A mágia ereje

124 4 0
                                    

Alec az Izzyvel folytatott veszekedése után elindult segíteni parabatai-ának. Mikor odaért, látta, hogy Magnus alig van magánál. Odasietett hozzá.

– Magnus, mi a baj? – kérdezte, hangja dühösről aggodalmasra váltott.

– Túl sok ideje használom az erőmet – igyekezett érthetően beszélni, de jelen állapotában ez nem volt annyira könnyű. – Segíts, szükségem van az erődre – nyújtotta egyik kezét a fiúnak. Alec habozás nélkül megragadta, ezzel megosztotta erejét a varázslóval.

Jace és Simon végre visszaértek a szükséges hozzávalókkal, így Clary elkészíthette a gyógyító főzetet Luke-nak. Mikor megitatta vele, a varázslat megszűnt, a vérfarkas pedig felébredt. Magnus fáradtan Alec mellkasának döntötte a fejét, de az árnyvadász nem bánta.

– Jól vagy? – kérdezte Alec.

– Igen – válaszolta Magnus, egy megnyugtató mosolyt küldve felé.

Magnus és Clary segítettek Luke-nak felkelni a kanapéról, és a lakás egyik szobájába vezették.

– Köszönöm – hálálkodott Jace a bátyjának.

– Ne nekem köszönd – bökött fejével a boszorkánymester irányába.

Lefektették Luke-ot az ágyra, és ellátták a sebeit, amiket Magnus már nem tudott meggyógyítani. Alec igyekezett segíteni nekik. Közben Simon visszament Raphaelhez a Dumortba.

– Jól vagyok. Így is túl sokáig élveztem a vendégszeretetet – mosolygott hálásan Luke a varázslóra, miközben próbálta meggyőzni Claryt arról, hogy teljesen rendbe jött, és visszatérhet a falkájához. Végül a lány beleegyezett és elengedte Luke-ot, természetesen százszor elismételve neki, hogy vigyázzon magára. Jace megvárta Claryt, hogy együtt indulhassanak vissza az Intézetbe.

– Alec, te nem jössz? – kérdezte Jace, mikor látta, hogy bátyja nem szándékozik elhagyni a boszorkánymester lakását.

– Majd később utánatok megyek, de Magnus még nincs teljesen jól. Nem akarom magára hagyni – válaszolta Alec.

– Akkor maradunk mi is. Egyedül ne mászkálj éjszaka. Lehet, hogy Valentine a közelben van – magyarázta Jace.

– Alec tud vigyázni magára. És kétlem, hogy éjszaka indulna útnak – súgta a fiúnak Clary, távolabb húzva őt a párostól. Jace először értetlenül bámult rá, aztán leesett neki, mire célozgat Clary.

– Akkor mi mentünk. Csak óvatosan – kacsintott bátyjára Jace, amin Clary csak kuncogott, majd elhagyták a lakást.

– Óvatosan? – kérdezte Alec zavartan. Magnus felnevetett mellette.

– Ne is törődj vele. Inkább igyunk valamit – húzta a kanapé felé a fiút.

💘Malec💘Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt