A csapat éppen Magnus lakása előtt állt, de a varázsló nem válaszolt a kopogásra.
– Felhívom – jelentette ki Izzy egy sóhaj kíséretében. – Otthon vagy? – kérdezte Izzy, miután legalább a telefont felvette Magnus.
– Nem, Londonban vagyok jelenleg. Nyílt egy elég rémisztő átjáró valahonnan, és az itteni főboszorkánymester nem igazán tudná lezárni – magyarázta el a helyzetet Magnus.
– Akkor nem tudsz visszajönni, ugye? – kérdezte szemforgatva Izzy.
– Még egy ideig biztosan nem. Miért, mi kellene?
– Azok a feljegyzések Valentine-ról. Minden információra szükségünk van – magyarázta feszülten a lány.
– Most mondanám, hogy menj be, de kétlem, hogy az menni fog.
– Nem tudod csak simán a kezembe varázsolni? – a többiek felnevettek a kérdésén.
– De tudnám, ha nem lenne egy rendkívül bonyolult védőbűbáj a lakásomra biggyesztve. Így sajnos ez lehetetlen – kuncogott Magnus.
– Egyéb ötlet? – kérdezte Izzy végignézve a társaságon.
– Csak menjünk be és hozzuk ki. Esküszöm, nem nyúlunk semmi máshoz – ígérte meg Jace.
– És mégis hogyan akarsz oda bejutni? A te nyitórúnád nem működik az én ajtómon – Magnus nagyon jól mulatott a tanácstalan árnyvadászokon.
– Ezt nem hiszem el. Kész erőd ez a lakás. Minek van ennyi hülyeség rajta? – kérdezte felháborodva Jace.
– Basszus, el is felejtettem, hogy van nálam kulcs a lakásához – jutott eszébe Alec-nek. A zsebében valóban megtalálta az említett tárgyat.
– És ez eddig egyikőtöknek sem jutott eszébe? Hihetetlenek vagytok – panaszkodott tovább Jace.
– Alec is ott van veletek? Ezt mondjuk említhettétek volna – nevetett fel a varázsló. – Ott van a dolgozó szobában, egy fekete mappában minden, ami kellhet nektek – magyarázta a fiúnak Magnus.
– És hogy a fenébe jussak be a szobába? Le van védve... az is – mosolyodott el Alec. Vele ellentétben Jace lassan ott tartott, hogy felrobban mérgében.
– Neked van belépési engedélyed. Mikor legutóbb nálam jártál, erre kellett az ujjlenyomatod. A jelszót meg tudod – válaszolta kuncogva Magnus.
– Akkor menj be, hozd ki és húzzunk végre vissza az Intézetbe – hisztizett tovább Jace.
A csapat elköszönt Magnustól, aztán Alec bement a lakásba és kihozta a mappát, benne rengeteg információval Valentine-ról és minden egyéb dologról.