– Elmegyek a Jade Farkashoz, rákérdezek Luke-nál, tud-e valamit – zárt le egy igencsak hosszú beszélgetést, vagy inkább vitát Alec. Egy sóhajjal magára kapta a kabátját és a kijárat felé igyekezett. Az ajtóban egy kéz megállította.
– Underhill, segíthetek valamiben? – kérdezte zavartan Alec.
– Veled tartok. Persze, csak ha nem bánod – ajánlotta fel a férfi. Alec bólintott, majd ketten elindultak Luke-hoz.
– Nem vagy túl beszédes, alig tudni rólad valamit – jegyezte meg egy kis mosollyal Underhill.
– Nem szeretek feleslegesen dumálni. Pláne nem saját magamról – válaszolta Alec. Ebben a pillanatban kezdett el csörögni a telefonja a zsebében. Magnus hívta.
– Szia Magnus, mi a helyzet? – szólt a telefonba az árnyvadász.
– Az Intézetben vagy most? Mert én pont oda tartok. Rátaláltam Valentine előző búvóhelyére. Valószínűleg már rég lelépett onnan, de hátha találtok ott valami hasznosat – magyarázta, miközben portált nyitott az Intézethez.
– A Jade Farkashoz megyek, Luke talán tud nekünk segíteni.
– Akkor ma nem találkozunk – sóhajtotta Magnus. A fiú ezen akaratlanul is elmosolyodott. Underhill furcsa pillantást vetett rá, de ő nem vette észre.
– Hát, ha megvársz, akkor találkozhatunk. Nem tart sokáig – vetette fel Alec. Tudta, hogy a varázsló utált az Intézetben lenni, de szerette volna látni. Bár ezt soha nem vallotta volna be senkinek, még neki sem.
– Rendben, de igyekezz – egyezett bele Magnus, majd bontották a vonalat.
– Magnus Bane? – kérdezte Underhill.
– Igen – felelte röviden Alec.
– Jóban vagytok? – próbált óvatosan érdeklődni. Underhill-nek eléggé tetszett Alec, de ezt senki sem tudta róla.
– Azt hiszem. Miért érdekel ennyire? – kérdezte kissé feszülten.
– Csak kíváncsiság. Én egyszer találkoztam vele az Intézetben, szóval nem ismerem. De kicsit merev... és rideg. Nem olyan személy, akivel szívesen beszélgetnék – nyilvánította ki a véleményét Underhill.
– Tényleg nem ismered – jegyezte meg Alec.
– Miért, te milyennek látod? – nagyon kíváncsi volt a válaszra.
– Rendes srác. Mindig pozitív és vidám. És hihetetlen erős. Megölt egy egész sereg Kör tagot egyedül.
– Szerinted jól néz ki? – Alec-et eléggé meglepte a kérdés, nem számított rá.
– Nem tudom. Biztos – motyogta zavartan.
Underhill nem kérdezhetett többet, mert megérkeztek a Jade Farkashoz, Alec nagy örömére, de elhatározta, hogy kideríti, mi zajlik plátói szerelme és a boszorkánymester között.