Kellemetlen edzőtárs

84 4 0
                                    

Alec éppen edzett. Annyira belemerült a boxzsák püfölésébe, hogy észre sem vette a lánycsapatot, akik szintén edzeni készültek. Gyönyörűek voltak, és Jace biztosan örült volna ennek a társaságnak, de Alec-et hidegen hagyta. Egy idő után megszólította az egyikük.

– Van kedved velünk edzeni? – kérdezte magabiztosan.

– Van kedved veszíteni? – kérdezett vissza Alec.

– Honnan veszed, hogy veszítenénk? Te egyedül vagy, mi öten. Túlerőben vagyunk – jelentette ki büszkén.

– Még újak vagytok itt, igaz? A nevem Alec Lightwood – mutatkozott be.

– Az Angyalra! Hallottam már ezt a nevet. Elvileg egyedül is képes volt legyőzni egy hatalmas sereg démont – magyarázta a lány izgatottan a barátainak.

– Nem szokásom dicsekedni... de jól mondja – jegyezte meg két ütés között.

– Ha ilyen kemény legény vagy, állj ki ellenünk.

– Legyen – válaszolta Alec. A lányoknak reagálni sem volt idejük, azonnal földre kerültek. Alec játszi könnyedséggel védte ki az összes támadásukat, így a lányok feladták és elhagyták az edzőtermet, egy kivételével. Ő inkább más módszert választott.

– Be kell ismerni, szexi látvány vagy – flörtölt a lány, közelebb lépve hozzá. – Van kedved egy másfajta edzéshez? – kérdezte egy csábító mosollyal. Ha Alec nem lett volna meleg, még örült is volna az ajánlatnak.

– Nincs – válaszolta komoran.

– Ugyan, ne kéresd magad – mondta, majd elé lépett, csípőjét teljesen Alec-nek nyomta, kezei a hasán vándoroltak. Alec lefogta a kezeit, és ellökte magától.

– Mi a fenét csinálsz? – kérdezte felháborodva.

– Hát a fiúk általában nem így reagálnak a közeledésemre – jegyezte meg felvont szemöldökkel.

– Sajnálom, hogy megsértem az egódat, de nem igazán vagy az esetem – válaszolta mogorván Alec.

– Akkor mégis mi az eseted? – kérdezte egy pimasz mosollyal.

– Tök mindegy. Nem te, ez a lényeg – tudta le ennyivel a témát.

– Alec! – szólította meg egy hang a háta mögött.

– Igen? – kérdezte megfordulva. Magnus állt az ajtóban.

– Mit keres itt egy alvilági? – kérdezte undorodó arckifejezéssel a lány. Alec erre csak a szemét forgatta, majd Magnushoz sétált, egy bocsánatkérő pillantást küldve felé.

– Rátaláltam Valentine egyik búvóhelyére. Több, mint valószínű, hogy már nincs ott, de ez is több, mint a semmi – vont vállat Magnus.

– Ez remek hír, Mags. Lehet, hogy találunk ott valamit, ami a nyomára vezethet. Szóljunk a többieknek, és nézzünk át mindent – válaszolta megkönnyebbülten Alec. Nemcsak, hogy megszabadult a csajtól, de még Valentine ügyében is volt fejlemény. Magnus mosolyogva bólintott válaszul, aztán elindultak megkeresni a csapatot.

💘Malec💘Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang