Alec éppen egy veszélyes küldetésből tért vissza az Intézetbe. Mindenhol démonvér borította. A csapata most nem tartott vele, de ez nem volt újdonság. Alec egyedül is képes volt néhány küldetést teljesíteni. Ezért is tartotta őt nagy becsben a Klávé, árnyvadász társai pedig tisztelték. Sokak szerint hamarosan át fogja venni az Intézet irányítását.
Mikor belépett az ajtón, szokás szerint minden szem rá szegeződött, és bár nem szerette a folytonos figyelmet, kezdte megszokni.– Milyen volt a küldetés? – kérdezte egy srác mellőle.
– Fárasztó – válaszolta röviden. Csak le akart zuhanyozni, meg átöltözni, mert tényleg eléggé kimerült.
– Úgy látom, rád fér egy fürdés, árnyvadász – hallotta meg az egyetlen hangot, ami nem idegesítette. Mosolyogva fordult az irányába.
– Te mit csinálsz itt? – kérdezte kíváncsian.
– Csak beugrottam. Tudod, hogy mennyire szeretek itt lenni – felelte cinikusan Magnus. – Anyád kérte, hogy jöjjek be. Pont menni készültem, mikor megjelentél.
– Alec, van egy perced? – szólította meg egy csinos lány, mögötte egy kisebb csapattal.
– Mit akartok? – kérdezte Alec sürgetően.
– Lenne kedved elkísérni minket este a Pandemoniumba? Jó buli lesz, ígérem – kuncogott a lány.
– Úgy nézek én ki, mint aki szeret bulizni? Egyébként is fáradt vagyok. Egész nap démonokat szabdaltam – morogta Alec.
– Hát hölgyeim, ez nem jött össze – gúnyolódott Magnus, a lányok pedig sértődötten elvonultak. – Találtam néhány biztató nyomot Valentine-hoz – váltott komolyra a hangja.
– Holnap átmegyek, és megbeszéljük – válaszolta egy mosollyal Alec. Végre egy jó hírt is kapott. Elköszönt a varázslótól, és a szobája felé vette az irányt. Útközben hallott egy érdekes beszélgetést. Nem volt szokása hallgatózni, de most róla volt szó. Hát igen, még őt sem kerülhették el a pletykák.
– Szerinted jár valakivel? – kérdezte az egyik fiú a társaitól.
– Még soha nem láttam nők közelében – nevetett egy másik srác.
– Lehet, hogy meleg.
– Óvatosan. Alec Lightwoodról beszélünk.
– Elég furán néz arra a boszorkánymesterre.
– Alec nem hülye, nem kockáztatná a hírnevét egy alvilágiért.
Alec a fejét rázva vonult vissza a szobájába. Nem igazán hatották meg a hallottak, de azért furcsának találta, hogy mindenkit a magánélete foglalkoztatott. Az igaz volt, hogy kedvelte Magnust, de nem merne barátságnál komolyabb kapcsolatot létesíteni vele. Legalábbis egyelőre.