oldum ama bir sorun var.

İPEK:Kız başkasını mı seviyor?.

CHEN:Yok artık sen nasıl biliyorsun bunları?.

İPEK:Sende kendini ele veriyorsun.Neyse anlat bakalım şu olayı.Hep ben derdimi anlatacak değilim sıra sende.Dökül.

EXO VE TÜRK TERAPİSTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin