Titkos szerelem

51 1 0
                                    

Underhill bele volt bolondulva Alec Lightwoodba, de erről még senki sem tudott, egy személy kivételével. Duncan jó barátja volt, így neki elmesélte, mit érzett a legidősebb Lightwood testvér iránt. Sok pletykát hallott már arról, hogy Alec meleg, és nagyon szerette volna randira hívni, de eddig sosem merte. Duncan viszont arra biztatta, hogy tegye meg, ezért eldöntötte, hogy beszél a fiúval. Csakhogy ez nem volt ilyen egyszerű, Alec ugyanis borzasztó elfoglalt volt, alig lehetett látni őt az Intézetben, folyamatosan küldetésen volt. Mióta aktívan részt vett a Valentine elleni nyomozásban, még kevesebb esélye volt összefutni vele.

- Alec, beszélhetnék veled? - kérdezte sietve Underhill, mikor végre megpillantotta a fiút.

- Gyorsan, mert rohannom kell - sétált hozzá Alec. Éppen egy küldetésről érkezett vissza.

- Most jöttél - jegyezte meg összezavarodva Underhill.

- Magánügy - tudta le ennyivel a magyarázatot.

- Nem igazán tudom, hogy jársz-e most valakivel, de nagyon kedvellek, és arra gondoltam, hogy esetleg elmehetnénk valahová... randizni - hadarta Underhill zavarában.

- Nem szeretnék randizni senkivel, ne haragudj. Most mennem kell - válaszolta Alec, és már el is tűnt szem elől. Underhill ugyan csalódott volt, de úgy gondolta, hogy plátói szerelme csak fél beismerni, hogy meleg. Remélte, hogy ő is tetszik Alec-nek, ezért eldöntötte, hogy este ráveszi arra a randira.

Alec késő este ért vissza az Intézetbe. Magnust kereste, mert az anyja megbízta őt a védelem ellenőrzésével, illetve Valentine-ról is voltak hírei. Mikor végre megtalálta, mosolyogva indult el felé.

- Hiányoztam árnyvadász? - kérdezte vigyorogva Magnus.

- Nagyon. Mi jót csinálsz? - érdeklődött Alec, miközben derekánál fogva közelebb húzta magához a boszorkánymestert. Magnus válaszul a gesztusra, a nyaka köré fonta a karjait.

- Semmi érdekeset. Az árnyvadászok még mindig unalmasak - kötekedett Magnus.

- Szóval így állunk? Ezt megjegyeztem. Nem kapsz több csókot - vágott vissza Alec.

- Úgysem bírnád ki - súgta a fiú ajkaira, majd bezárta a köztük lévő teret. Alec mosolyogva viszonozta a csókját.

Underhill boldogan indult el megkeresni Alec-et, aztán meglátta őt az egyik üres szobában. El sem hitte, amit látott. Könnybe lábadt szemekkel és összetört szívvel hagyta ott a párost, majd visszarohant a szobájába.

💘Malec💘Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt